1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[Halo Reach] Theater

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door DulleNL, 30 apr 2010.

1. smisser

smisser Girlpower!

Leuk Bevonden:
    0
    Wow ziet er echt wel gaaf uit!

2. DulleNL

DulleNL I'm a little teapot Magic Member

Leuk Bevonden:
    313
    thnx. Er kijken dus toch mensen. :+

Die geel blauwe Spartan... Ontmoet de 2 members van het elite Spartan team. :p

(Mijn zusje dus)

Nog een level afgewerkt.

[ONI: Sword Base]

Heel weird om in de campaign op Sword Base te spelen na dat de hele tijd in de Beta te hebben gedaan. :p

3. Jorrie

Jorrie ¯\_(ツ)_/¯ Moderator

Leuk Bevonden:
    5.103
    Vette pics! Ik heb alleen zelf nooit zin om screenshots te maken, ik doe het wel later eens een keer :+

4. Mikkel NL

Mikkel NL OldskoolNL.nl

Leuk Bevonden:
    3
    Weet iemand of het mogelijk is om bijvoorbeeld een missie terug kijken, en dan meteen te slippen naar de laatste paar minuten? Ik wil bijv een foto maken van een actie aan het eind van een missie maar moet dan volgens mij ALLES versneld afkijken?

5. Le Lastpak

Le Lastpak (◕‿◕✿)

Leuk Bevonden:
    798
    Oh het is gewoon je zusje. Ik dacht dat het iemand van XBW was.

Waarom heet je in vredesnaam DORA in Reach? Vind je het gek dat er zoveel vage gasten je toevoegen op Live? 8)

Ze willen natuurlijk allemaal met jou op "ontdekkingstocht".

Ik zou het niet weten. Het zou wel handig zijn aangezien zo'n campaign missie makkelijk een half uur kan duren, zo niet meer. Als ik zoveel footage versneld moet afspelen zou ik er gewoon schijt aan hebben. :+

Laatst bewerkt: 16 sep 2010
  6. DulleNL

Leuk Bevonden:
    313

Je beantwoord je eigen vraag in de spoiler. :+
    Dora ftw :+

Ik ben nog niet online geweest, maar volgens mij is het in de beta niet gebeurd dat ik messages kreeg vanwege mijn naam. (friendrequests weet ik niet, want mijn lijst zit 99% van de tijd vol)
    En als dat wel gebeurd.. tsja...Wie voegt nou random mensen toe vanwege hun 'code' in een MP match. :p Dát vind ik eerder weird.
    Dora is iig beter dan een lamme code zoals 007 wat je té vaak ziet. :cool:

Ik kreeg wel een tijdje friendrequests toen ik Helena van Dead or Alive als gamerpic had. Dachten gasten blijkbaar dat ik een chick was. 8) Vreemd volk op XBL.

@Mikkel: Je kan niet vooruitspoelen tijdens de replay van een campaign missie. Erg jammer, maar ik neem aan dat er geldige technische redenen voor zijn.

____
    Omdat ik niet in het algemene Halo: Reach topic kom wil ik hier even mijn frustratie kwijt: Waarom heeft ie de 3e missie niet mee geteld als uitgespeeld? :mad:
    Ten eerste stom dat er geen 'Continue from Checkpoint' optie is als je de volgende dag verder wilt. Ten tweede stom dat als ik dan van ellende maar een bepaald punt tijdens de missie selecteer wat start een stuk vóórdat we waren gestopt, dat ie het dan nóg niet telt als uitgespeeld. Lame.

wtf Halo/Bungie, had beter van je verwacht. :mad:

/offtopic

7. Fardo

Fardo Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    224
    Het blijft een toffe optie om screenshots te maken (moeten eigenlijk alle games kunnen doen). Ik ga er morgen mee spelen.

8. Jorrie

Leuk Bevonden:
    5.103
    Tsja, dat heb je met coop, wel slordig inderdaad.

9. Kaasstengel

Kaasstengel Never, ever give up!

Leuk Bevonden:
    0
    Heb een awesome assasination gemaakt in MP en heb de scene eruit gehaald met de Theatre mode. Kan ik die nu hier op het forum showen zo ja, hoe?:)

10. Jorrie

Leuk Bevonden:
    5.103
    Als je Bungie Pro hebt kan je 5 minuten renderen, anders moet je een Capture Card hebben.

11. Kaasstengel

Kaasstengel Never, ever give up!

Leuk Bevonden:
    0
    Helaas, heb ik dus niet. In dat geval zal ik het maar vertellen. Mijn Spartan sloeg hem neer van achteren en sprong vervolgens op zijn hoofd :lol:
    Zal wel een screen maken :)

12. DulleNL

Leuk Bevonden:
    313
    Wat je ook eventueel kunt doen is dat clipje naar je File Share uploaden zodat mensen het dan via Bnet weer kunnen downloaden naar hun eigen 360.
    Daar heb je geen Bungie pro of een CC voor nodig. :p

13. Edjuuuuuh

Edjuuuuuh -

Leuk Bevonden:
    61
  14. LocKuM

LocKuM Active Member

Leuk Bevonden:
    52
    Nagenoeg bij elk andere game kan jij je filmpjes niet terugzien zonder zelf een capture card te hebben... Naast bungie pro of een cap card kan je het ook uploaden in je file share.

15. X-Junk

X-Junk GT: Reflex Xeros

Leuk Bevonden:
    197
    Echt balen dat je niet meer met een party je eigen games kan terug zien :mad:

16. TacticalRealitY

TacticalRealitY Active Member

Leuk Bevonden:
    9
    Ja, echt belachelijk, gewoon een achteruitgang. De enige reden die ik kan bedenken is dat ze het sharen van files wat willen promoten. Want nu ben je hiertoe verplicht als je wat aan iemand anders wil laten zien.

Trouwens laatst ging er nog een discussie over het de first person mode in theatre van andere personen dan jezelf. Vannacht kon ik gewoon uit first person kijken van andere personen. Alleen niet via de logische manier van switchen en pook indrukken. Weet nog steeds niet hoe dat kwam of wat ik anders deed dan normaal.

17. Cookie

Cookie #TaylorSwift XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    528

Mijn Spartan baalde zo erg dat zijn multikill eraan ging dat hij direct in tranen uitbarstte (zie ook de schuldige achterin de screen).

18. Forty

Forty Guest

Het lijkt altijd de de mensen aimbot hebben in SWAT:'-(

19. Edjuuuuuh

Edjuuuuuh -

Leuk Bevonden:
    61
    jah zo'n gevoel had ik ook al een paar keer :eek:
    ik ging es in een potje bijna elke keer dood door een headshot :confused:

20. Dennis_88

Dennis_88 Half Baked

Leuk Bevonden:
    0
    Haha dan moet je jezelf aanleren altijd op het hoofd te richten ipv op de target.
    Hoe meer je dat doet hoe makkelijker het word, zeker als het mensen zijn die recht op je aflopen :emo:

In campaign moet je ff aanzetten dat grunts met confetti ontploffen als je ze een headshot geeft, motiveert ook weer een beetje op dat headshot oefenen.
    Oefenen baart kunst zei mijn moeder altijd, en ze had nog gelijk ook! 8)

Deel Deze Pagina