1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Halo: Reach

Discussie in 'Algemeen' gestart door DulleNL, 1 jun 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Nilamo

Nilamo To Own or not to Own

Leuk Bevonden:
    1
    Ehm dat is een 720p screenshot van een cutscene uit de game.
    Ik wou gewoon laten zien hoe slecht de personages eruit zagen in halo 3 vergeleken met halo reach, blijkbaar wil je het verschil gewoon niet zien lijkt me.

Laatst bewerkt: 14 dec 2009
  2. Heroic

Heroic Halo

Leuk Bevonden:
    0
    Ja, haha. De Ghost van Halo. :)
    Overigens zie je duidelijk verschil tussen H3 en H Reach

3. Graveheart

Graveheart Groovy XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    1.548
    Mijn god, begint weer goed te jeuken om alle delen van Halo te gaan spelen / lezen.

4. Nilamo

Leuk Bevonden:
    1
    Idd denk dat ik zelf the fall of reach en ghost of onyx maar nog eens ga lezen, aangezien de meeste personages die je zag spartan III's waren vraag ik me af of dat wel mogelijk is dat ze op reach gestationeerd zijn. De ene spartan II, Jorge (grappig dat hij ook de grootste is) in de trailer zei zelf ook al dat iedereen op pegassi was overleden behalve Tom en Lucy. Dus wie is die gast nou in die trailer? En wie zijn die commander en die vrouw aan hun code te zien zijn ze namelijk ook spartan III's.

5. Flix

Flix Active Member

Leuk Bevonden:
    2
    Het zijn geen Sparten III's want die hadden toch SPI armor?

6. Willem

Willem Obi-Willem XBW.nl Bestuur

Leuk Bevonden:
    686
    Met wat er in de boeken beschreven staat neemt dit spel het niet zo heel nauw, tenzij er in het spel nog een goede verklaring wordt gegeven natuurlijk. Het is zo dat die Spartan-III soldaten SPI armor hadden, en SPARTAN-II soldaten doorgaans dat Mark IV hadden.
    Maar boeie, ziet er baas uit. :cool:

7. Sloober

Sloober Active Member

Leuk Bevonden:
    16
    Vond de nietszeggende trailer tegenvallen...

8. Nilamo

Leuk Bevonden:
    1
    Dat klopt maar hoe verklaar je de 'I didn't think anyone survived pegassi' zin van Jorge, er waren geen spartan II's in die missie.

Dit is trouwens de officiele press release:

'Step into the boots of a Spartan III and prepare for the first look at "Halo: Reach," the highly anticipated prequel to the "Halo" trilogy from acclaimed developer Bungie coming fall 2010. The very first "Halo: Reach" video had its worldwide debut last night during the Spike TV Video Game Awards by actress Tricia Helfer, offering gamers a taste of the story to come.

Taken from part of the game's opening cinematic, the video provides the first look at the story of "Halo: Reach," which introduces players to Noble Team, a squad of battle-hardened Spartan soldiers. "Halo: Reach" charts the story of Noble Team in their heroic stand to defend the planet Reach, its people and secrets against a ruthless assault by an alien collective known as the Covenant.

Halo: Reach" is being published by Microsoft Game Studios and launches in the fall of 2010 exclusively on Xbox 360. The "Halo: Reach" multiplayer beta is coming spring 2010, which players can access exclusively through "Halo 3: ODST.'

Het klopt wel dat de spartan III's SPI armor droegen

Maar dat komt omdat SPI armor veel makkelijker in grote aantallen kon worden geproduceerd in vergelijking met Mjolner wat de Spartan II's droegen. Er waren na pegassi niet veel spartan III's meer over en waarschijnlijk heeft de personage die we in de trailer zagen wel een custom mjolner armor gekregen.

9. Weggooi32

Weggooi32 Active Member

Leuk Bevonden:
    60
    Ik hoop echt dat ze de vijanden boeiender weten te maken. In Halo 1 was de Covenant echt briljant, hartstikke mysterieus enzo. Toen in 2 gooide ze de drones en brutes erbij. Vooral de Brutes vielen zo tegen omdat het eigenlijk gewoon elites waren met andere skins. Toen zag je bij Halo 3 zo'n tof filmpje (Et Tu Brute), waarin je Brutes marines in de muur zag slaan en auto's optillen enz. Maar niets hiervan zat ingame :mad: ! Dus ze moeten imo de vijanden echt wel nieuwe mogelijkheden geven om de singleplayer boeiend te maken.

10. Flix

Flix Active Member

Leuk Bevonden:
    2
    SPI armor had ook active camo.

11. WOUW5

WOUW5 Cpt. Censorshades!

Leuk Bevonden:
    13
    Dat wapen op dat plaatje...

Dat is de FAMAS, Halo Reach gaat zich uitspelen in ons huidige tijdperk!:D

:+

12. Flix

Flix Active Member

Leuk Bevonden:
    2
    Ja ga jij nou maar naar mari, daar heb je hoogstwaarschijnlijk wel verstand van.

13. Willem

Leuk Bevonden:
    686
    Die quote van Nilamo heeft het over Spartan-III soldaten, maar ook over een prequel. Hóe kan dat? :9

14. baszs

baszs Active Member

Leuk Bevonden:
    6
    de unit waar masterchief in zat.. was al langer actief voor reach.. ( MC is Spartan 1)
    verder is het spartan programma gewoon doorgegaan.. vandaar spartan 2 & 3..

en op reach dus spartan 3 units..

15. mrcurious

mrcurious Member

Leuk Bevonden:
    0
    super vette shit dit!!!

16. Nilamo

Leuk Bevonden:
    1
    Dit is ook echt een prachtige scene die goed laat zien hoe mooi de belichting is in de nieuwe engine.

17. Fardo

Fardo Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    224
    Eindelijk een keer een spel zonder de flood :)

18. tricker

tricker Semper Fi

Leuk Bevonden:
    0
    Die vond ik juist het gaafste :eek: Fuck....

19. LocKuM

LocKuM Active Member

Leuk Bevonden:
    52
    Om eerlijk te zijn mogen ze veel elementen, gameplay en verhaal gebaseerd, wegdoen in Reach. Ik wil een nieuwe frisse ervaring en dingen zoals de flood, kunnen me dan gestolen worden. Als je een nieuwe game maakt dat gewoon alle elementen gebruikt van de voorgaande delen kan je dit net zo goed Halo 3.5 noemen inplaats van een op zichzelf staande game.

20. Willem

Leuk Bevonden:
    686
    Nee, helemaal niet.

Master Chief is een Spartan-II. De Spartan-III soldaten zijn veel later in het leven geroepen, omdat er behoefte was aan méér sterke soldaten die snel 'geproduceerd' kunnen worden. De Spartan-III soldaten hebben dan ook goedkopere en minder goede gear, en zijn minder sterk dan de II's.
    Toen Reach werd aangevallen waren daar enkel Spartan-II soldaten aanwezig. Nadat de planeet vernietigd was hebben een aantal overlevenden nog een schip van de Covenant aangevallen, maar over Spartan-III soldaten die op een vernietigd Reach vechten is niets geschreven in de bekende boeken.
    Wat er gebeurd is met de Spartan-I soldaten is niet helemaal duidelijk, meest waarschijnlijk zijn ze allemaal dood gegaan tijdens het trainings- en productieproces. Er gaan geruchten dat bijvoorbeeld Sergeant Johnson een Spartan-I soldaat is, maar of dat echt zo is, wie weet!

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina