En blijft bezig. Ook met de cheesy PS effecten. Spoiler omgwtfbbq, Dulle pakt een sniper en schiet raak! Helaas een eenmalige gebeurtenis 226 screenshots volgende de ingame teller.
Grifball \o/ [SPOILER1] [/SPOILER1] Heb die verdomde bal nog geen enkele keer te pakken weten te krijgen.
Goedendag. Ik heb weer eens Halo gespeeld. Ik wilde eigenlijk ook gelijk van mijn andere FF match wat foto's maken, maar toen ben ik toch maar even gewoon gaan spelen. Halo blijft een van de weinige games wat altijd leuk blijft om te doen... Ik kan altijd redelijk meekomen en voel me nooit een noob. itt tot Gears 3. Halo
XBW is er weer \o/ Hoe vieren we dat? Juist, met een shitload aan screenshots. Mijn eerste keer Stockpile sinds de beta. Het was natuurlijk niet hetzelfde zo zonder Cookie en Neonova, maar goed . Hier moest ik natuurlijk foto's van maken. Running Riot @ Rumble Pit. Na 3,5 jaar nog steeds geen Killing Frenzy bij Halo 3, maar hier haal ik opeens een RR.
Ho eens, heb ik wel eens met jou gespeeld? Dat was wel heel kort dan, die beta vond ik namelijk echt vreselijk. Ook van de laatste week: Hoe red ik Neo? Les 1: Slaan First! En dat moet gevierd worden Net als Neo die eindelijk zijn bliksem heeft Gewraakt worden door een Banshee als je bijna die weekly hebt van "zoveel K" punten en ook nog eens die revert to start skull aan hebt staan. Weinig keren zo snel de uitknop van mijn 360 gevonden.
Je herinner me niet? De weinige keren dat ik in teamverband speelde was het in de eerste plaats met Neonova, en vaak ook met jou erbij. Dacht ik. Weet je nog? Die Betrayal?
In mijn geval "weer". Tussen december en april heb ik mijn 360 niet meer aangehad, ben er 2 weken terug maar weer eens aan begonnen, uiteraard wel alleen SWAT
Haha, er zijn 80 screenshots van mij gemaakt. 79 door mezelf en ééntje door ene 'curtisns'. Best wel een faalfoto ook nog En ligt het aan mij of duurt het plotseling heel lang totdat je screenshots op bungie.net staan? Had gisterenavond weer eens wat online gespeeld (het is gratis gold-weekend of niet natuurlijk) en daarvan ook enkele screenshots genomen. Maar ze staan er nu (zo'n 20 uur later) nog niet op. Dacht dat het eerst echt een kwestie van een uurtje ofzo was? Zitten trouwens wel weer wat leuke nieuwe gamemodes tussen, had o.a. gisteren een Halo-4-vs-4-variant van skeeball (je weet wel: ballen in een bak zien te werpen) en de score-attack playlist is ook aardig vernieuwd.
Screenshots staan er bij mij vrijwel direct op. Een enkele keer een minuutje of 2 totdat het is bijgewerkt.
Als je een screenshot maakt en je gooit daarna je xbox uit dan upload hij het ook niet, ook al een paar keer gehad.
Ik dacht dat mijn ogen me voor de gek hielden, COOKIE die a) online is b) Halo speelt. Haha Ik heb vanaf 20 februari ofzo niet meer gespeeld, en de afgelopen week weer een paar potjes Team Classic meegedaan. Is ook een aanrader Cookie!
Ah okee. Zelf ben ik al een tijdje gekapt omdat ik anders in m'n eentje moet spelen. Dat is geen kut aan. Iedere keer wanneer ik een MLG match opstart moet ik gelijk tegen team PRO met hun afgesproken tactix. Jammer dat je geen optie hebt om MLG te doen zonder party's.
halo reach theater hier is de link http://www.bungie.net/stats/reach/fileshare.aspx weet iemand hoe ik deze dan op youtube zet ik heb geen capture card en ga niet betalen ?
Dan gaat het niet. Of als je een link plaatst die werkt wil ik het wel voor je capturen. Upload ik het bestand naar Rapidshare en kun je het daarna zelf op je Youtube plaatsen. Je link moet er zo uitzien: http://www.bungie.net/Stats/Reach/FileShare.aspx?player=DulleNL En dan waar DulleNL staat je eigen gamertag uiteraard. Nog random screens van mij (ik had ze niet zo moeten verkleinen. Je ziet bijna niks meer )
http://www.bungie.net/Stats/Reach/FileShare.aspx?player=DutchLegend%201 dus zoals dit wil jij dan voor mij hem capturen het filmpje heet sniper pro