1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Halo: Reach [Deel 4]

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door DulleNL, 6 sep 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. mr.elk

    mr.elk een beetje maar

    Berichten:
    1.226
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb er vier gelezen, misschien zijn er ondertussen meer.

    Als je engels een beetje goed is lezen ze makkelijk weg, volgens mij heb ik ze bijna allemaal in 2 of 3 dagen gelezen. The fall of Reach kost volgens mij maar 8 euro ofzo bij bol.com, het is zeker de leukste van de serie
     
  2. MAD 1976

    MAD 1976 Useless info here...

    Berichten:
    9.044
    Leuk Bevonden:
    1.285
    Thanks!

    Toch maar eens proberen dan.:9
     
  3. DulleNL

    DulleNL I'm a little teapot Magic Member

    Berichten:
    36.665
    Leuk Bevonden:
    313
    Overhypen is toch echt iets wat je jezelf aandoet. ;) Je hebt Halo 3 (en ODST) toch gespeeld? Dan weet je toch ook wat je kunt verwachten? Dat, maar dan met hier en daar wat tweaks in de gameplay ed. Het is niet zo alsof Bungie de hele Halo gameplay om zou gaan gooien.

    Als jij je laat meeslepen door die awsome reclames is dat je eigen schuld. :p
     
  4. SyKeS1

    SyKeS1 Avatarjattert

    Berichten:
    843
    Leuk Bevonden:
    6
    Ik heb de game nu een aantal uurtjs gespeeld. Qua halo game echt wel een van de beste, maar tegelijkertijd ook echt weer meer van (precies) hetzelfde. Vind het tot zo ver een leuke game, maar om hem nou in de buurt van een 10 te geven zoals games als Fallout 3, Mass Effect, MW2 etc. verdienen zou overdreven zijn..

    Just my 2 cents..
     
  5. DulleNL

    DulleNL I'm a little teapot Magic Member

    Berichten:
    36.665
    Leuk Bevonden:
    313
    Dat is gelukkig precies wat ik wil. Ik was bij de aankondiging dan ook bang dat ze te veel een andere richting op wilden gaan. O-) Blij dus dat het uiteindelijk niet gebeurd is.
    Ik vind Halo games met een reden leuk, verander er dus lekker niks aan! :D Geef me een andere setting, andere personages (al heb ik nog steeds liever MC). Hier en daar wat nieuwe wapens/voertuigen, maar blijf van de gameplay af!
     
  6. Cliff

    Cliff Active Member

    Berichten:
    1.196
    Leuk Bevonden:
    127
    Ik ben iig blij te horen dat het gewoon echt meer van het zElfde is dat is idd ook precies waarvoor ik halo speel. Ik wil gewoon sp die op het hoogste nivo moeilijk is en op het laagste nivo gewoon sick is om rotzooi in uit te halen! En dan gewoon een mp die mij lang blijft aantrekken doordat er zoveel te doen is!

    Ik denk dat ik hem vrijwel zeker morgen ochtend op kan gaan halen. Zodra ik hem heb post ik wel waar en hoe duur. Iig omgeving rotterdam haha.

    Edit: even over de mensen die zeggen "ik zou hem niet in de buurt van een 10geven" dat is natuurlijk een mening en daar ga ik niet tegen in. Het enige wat ik vind is dat je dat nu nog niet kan beoordelen. Je hebt het spel nog niet uit en na dat je hem uit hebt heb je nog zo veel onderdelen van voor naar achter te spelen. Er zijn weinig spellen waar je zo veel content krijgt voor zo weinig geld. Alleen voor de content al zou je je cijfer al bij moeten schroeven :cool:. En dit is natuurlijk ook gewoon mijn mening haha
     
    Laatst bewerkt: 12 sep 2010
  7. dctjuhlp

    dctjuhlp Active Member

    Berichten:
    148
    Leuk Bevonden:
    0
    nou dudes veel plezier met halo deze week,
    ik ga nu naar belgie :mad:, ik sluit me zaterdag wel bij jullie aan ;)
     
  8. koennn

    koennn Science Fiction Fan

    Berichten:
    1.974
    Leuk Bevonden:
    0
    Wait, what? Je zegt dat MW2 beter is dan Reach?
     
  9. Sen

    Sen Active Member Hoofdredacteur

    Berichten:
    4.521
    Leuk Bevonden:
    378
    De review is nagenoeg af en is geschreven door Kevin en bevat een second opinion van mij. Zo wordt het spel bekeken vanuit het perspectief van een echte fan (Kevin) en van een gewone haloliefhebber (ik). Houd de frontpage in de gaten voor het hele verhaal.
     
  10. James Pond

    James Pond Guest

    MW2 en ME2 verdienen echt geen 10. NEVER.
     
  11. Forty

    Forty Guest

    Mass effect kan nog wel maar mw2 echt niet.
     
  12. FunkXual

    FunkXual YT: Sean Specter

    Berichten:
    2.127
    Leuk Bevonden:
    24
    Sorry hoor, maar de singleplayer van MW2 vond ik waardeloos. De game had een flinterdun verhaal dat bovendien zeer onsamenhangend gebracht werd via de cutscenes/tussenfilmpjes etc. Dan is de Halo serie echt 20x beter. Halo 3 was voor mij nog altijd één van de beste singleplayer ervaringen ooit in een game. Als Reach daar ook maar enigzins bij in de buurt komt is het al veel beter dan MW2.

    Aan de reviewcijfers tot nu toe te zien hebben ze het weer voor elkaar gebokst bij Bungie. De Halo serie is één van de sterkste op de 360, zo niet voor alle platforms.

    En dan hebben we het nog niet eens over de MP. Ik denk dat Reach over een week de meest gespeelde game op Live is en over een jaar nog steeds.
     
  13. Kevf

    Kevf Hardcore poster

    Berichten:
    16.896
    Leuk Bevonden:
    983
    review gelezen op Kotaku (voor mij de site die het meest met mijn smaak overeenkomt) en damn wat heb ik er weer zin in! Ik vind Halo tot nu toe altijd episch. De muziek, grootsheid van levels etc....heerlijk

    Halo 3 dat stuk in de woestijn als je op zo'n voertuig die vlakte op rijd, heeeerlijk.

    Saturn gisteren gebeld in Groningen, ze kregen niemand te pakken van de game-afdeling.....kan de prijs ook nergens vinden...balen
     
  14. FunkXual

    FunkXual YT: Sean Specter

    Berichten:
    2.127
    Leuk Bevonden:
    24
    Er staat ook een nederlandstalige review op insidegamer, voor degene die het engels niet machtig zijn. Een vrij matige review overigens, waar ook nog wel wat foutjes in staan. De review die ik het meest neutraal vind is die van eurogamer.
     
  15. RedDevil_NL

    RedDevil_NL Ginger Kid

    Berichten:
    2.274
    Leuk Bevonden:
    0
    Vraagje: Werkt die Firefight 'glitch' nog steeds voor die achievements? Of heeft Bungie hier al een kleine patch voor uitgebracht?

    @ hierboven: Laat maar weten als je weet hoeduur het wordt! Ik haal hem in Groningen ook gewoon bij MM of Saturn.
     
  16. Sen

    Sen Active Member Hoofdredacteur

    Berichten:
    4.521
    Leuk Bevonden:
    378
    Geduld, hij staat hier straks ook on.

    Een tien lijkt me overigens sterk overtrokken.
     
  17. Cliff

    Cliff Active Member

    Berichten:
    1.196
    Leuk Bevonden:
    127
    Over die firefight glitch... Die werkt nog steeds, mede omdat het eigenlijk niet echt een glitch is. Je kan de game gewoon op een bepaalde manier foppen.... Jammer dat daar nooit overna is gedacht ...
     
  18. Metal Mark

    Metal Mark VIP Dino XBW.nl VIP

    Berichten:
    9.661
    Leuk Bevonden:
    454
    Welke glitchen bedoelen jullie precies? Ik zie namelijk meerdere op yt
     
  19. Priest

    Priest Just Live Your Life.

    Berichten:
    1.042
    Leuk Bevonden:
    0
    Waarschijnlijk dat als je op een bepaalde map op een bepaalde plek staat dat je vrijwel niet dood kan :)
     
  20. James Pond

    James Pond Guest

    Nee je kan gewoon infinite lives aanzetten en je krijgt nog steeds alle achievements. Is geen glitch.
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina