1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[XOne] Halo: Reach [Deel 6]

Discussie in 'Games' gestart door Daz, 26 nov 2010.

1. Lethal AK47

Lethal AK47 Broodje kroket is leven XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    4.204
    Ja, ik weet het. Er zitten ook een paar Limited/Special Editions tussen, maar na een tijdje vind ik die controllers gewoon raar aanvoelen en gaan die analoge sticks kutten dus dan koop ik meestal nieuwe. Sowieso is elke controller anders, met name de knoppen. Sommige spelen vanaf het begin niet lekker. Mja, "Made in China" massaproductiezooi... Whatya expect?! :+

Maar goed, voorlopig blijft het dus nog steeds op Zondag staan begrijp ik? Zo ja, dan hoop ik dat jullie ook in de middag kunnen. :)

2. FlyingSaucer xI

FlyingSaucer xI Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Maar dat kost toch inmens veel geld? Controllers zijn vrij duur haha. Eeehm nou het plan was zondag na het voetbal, maar volgens mij is er geen voetbal dit weekend haha. Zullen we half zeven afspreken zondag avond?

3. Lethal AK47

Leuk Bevonden:
    4.204
    Ja, of in de middag. Ik ben meestal door de weeks ook wel in de avond online, maar goed we zien wel dan. :)

4. FlyingSaucer xI

Leuk Bevonden:
    0
    Kun je 's avonds niet dan? Tja we zouden ook vijf uur kunnen misschien?

5. Lethal AK47

Leuk Bevonden:
    4.204
    Ja, dat weet ik dus niet. Maar 5 uur zou opzich wel beter zijn ja. Alleen even kijken of de rest dan ook kan natuurlijk. :)

6. Weggooi32

Weggooi32 Active Member

Leuk Bevonden:
    60
    Ik doe ook wel mee. Achievements boeien me niet zoveel, maar wil best helpen als we daarna ook gewoon gaan gamen :)

7. Lethal AK47

Leuk Bevonden:
    4.204
    Sure! :) Is iedereen nu aanwezig rond 5 uur zondag? Ik ben er waarschijnlijk al rond een uurtje of 2, dus ik zie jullie wel verschijnen. ;)

8. Metal Mark

Metal Mark VIP Dino XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    454
    Ik moet mij uitschrijven voor zondag. We gaan gourmetten bij schoonfamilie, en daar valt niet onderuit te komen met *ik ga halo-en 8).

Kak, srry guys!

9. FlyingSaucer xI

Leuk Bevonden:
    0
    Zondag vijf uur, iedereen die mee wil doen kan er dan zijn, en anders doen we het met zn drieen met guests!

10. Lethal AK47

Leuk Bevonden:
    4.204
    Ja, fuuu... ik ga dus ook gourmetten. Ik had zaterdag/zondag doorelkaar gehaald. 8) In de middag ben ik er wel denk ik, maar anders moeten we het verschuiven. :)

11. FlyingSaucer xI

Leuk Bevonden:
    0
    Huh wtf? :p
    Naja ik weet niet hoelaat ik er ben, moet eerst voetballen. Tactical en ik zijn er in de avond ook nog..

12. Lethal AK47

Leuk Bevonden:
    4.204
    Ja sorry met die dagen raak ik altijd in de war en ik moet ook helaas meevreten. 8) Morgen in de avond wordt sowieso niks meer dus voor mij, tenminste niet vroeg in de avond. ;)

13. FlyingSaucer xI

Leuk Bevonden:
    0
    Jo lethal, tactical en ik zijn online!

14. Lethal AK47

Leuk Bevonden:
    4.204
    Ok dan, nice! Ik ben onderweg... :)

15. LeeSpacey

LeeSpacey Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Hey mensen, ik heb sinds kort halo reach. Stuur me een keer een invite !

16. Metal Mark

Metal Mark VIP Dino XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    454
    Vandaag twee potje Reach gedaan en de eerste was een perfection en de tweede was een Be the Bullet _O_. Damn dat ging echt lekker! Nu weer bezig met me scriptie, le boring.

17. MAD 1976

MAD 1976 Useless info here...

Leuk Bevonden:
    1.285
    Heb dit weekend ook weer effe wat potjes gedaan, na een maandenlange break (ME3, SSX en andere vette games gingen effe voor)....

Damn, I sucked!

Nu ben ik zowieso niet de beste Halo-er, maar dit was echt om te janken zo slecht.

Had eerst sensitivity op 10 staan, maar ik draaide zo snel rond dat ik er dol van werd. Terug geschroefd naar 6 en het ging wat beter, maar damn....ben er echt helemaal uit.

Ben bang dat ik voorlopig ook geen tijd heb om weer wat beter te worden, aangezien ik Witcher 2 (nu mee bezig) en MGS HD collection ook nog moet doen.....8).....tegen de tijd dat ik daar mee klaar ben is Halo 4 er al bijna!:+

18. CheesieOnion

CheesieOnion <font color="green"><b>Redacteur</b></font>

Leuk Bevonden:
    0
    Ik ben ook weer begonnen met Reach. Ik had nog punten over dus heb ik even Anniversary map pack gekocht.

19. MAD 1976

MAD 1976 Useless info here...

Leuk Bevonden:
    1.285
    Anniversery zitten erg leuke maps bij!
    Die remakes zijn echt welkom, dat waren klassiekers!\o/

Damn, krijg er meteen weer zin in....straks toch effe een paar potjes Anniversary spelen.:9

20. Lethal AK47

Leuk Bevonden:
    4.204
    Anniversary is indd erg goede DLC en vermakelijker dan de standaard maps. :)

Wat is die BTB trouwens verneukt met al die Heavies! |:-

Deel Deze Pagina