Inderdaad , zonder die challenges zou ik waarschijnlijk nooit Firefight matchmaking doen, terwijl dat op z'n tijd soms best leuk is. Eigenlijk heb ik met alle multiplayer wel een beetje van dat het leuk is voor een tijdje, maar niet om telkens terug te komen zoals veel CoD en Battlefield fans dit wel doen. Halo en Gears of War zijn voor mij daar een uitzondering op, die games blijf ik spelen. Wow, zelfs voor Griffball is dat supergoed. Nice!
volgens mij moest je gewoon geluk hebben (of weten waar het moet) en de spawnplek van de tegenstander te vinden en alleen maar te beuken op ene plek = veel kills, heel snel. heb op die manier ook die achievos gehaald toen (met puur geluk)
343>bungie!! De nieuwe title update voor reach (welke in september zal uitkomen) is officieel en wordt nu gespeeld op halo-fest! De specificaties van de nieuwe update: Specifics: Make damage bleed to health through shields possible. Make reticle bloom configurable. Modify Armor Lock. • Sticky grenade will not be nullified if you use Armor Lock after being stuck. • Damage received while in Armor Lock is transferred to remaining Armor Ability energy. • How much the damage depletes your Armor Lock energy is configurable. Modify Active Camo. • Reduce the bonus time the player gets in Active Camo while standing still. • Reduce the overall length of time the player can be in Active Camo. Remove Sword block. • Disable the ability to block Sword attacks using melee with anything other than another Sword. Implement the classic Magnum from Halo: CE. Enable playing Co-Op Campaign and Firefight without requiring a HDD. bron: http://halo.xbox.com/forums/games/f/7/p/22731/176499.aspx#176499 IK GA ABSOLUUR WEER HR SPELEN NA DEZE UPDATE!
Als die dingen echt de reden zijn dat mensen gestopt zijn met Halo: Reach te spelen...dan begrijp ik niet dat ze gewoon playlists spelen zonder die armor abilities. Klinkt verder wel goed by the way, geen veranderingen die mij echt gaan ergeren denk ik, als ik een keer Rumble Pit of Team Slayer of iets in die richting speel, dan zijn die veranderingen alleen maar goed denk ik.
Classic was het voor mij allemaal net niet en SWAT wordt je na een tijdje ook wel beu, continu dezelfde 4 maps...
7 maps bij SWAT volgens mij, eigenlijk 9 maar Arena Zealot en Powerhouse worden eigenlijk nooit gekozen. Op een gegeven moment ben je wel uitgekeken op die maps, maar persoonlijk blijf ik deze gamemode gewoon ontzettend goed en verslavend vinden. Zolang je niet teveel op een dag speelt blijft het fris aanvoelen imo. Omdat ik dus eigenlijk alleen maar Team SWAT speel heb ik zelf nauwelijks last van armor abilities. Voor de verandering speel ik wel eens Team Slayer of Rumble Pit, maar ondanks dat die armor abilities soms frustrerend kunnen zijn vind ik het allemaal nog best wel meevallen. Alleen blijf ik het niet zoveel spelen als SWAT. Maar goed, dat is enkel mijn mening.
oow voor mij waren juist de dubble beatdown en armorlock DE grootste ergernissen van reach! nu zul je drie keer achter elkaar moeten slaan op iemand met full-health te killen en is er bleedtrouch zoals in h3..paar schieten + klap zal weer gewoon een kill betekenen!:b: Samen met de generfde AL en de nieuwe maps (beaver creek en damnation) in de anniversary is dit eindelijk HR zoals het zou moeten zijn. Custimizable bloom is nog een extra plus! Back to real halo!
volgens deze bron (http://www.joystiq.com/2011/08/26/halo-reach-title-update-coming-in-september-armor-lock-getting/) in september. Dus das al vrij snel die mappen komen natuurlijk pas in november met anniversary..
Very good stuff. Echt met name lekker dat ze AL aanpakken. Walgelijke onzin blijf ik dat vinden. Armor ability voor de zwakken. Als meppen weer zoals in H3 werkt is dat zeker een verbetering, al zal ik wel weer even moeten wennen.
duuuudes nog beter nieuws check deze vid van 343: die mappen zijn echt faaking vet en ze brengen de halo 1 pistol terug!!! Hoe vet is dat? Ze doen niet de daadwerkelijke h1 pistol terug (die 12 rounds had) maar tweaken de HR pistol zodat ie geen bloom heeft (net als h1 pistol) en in 3 shots to the head een kill hebt (net als h1 pistol)! yeeeeaaah nostalgia: pistol rapingggg! dit is weer echte halo shit!
Dat ziet er zo vet uit! Het wachten duurt altijd zo lang . Hopelijk kunnen we onze rankings meenemen, want 20 miljoen credits sparen is echt niet te doen....
Ik zie geen reden waarom je niet je punten kan behouden. Ze updaten Reach gewoon met een extra mode/playlist. Het is geen compleet andere game, de multiplayer dus.
Daar heb ik echt een gruwelijke hekel aan. Sowieso mensen die niet voor de objective gaan, heb ik een hekel aan..
Deze week 30343 credits voor de Weekly. Even Nightfall doen met een 2de controller aan als guest. Lekker dan! Ook al doe je niks meer met Halo, dan moet je het gewoon even doen voor de credits