1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[Halo Reach] Show je Spartan (en je stats)

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door Fardo, 16 sep 2010.

1. DulleNL

DulleNL I'm a little teapot Magic Member

Leuk Bevonden:
    313
    Heb je hem ook weer. 8) Kijken naar je k/d is niet hetzelfde als spelen voor je k/d.
    We weten dat jij het haat. Please, let it go! :'-(

2. MetalSonic

MetalSonic MetalSonicNL

Leuk Bevonden:
    0
    Vroegâh, toen ging je online om te winnen. Je speelde een potje Assault in UT99 om met je team te winnen. Je zag wel hoeveel kills en deaths je had maar je wilde voornamelijk dat je team won of dat je zelf de hoogste score had. Je kreeg een hoge score door punten te veroveren, hiervoor moest je af en toe wel met je leven betalen. Niet dat dat erg was, je spawnde gewoon weer terug en je team was dichterbij een overwinning. Punten verzamelen, team laten winnen en tevreden weer stoppen. Degene die de meeste respect kregen waren degene die aan het einde van een game bovenaan stonden met de score, en dan maakt het niet uit als de K/D zelfs negatief was :D :) :) :) :) :) :) :) :) :) :)

Btw ik ken Spammie, dus hij weet dat ik 't niet zo bedoel als ik zeg, spammie is gelukkig niet echt een stats hoer;)

Laatst bewerkt: 21 sep 2010
  3. DulleNL

Leuk Bevonden:
    313
    Prachtig verhaal. :+ Maar mijn punt blijft staan; kijken naar je k/d is niet hetzelfde als ervoor spelen.
    Het is gewoon een van de vele leuke stats die je kunt bekijken.

Je kent hem blijkbaar, maar het is niet de eerste keer dat je over de slechtheid van een k/d ratio begint. Het komt gewoon irritant generaliserend over dat je er iedere keer weer over begint. Alsof iedereen die ernaar kijkt zich daar dus ook tijdens het spelen op focust. Beetje jammer. O-)

Ook in je heilige UT zullen er mensen zijn geweest die er tijdens het spelen op gingen letten. :9 (nu zul je waarschijnlijk grommend achter je toetsenbord zitten om zsm een verhaal te tikken dat dit absoluut niet waar is :+)

4. MetalSonic

MetalSonic MetalSonicNL

Leuk Bevonden:
    0
    *blood lust, erg kwaad gezicht :mad: :mad: :mad: :mad:"

Hier heb je een goed punt, ik zal proberen om er niet teveel over te zeuren want voor de andere users is het inderdaad irritant. Achja, ik word al een oude zeurende opa:'-(

Mbt UT99, wellicht in DM, daar waren ook gasten met 60 kills en dan 2 deaths ofzo. Echter, tijdens UT gingen mensen elkaar niet vertellen hoe hun K/D ratio was, werd verder ook niet bijgehouden via ingame stats. Je ranking daarentegen wel.

Net btw een potje Supreme Commander 2 gedaan, 400 kills, en 500 loses. Maar wel gewonnen doordat ik de basis van de tegenstander had neergehaald, zijn ACU kilde (=potje gewonnen) en dus het potje won :D

5. Kaasstengel

Kaasstengel Never, ever give up!

Leuk Bevonden:
    0
  6. ryan23

ryan23 Spartan23R

Leuk Bevonden:
    1
  7. kernkopf

kernkopf SU KERNKOPF

Leuk Bevonden:
    0
    Vind je vriendin dat ook? :emo:

;)

8. Jorrie

Jorrie ¯\_(ツ)_/¯ Moderator

Leuk Bevonden:
    5.107
    Haha, :lol:

:F:

9. SusPenZz

SusPenZz Veldhuis tot me dood

Leuk Bevonden:
    0
  10. Willem

Willem Obi-Willem XBW.nl Bestuur

Leuk Bevonden:
    686
    Haha, kan ik wel mee lachen. 8) Heb alleen geen vriendin. :mad:

11. LeGeNdaRisCh

LeGeNdaRisCh Je ziet ons

Leuk Bevonden:
    0
    Voor k/d spelen is echt voor n00bs die denken dat ze goed zijn (zoals suspenzz paar dagen geleden). Als je goede stats wilt ga je lekker btb spelen. Voor de rest zijn de stats altijd leuk, maar mensen die er naar spelen en mij tijdens een game niet helpen = gay.

12. Edjuuuuuh

Edjuuuuuh -

Leuk Bevonden:
    61
    kan je me dan eens vertellen hoe je goed BTB speeld ?
    want ik haal bijna nooit meer dan 5 kills met btb :p

13. Nightbringer

Nightbringer Wieder geil! XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    556

Volgens mij klopt mijn model niet meer :eek:

14. Daz

Daz

Leuk Bevonden:
    2.258
  15. LeGeNdaRisCh

LeGeNdaRisCh Je ziet ons

Leuk Bevonden:
    0
    Het ding is met btb is dat je veel kills kunt maken, een grote map hebt om ongeschonden mensen te killen en je meer tegenstanders hebt.

Wat je nodig hebt is goede wapens, sniper dmr of needle rifle. Elke andere powerweapon (rocket, shotgun) is een plus, maar niet noodzakelijk.
    Zoek een goede positie uit, maar wees niet te stand vast om een bepaalde positie te houden, als er bijvoorbeeld 5 man tegelijk aan komen en je hebt geen tijd om ze allemaal neer te knallen, gewoon vertrekken. Blijf bewegen, zodat ze niet weten waar je precies bent, blijf wel zoveel mogelijk op posities waarvan je veel mensen kan killen (en zij jou niet, bijvoorbeeld grote heuvel of de ridges op Bloodgulch, nu Hemorrhage?).

Voor de rest moet je alles doen wat je denkt dat het beste is, dat kan ik je per situatie wel gaan uitleggen, maar dat heeft geen zin. Je moet zelf beter worden in hoe je denkt een situatie het beste aan te pakken, je kan er zo diep in gaan als je wilt. Als het zo ver is kun je MLG gaan spelen, als je een goede mindset gaat spelen, kun je er veel van leren en zal je stukken beter worden.

En een goede aim is ook altijd fijn.

Laatst bewerkt: 22 sep 2010
  16. Furies

Furies XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    6
    Mijn Spartan wordt maar niet geupdate...

Loop al een week rond in knal roze tenue! :+

17. koennn

koennn Science Fiction Fan

Leuk Bevonden:
    0
    Damn, ik wil mijn Spartan laten zien, maar hij doet het niet:'-(

Stats

18. Cookie

Cookie #TaylorSwift XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    528

Dan maar zo :cool:

19. Fiasco

Fiasco Big Stepper XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    5.860
    Nice, zelf nog zo'n 10000 credits nodig voor zo'n blauwe visor.

20. DulleNL

Leuk Bevonden:
    313
    Ah, op die manier werkt idd beter

Bij gebrek aan beter maar terug naar dezelfde helm die ik in het begin ook in Halo 3 droeg. Ik ga iig werken om eindelijk mijn EVA helm terug te krijgen. 99% van mijn tijd in Halo 3 heb ik die helm op gehad. <3

Deel Deze Pagina