Dat heeft echt iedereen als er een game word gemaakt met een andere story of gameplay, dan moet echt meteen iedereen weer negatief reageren. Ik vind het wel leuk als er iets nieuws en wat anders komt dan alleen hetzelfde.
QFT. Ik heb Halo Reach echt wel kans gegeven maar het is gewoon een heel erg matige game. Ik ben niet de enige die hier zo over denkt; kijk maar naar het aantal mensen dat nu nog Reach speelt (na Bungie Day en enkele weken na het uitkomen van de laatste mappack zal het aantal actieve spelers waarschijnlijk nog meer kelderen), hoe weinig mensen en teams er op de MLG events afkomen en hoe weinig animo er voor is in vergelijking met halo 2 en 3.
Wie zie ik a.s. zondag eigenlijk allemaal in h'sum met dat toernooi van Gamer01? Er waren mensen van xbw die een team hebben?
Reach is het minst vernieuwend in de hele serie. En de grote toevoeging armor abilities komen de gameplay imo niet ten goede. Armor Lock haalt alle snelheid uit Halo. En door jetpack lopen teveel maps niet zoals ze zouden moeten. Nee ik heb Reach echt een kans gegeven, maar qua multiplayer komt hij voor mij niet in de buurt van andere delen. Maar goed, 343 is bezig met een title update, dus daarna ga ik Reach weer eens proberen.
Jouw mening maakt het geen feit. Qua SP ben ik het zeker met je eens, maar MP? Die is echt wel erg goed. Vind je de Armor opties kut? Genoeg modes waar je ze niet kunt gebruiken. Voor een ieder wat wils nu!! En Firefight is gewoon een erg leuke, geweldige toevoeging. Heb je recentelijk nog eens Halo 3 opgestart? Ik wel. Paar dagen terug. Maar ik heb er toch weer heel snel Reach in gedaan.
Ik wel ja, ik speel halo 3 nog dagelijks en ik vermaak mij er prima mee. Het voelt zoveel minder stroperig aan en games zijn in halo 3 over het algemeen veel meer fast-paced, (minder campers, awkward situaties door de armor abilities, het waardeloze beatdown systeem en de inefficiƫnte wapens zoals de DMR) spannendere games en meer variatie. Daarnaast zijn er nog voldoende spelers in alle playlists online om halo 3 levend te houden tot de komst van Halo 4 of de Halo CE remake.
Tuurlijk, wat jij wilt. Smaken verschillen. Maar stellen dat Halo 3 MP zoveel beter is dan Reach, kun je gewoon niet als feit vaststellen. Niet zolang meer mensen Reach online spelen dan Halo 3. En dat is een feit.
Klopt , maar toch blijf ik het spelen tot Halo 4. Een feit is dat dat de Halo 3 multiplayer in zijn laatste jaar populairder was dan Reach in zijn eerste jaar.
Ik heb ook een hekel aan jetpacks, armor lock en invisibility. Speel daarom vooral swat, heeft iedereen dezelfde wapens en iedereen heeft gewoon sprint als ability. Speel soms nog wel andere speltypes zoals big team en squad slayer, maar dat doe ik alleen als ik met de clan van een van m'n vrienden mee doe. Vind de MP van Halo 1 nog steeds het best, maar dat komt misschien ook door de vele avonden system link die ik en m'n vrienden gedaan hebben!
Precies, dat bedoel ik dus; genoeg te doen zonder de power ups! Feit? Dan kun je vast een bron vermelden waar je dit vandaan haalt? (niet dat ik je niet geloof, maar ben eigenlijk best wel nieuwsgierig of dat echt zo is....)
yey vandaag mijn eerste untouchable gehaald, had 27 killstreak met team snipers. en daarna ook nog een rampage met gewone slayer ik heb trouwens die defaint mappack gekocht maar nog nooit een nieuwe map gespeelt online, maar ik haal wel achievments voor defiant en voor noble
Daar heb je ook een apparte playlist voor. De maps zijn wel bij de meeste playlists inbegrepen ,maar als de mensen ze niet massaal kopen.....