1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Halo: Reach

Discussie in 'Algemeen' gestart door DulleNL, 1 jun 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. WesleyRBK

WesleyRBK Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Zo klinkt leuk. Hoop dat dit ook het haalt in het spel.

2. Heroic

Heroic Halo

Leuk Bevonden:
    0
    Dat is toch niet slim. Halo is juist zo succesvol door deze combinatie aan gameplay elementen. Het zou dom zijn als ze alles overhoop zouden gooien. :{

3. Willem

Willem Obi-Willem XBW.nl Bestuur

Leuk Bevonden:
    686
    Vraag me ook af wat ze zouden willen veranderen. Kunnen veranderen! Halo is Halo. Toch?

4. Reckuuza

Reckuuza #ACHTERBUURTHOOLIGAN#LOMPEBOER#NEKDIE#NEKNEKNEKNEK

Leuk Bevonden:
    17.939
    Precies tzeflde als Halo 3? Daar was de belichting ook al mooi.
    Sorry, maar ik zie weinig verschil qua graphics.
    Interesseert me verder geen reet, vond Halo 3 er al goed uit zien.

5. Jingga

Jingga Hand in Hand

Leuk Bevonden:
    139
    natuurlijk prequel, MC vond de eerste Halo enkele momenten na de aanval op Reach! (Ging met een lift naar de ruimte, sprong daar op een covie schip, toen op het schip uit Halo 1 gestapt en vervolgens via Slipspace bij de eerste Halo gekomen toch?) En de training van de S3's door Kurt gebeurde al tijdens deze gebeurtenissen, aangezien Onyx uit mekaar valt op het moment dat de eerste Halo wordt vernietigd right?

Laatst bewerkt: 15 dec 2009
  6. Willem

Willem Obi-Willem XBW.nl Bestuur

Leuk Bevonden:
    686
    Wat jij zegt klopt, maar dan snap ik nog altijd niet hoe de Spartan-III soldaten op Reach belanden. 8) Ach, we zien wel! Ik neem aan (en hoop) dat er een goed verhaal achter zit.

7. Nilamo

Nilamo To Own or not to Own

Leuk Bevonden:
    1
    Mijn god nu maak je het wel heel bont jongen. Ga nog eens terug en speel halo 3 en vergelijk het met de nieuwe trailer. Je kan scheel zijn maar jou ogen staan op dit moment 180 graden uit elkaar.

maar ja het interesseert je toch niet dus ik heb geen idee waarom ik me er zo druk over maak...

Laatst bewerkt: 16 dec 2009
  8. baszs

baszs Active Member

Leuk Bevonden:
    6
    ik kan niet w8ten tot de volgende bungie update.. ik ga ze weer volgen..

9. Kortestier

Kortestier Shortbull XBW.nl ICT

Leuk Bevonden:
    121
    Ja zoveel verschil 8)

Ik zie het niet 8)
    Jij en ik willen niet eens weten hoeveel tijd er in de Halo 3 engine zit. Lijkt mij sterk dat ze die weggooien en een compleet nieuwe schrijven. Hij zal hier en daar hoogstens wat bijgeschaafd zijn.

10. WesleyRBK

WesleyRBK Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Die laatste is CGI toch? Die hele eerste trailer van Halo 3 is CGI.

11. Kortestier

Leuk Bevonden:
    121
    Toen der tijd hebben ze gezegd dat dit ingame is geschoten. Lijkt mij dus hetzelfde als de manier waarop Recon is geschoten.

En Halo 3 is heeft naast een paar minder scherpe textures dezelfde gimmick belichting. Let maar eens op in het eerste level in dat bos. Dezelfde reflecties.

Daarnaast lijkt het mij gewoon niet plausibel dat ze in een jaar (of 2) een compleet nieuwe engine schrijven. Terwijl Halo 2 en Halo 3, 4 jaar ontwikkelingstijd hadden.

12. DulleNL

DulleNL I'm a little teapot Magic Member

Leuk Bevonden:
    313
    Jou voorbeeld van H3 is niet ingame. ;) (al was dat eerst wel de bedoeling...)
    Vergelijk het eens met een echte ingame cinematic, dat is wat eerlijker...

En Bungie heeft al vaak genoeg gezegd dat ze een totaal nieuwe engine gebruiken. 8) Geen getweakte. Die van ODST was een getweakte H3 engine

edit: Oh ja, ik gebruik deze zin: 'innocent until proven otherwise'.
    Dat verklaart waarom ik misschien wat positiever ben. :+

edit2: Gezichten... gróót verschil:

13. baszs

baszs Active Member

Leuk Bevonden:
    6
    gasten.. het gaat om de gameplay en verhaal.. loopt niet zo te geilen.. het ziet er gewoon goed uit.. leave it at that..

14. Kortestier

Leuk Bevonden:
    121
    Oh, maar ik maak mij er helemaal niet druk om. Ik koop hem waarschijnlijk toch niet :+ Maar de H2 fan in mij wilde even meekletsen over Halo.

15. BigKabuto

BigKabuto Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    556

Ik begrijp het wel, met Halo 3 werden we ook lekker gemaakt over hoe graphics gingen worden en uiteindelijk bleek daar niks van waar te zijn. Juist om extra van een game te genieten mag ik graag prachtige graphics zien. Gameplay eerst en dan graphics...uiteraard. Maar graphics zijn absoluut zeer belangrijk ook.
    Ik vind die vergelijkingen met screenshots altijd wel cool. Als dat echt ingame is van Reach, is dat een beste verbetering, op zijn zachtst gezegd.

16. Delphiki

Delphiki Active Member

Leuk Bevonden:
    467
    Ik blijf erbij dat de Halo3 engine nog steeds best indrukwekkend is, alleen zit niet alle power puur in de graphics. Mooie aan die engine is dat een heel level meteen ingeladen wordt waardoor dingen als theater mode mogelijk worden. De hele "simulatie" draait zodra het level begint, dit zie je ook als je met de vrije camera door theater mode beweegt. Dat wil niet zeggen dat ik van Reach geen betere graphics verwacht maar ik wil alleen maar zeggen dat ik niet hoop dat bungie graphics>innovatie gaat toepassen voor dit deel. Wat hun spellen bijzonder maakt wat mij betreft zijn zaken als AI, web (bungie.net) en de sandbox manier waarop ze de levels op proberen te zetten

17. WesleyRBK

WesleyRBK Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Denk ook niet dat ze echt van scratch zijn begonnen hoor. Gewoon verder gegaan waar halo 3 gestopt is qua engine.

18. Jingga

Jingga Hand in Hand

Leuk Bevonden:
    139
    Misschien door die portal waar de SIII's met enkele SII's (en Halsey toch?) op Onyx in zijn gegaan? :eek:

19. Graveheart

Graveheart Groovy XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    1.548
    Dr. H. ging inderdaad ook door de portal.
    Maar zij belanden in een grote groene weide als ik me niet vergis.

Lijkt me stug dat dat Reach blijkt te zijn.
    Uiteraard is alles mogelijk in het Halo universum.

20. DulleNL

DulleNL I'm a little teapot Magic Member

Leuk Bevonden:
    313
    Ik weet niet of het een world exclusive is, maar 11 februari de eerste details:

Hopelijk is het iig geen exclusive voor de OXM. Hoe eerder nieuwe info hoe beter. :+
    Maar op zijn 'laatst' dus 11 februari...

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina