Owja als jullie het nog niet wisten, de teams die tegen elkaar moeten inviten elkaar en het is handiger als het vlot verloopt en niet te lang getreuzel en een gevecht om wie de host wil zijn.
Gister dit spel weer eens opgepakt, splitscreen met wat biertjes en frituur. Prima te doen nog steeds. Eerste potje Team Br (iig de kloon van de BR) gelijk +21. De rest ging niet zó goed, maar ik kan het nog wel. \o/
Helaas heb ik die avond mijn diploma uitreiking. Anders kwam ik jullie wel even kapot maken met mijn super MLG sk1llz
Jullie hadden er inderdaad een beetje moeite mee. Ik vind het een beetje kut dat er vanavond maar 1 match wordt gespeeld, zou het liever zien dat meteen alles gespeeld wordt.
Er word alleen vandaag gespeeld er zijn veel gequit nadat ze te horen kregen dat het MLG was ofzo. Ik snap niet waarom MLG zo anders is dan Slayer, zelf ben ik veel beter in Slayer terwijl het gewoon hetzelfde is als MLG
MLG maakt competitieve settings voor toernooien. Wordt gezien als de beste settings en is de standaard voor competitief Halo, over de hele wereld. In de playlist van MLG ligt het niveau ook wel een stuk hoger, dus misschien ben je daarom wat minder goed dan met Slayer. Wel jammer dat er zo weinig mensen mee doen dan, hopelijk zijn er nog wel wat prijzen over lol.
Ik ga zowieso meedoen maar denk dat Dutch Future niet mee gaat doen Ik zie wel of we winnen of verliezen alsnog fun hoor
Vandaag is Bungie Day. Helaas is de ViDoc uitgesteld tot 2 augustus, maar we kunnen iig wel kijken hoe Bungie voor het laatst Halo speelt: http://www.ustream.tv/channel/steaktacular (als iemand met meer dan 20 kills verschil van Bungie wint krijgen ze steaks opgestuurd. Bungie is het team met de steak-achtige namen. Tender Loins etc.) edit: Echt weird om te bedenken dat dit het laatste Halo-gerelateerde is wat Bungie ooit zal doen.