Hmm... mag je alleen maar files uploaden als je Bungie Pro Member bent? Als dat het geval is, dan snap ik waarom ik niks kan uploaden.
Yay, eindelijk mijn eerste potjes online gespeeld. [Elite Slayer @ Sword Base] Spoiler [Slayer @ Reflection] Spoiler [Oddball @ Zealot] Spoiler
Nee, want mijn eerste fotosessies heb ik al gehad met de campaign filmpjes. Ach, het is nog allemaal nieuw he. Hoe meer potjes ik speel hoe selectiever ik zal worden met het bekijken van replays.
Maar je kan je filmpjes niet op de bungie site checken. Dat is echt jammer. Had namelijk een heerlijke colleteral kill gemaakt.
[yt]01scvT_o7U4[/yt] als ik ooit nog es een paar van dit soort acties in reach maak (zal wel niet ) dan ga ik toch echt wel dat bungie pro gedonder kopen denk ik
Damn zeg. Ik zit net weer wat Halo 2 footage te kijken, en oh oh oh, wat was die game vet zeg. Besef me eigenlijk dat Halo Reach helemaal niet zo vet is als ik dacht . Halo 2 by far the best Halo ever!
Was zonet ff aan het knoeien met de theater mode FF wat screenies Spoiler Ik kan vliegeuuh Superman jeeeuuuh kijk mam ik kan de koprol *) Jaja spartans kunnen ook heel goed breakdancen zombie killing spree overkill killing spree
mw2? joke. dat is inderdaad jammer want ik had zo'n betray omdat ik een banshee uit de lucht schoot en de wrak stukken daarvan kwamen op een teamgenoot. Dat is featured waardig. btw. als je op screeny's op bungie.net je muis boven een hoofd houdt zie je welke speler het is en wat z'n stats zijn enz. best tofzorz
Er was toen tijdens de Reach beta een animated gif ofzo geloof ik, het was in Sword base en die kill was ook echt vet. Iemand probeerde een ander te assassinaten maar die andere verdween ineens en assassinate hem. Volgens mij sprong ie dus over hem heen. Die was ook echt gaaf vond ik
Groepsfoto met een stel gasten van dit forum volgens mij http://www.bungie.net/Stats/Reach/FileDetails.aspx?fid=2137522&player=Edjuuuuuh Leuk zo'n tank *) http://www.bungie.net/Stats/Reach/FileDetails.aspx?fid=2141165&player=Edjuuuuuh
Attacked by a dodrio Mmmkay I'm on your side! Oh wait... I'm not. Ik ben zelden zo hard geowned En het spawnsysteem blijft ook apart: Spoiler
[Oddball @ Sword Base] Inclusief een special roze guest. Spoiler Jammer dat het scorebord niet meer wordt meegenomen in het screenshot. Ik wilde met die laatste screen mijn zusje pesten dat ik haar op het laatste moment voorbij was gegaan, maar dat werkt niet meer (in H3 ging dat wel. Spoiler [Slayer Pro @ Boardwalk] Spoiler
Potjes met Dulle! Fii en Dulle Zombie Dulle maakte kennis met shotii. Whyyyyy Dulle Clash of the titans Au Nee laat me niet achter Au 2 En twee random van mij Fii is evolving, tnenenenenen. Let maar niet op wat ik heb geschreven.
dat moet wel kunnen volgens mij want ik heb ook een screenie gemaakt waar ik mijn multiekills emblems en stand enzo zie