1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[XOne] Halo: Reach [Deel 6]

Discussie in 'Games' gestart door Daz, 26 nov 2010.

1. Sen

Sen Active Member Hoofdredacteur

Leuk Bevonden:
    378
    Helemaal mee eens. Ik mis het oude systeem enorm. Ben nu wel general, maar dat zegt alleen dat ik veel gespeeld heb. Soms speel je tegen mensen met een hoge rank die er helemaal niets van bakken en andersom...

Ik deed de arena playlist nooit vanwege de opwarmpotjes waarna het pas begon met een rank. Als je af en toe een potje speelt dan werkt dat gewoon niet goed genoeg. Ik wil een rank die week na week blijft, maar wel afhankelijk is van mijn prestaties.

2. LeGeNdaRisCh

LeGeNdaRisCh Je ziet ons

Leuk Bevonden:
    0
    Dat komt omdat de meeste mensen die dat spelen competitief willen, de meeste komen daar niet voor de lol. Probleem is dat als je halo competitief wilt spelen, dan speel je de MLG playlist. Eerste speelde iedereen (competitief dan) die playlist, toen kwam de MLGlijst en ging iedereen dat spelen. Die playlist is nu een van de minste gespeelde lijst volgens mij.

3. X-Junk

X-Junk GT: Reflex Xeros

Leuk Bevonden:
    197
    het grote meerendee=(

4. SD23a

SD23a Why so serious?

Leuk Bevonden:
    19
    De ZB matches in de TU Beta spelen echt zoveel beter dan gewone playlists!

Halo is van het stof gehaald hier na die TU!

5. Jorrie

Jorrie ¯\_(ツ)_/¯ Moderator

Leuk Bevonden:
    5.116
    Vond het in Halo 3 ook een leuk systeem, koste voor mij wel moeite om rank 45 te behalen op Lone Wolves :cool:

6. LocKuM

LocKuM Active Member

Leuk Bevonden:
    52
    Inconceivable!
    [yt]sljCzymebCo[/yt]
    Titel zegt het eigenlijk al...niet normaal.

7. MAD 1976

MAD 1976 Useless info here...

Leuk Bevonden:
    1.285
    Tering zeg....8)

(heh, ik wist niet dat je zo aan die zijkant naar dat hoekje kon klimmen, die onthoud ik!:9)

8. Sen

Sen Active Member Hoofdredacteur

Leuk Bevonden:
    378
    Hmm alleen wel een beetje jammer dat het in een King of the Hill match is. Heb er zelf een beetje een hekel aan als mensen het speltype negeren.

9. Cookie

Cookie #TaylorSwift XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    528
    - King of the Hill
    - Die gasten zijn echt onwijs slecht. Dan is die no-shield en vervolgens gaat die zwarte tegen een muur op rijden 8)
    - Sniperkills zijn ook niet bepaald denderend, veel missers en op 1 no-scope na, wanneer zijn shield down is, geen boeiende kills.
    - En hij faalt best hard met die ramp op momenten :+

King of the hill streaks vind ik eigenlijk nooit boeiend, helemaal niet als je ze op gaat wachten met een shottie, 2 meter van de hill :emo:

En net als Sen haat ik het als mensen alleen voor de kills gaan bij dit soort dingen. Dan wordt je keihard afgemaakt qua score en heb je zo'n idioot van een teammate die de hele tijd loopt te bléren dat hij al op een killing frenzy/running riot etc. is. Who gives a fuck, we verliezen wel erdoor.

10. MAD 1976

Leuk Bevonden:
    1.285
    Das ook weer zo; niet eens op gelet eigenlijk wat voor game-type het was.

11. LocKuM

LocKuM Active Member

Leuk Bevonden:
    52
    KOTH in een FFA is sowieso al dom omdat het er niets van strategie bij komt kijken, gewoon een randomfest met granaten. Het is gedaan in FFA en je valt dus nieand lastig, als dit zou gebeuren met een teammate dan is het een ander verhaal.

Ik vind persoonlijk die sniperkills belachelijk goed, hij "faalt" met sommige schoten omdat deze zo snel mogelijk moesten worden genomen, overall is hij ontzettend clutch.

Anyway hoe slecht de tegenstanders ook zijn een heel potje niet doodgaan terwijl je toch vlak naast de hill staat en zoveel kills halen is niet niks...imo:+

Laatst bewerkt: 16 okt 2011
  12. Magical Elvis

Magical Elvis Active Member

Leuk Bevonden:
    7
    Die in dat filmpje is goed, maar niet belachelijk goed... Anyway, ik doe het hem nog niet na...
    Wat zijn trouwens de beste instellingen voor de controls, ik heb sensitivity op high staan... of maakt het allemaal geen bal uit?

13. MAD 1976

Leuk Bevonden:
    1.285
    Dat vind ik dus wel; sinds ik erachter kwam dat je de sensitivity hoger kon zetten (toen Reach een paar maanden uit was) ga ik echt een stuk minder vaak dood en kill ik meer.

Ik keek daar eigenlijk echt nooit naar, maar het scheelt echt wel.

14. LocKuM

LocKuM Active Member

Leuk Bevonden:
    52
    Voordeel van een hogere sensitivity is dat je sneller kan rondkijken en je hoeken kan checken, als je word beschoten je nog kan omdraaien om het gevecht te winnen, in close-quarter-combat waat iedereen springt je beter de vijand kan volgen.

Ik speel op 4-5 en heb dus problemen bij de bovengenoemde situaties, waar ik een stuk beter speel is mid-long range, m'n vizier is veel stabieler en mis haast geen schoten. Ik zou direct m'n sensitivity omhoog gooien als ik er niet met mid-long range erop achteruit ging, heb het een tijd geprobeerd, kan het gewoon niet.

Normaal gesproken zou ik zeggen speel met een sens die je prettig vind, maar als je het kan is hoger gewoonweg beter.

15. Daz

Daz Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    2.259
    +1
    Niet echt bijzonder. King of the Hill, tegenstand was echt slecht, eigenlijk alles wat hierboven vermeld staat ben ik het mee eens.

16. X-Junk

X-Junk GT: Reflex Xeros

Leuk Bevonden:
    197
    Hij kon beide snipers oppikken wat al veel zegt.
    Plus het feit dat hij totaal niet bezig was met de objective.

Ik vind het allemaal niet zo bijzonder.

17. Magical Elvis

Magical Elvis Active Member

Leuk Bevonden:
    7
    Ja ik speel met high alleen het klopt helemaal dat richten meer instabiel word, ik mis regelmatig snipe kills door dit probleem en eigelijk word snipen meer een kwestie van geluk op deze manier... Daarom laat ik de snipe 9 van de 10 keer links liggen :p, maar met de shottie en sword ben ik weer behoorlijk baas :cool:O-)

18. jensss

jensss ^^

Leuk Bevonden:
    2
    Pff mensen die zeggen dat het allemaal niet zo bijzonder is.. Geen van ons doet het na wat deze gast op het gebied van sniperkills laat zien. Tuurlijk kan je zeggen dat hij zich niet aan het doel van het spel houdt, de tegenstanders slecht zijn enz. Maar desondanks heb ik nog niet vaak iemand zo goed zien omgaan met een sniper.

19. KevskiVD

KevskiVD Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Defiant en Noble Map Pack voor (P)400 (50% korting)

http://marketplace.xbox.com/nl-nl/P...f36372c-b6a5-4c4f-8457-4fedadb5dfb2?cid=SLink

http://marketplace.xbox.com/nl-nl/P...335a588-653b-476b-9f6d-76c500df0e91?cid=SLink

Wellicht alleen vandaag (gezien de aankondiging op Major Nelson)
    Is het bekend of deze ook bij Halo: Combat Evolved Anniversary meegeleverd worden?

EDIT: (is dus bekend)
    http://xbox.about.com/od/news/a/Halo-Ce-Anniversary-Details.htm

Laatst bewerkt: 18 okt 2011
  20. Stephan123

Stephan123 Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    Het is een deal of the week die map-packs .

Die Halo Anniversary mappen kan je dus gewoon downloaden op de marketplace om bij jou Reach toe te voegen?

Deel Deze Pagina