1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Halo: Reach

Discussie in 'Algemeen' gestart door DulleNL, 1 jun 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Fiasco

    Fiasco Big Stepper XBW.nl VIP

    Berichten:
    19.035
    Leuk Bevonden:
    5.854
    Het is toch wel gewoon een vast verhaal met een van die 5 spartans, right? Niet zoals in ODST waar het een soort van free-roam achtig iets opeens was en je daarna missies kreeg als een ander persoon. Vond ODST puur kut omdat je elke keer dat free roam achtige gedeelte had. Heb liever gewoon missies zoals in de Halo trilogie.
     
  2. Alizor

    Alizor Murdaturk

    Berichten:
    2.223
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik ook, en dit was eigenlijk wat ik mistte in Halo. Ik vond het altijd zo jammer dat er maar één Spartan was. Is veel toffer als je gewoon met allemaal Spartans vecht.
     
  3. Willem

    Willem Obi-Willem XBW.nl Bestuur

    Berichten:
    13.173
    Leuk Bevonden:
    686
    Eén antwoord weet ik zeker, eentje ook niet. Je speelt namelijk als een rookie Spartan die de plaats inneemt van een gedode Spartan. Maar ik hoorde in het ViDoc één van die kerels wel het woord 'free-roam' gebruiken, dus in hoeverre dit inspeelt op de spelstructuur is nog maar de vraag.
    Als het free-roam is zoals in bijvoorbeeld het tweede leven Halo: CE, hoor je mij niet klagen.
    Ik vond het free-roam in ODST overigens wel tof, lopen in die verlaten, dode stad.
     
  4. Gakkie

    Gakkie Black Queen

    Berichten:
    9.595
    Leuk Bevonden:
    689
    Ik krijg het er warm van ;)
     
  5. Delphiki

    Delphiki Active Member

    Berichten:
    19.061
    Leuk Bevonden:
    467
    volgens mij als ze het bij Bungie over "the sandbox" hebben bedoelen ze een level omdat ze nou eenmaal de levels anders opbouwen dan de meeste developers. Dus niet scripted, met alle AI meteen al aanwezig. 3e level van Halo:CE is het perfecte voorbeeld van zo'n mini sandbox, the silent cartographer is een rond eiland waar je alle kanten op kunt dus totaal niet lineair opgebouwd
     
  6. Fiasco

    Fiasco Big Stepper XBW.nl VIP

    Berichten:
    19.035
    Leuk Bevonden:
    5.854
    Mhm, nouja ben benieuwd. Die video zag er in ieder geval toch wel tof uit.

    Free-roam in ODST vond ik in ieder geval verschrikkelijk, Halo vind ik leuk als ik in grote open levels speel met voertuigen. Komt omdat ik de combat gewoon niet tof vind, rij liever iedereen over in mijn Warthog. :+
     
  7. Willem

    Willem Obi-Willem XBW.nl Bestuur

    Berichten:
    13.173
    Leuk Bevonden:
    686
    Ik zit liever in een verhitte shoot-out, tussen het puin van een stad in oorlog. In ODST vond ik dat tof gedaan. De stad had 's nachts een bepaalde, desolate sfeer, die plots kon omslaan in een vuurgevecht.
     
  8. DulleNL

    DulleNL I'm a little teapot Magic Member

    Berichten:
    36.665
    Leuk Bevonden:
    313
    Die audio logs vond ik in ODST ook geweldig om naar te luisteren. Dat in combinatie met die mooie sfeer van die donkere stad. Hmm :9

    Hopelijk doen ze weer iets soortgelijks in Reach.
     
  9. Gakkie

    Gakkie Black Queen

    Berichten:
    9.595
    Leuk Bevonden:
    689
    Hmmmm, misschien dat ik ODST nog eens voor een prikkie van de marketplace haal. Als opwarmertje voor Reach.
     
  10. Vegetom

    Vegetom whojow!

    Berichten:
    1.810
    Leuk Bevonden:
    3
    Waarschijnlijk geen dual-wielding in Reach.

    "Geoff Keighley joked that since the game was a prequel to the first game that the Spartans haven't learned that technique yet."
     
  11. Delphiki

    Delphiki Active Member

    Berichten:
    19.061
    Leuk Bevonden:
    467
    mooi zo
     
  12. Tripletth

    Tripletth ɹǝsn pǝɹǝʇsıƃǝɹ

    Berichten:
    1.543
    Leuk Bevonden:
    402
    Mee eens. Ik vond dat dual wielden zoiezo al een beetje falen in halo 3
     
  13. Lenny-t

    Lenny-t Melted Forest XBW.nl VIP

    Berichten:
    12.445
    Leuk Bevonden:
    79
    Alsof je het vaak gebruikte :')
     
  14. baszs

    baszs Active Member

    Berichten:
    1.842
    Leuk Bevonden:
    6
    nou ,, 2 spikers dual wielden vond ik altijd wel grappig
    renegade achtig op iedereen af rennen. :p
     
  15. Dr0kz

    Dr0kz Niet?

    Berichten:
    4.743
    Leuk Bevonden:
    66
    Jammer, vond het dual wield systeem wel leuk in Halo. Nu word het weer net zo als alle andere shooters eigenlijk, jammer.
     
  16. MAD 1976

    MAD 1976 Useless info here...

    Berichten:
    9.044
    Leuk Bevonden:
    1.285
    Ah, nice! Eindelijk nóg iemand die de humor van de dubbele Needler inzag!:thumbs:

    Vond het ook altijd best leuk om met die dingen aan te vallen....maar dan wel met twee, 1tje was echt crap.:+
     
  17. EL RIFLE

    EL RIFLE paf!

    Berichten:
    260
    Leuk Bevonden:
    0
    Mannen,dual wield is altijd kut geweest,long live CE!
     
  18. Le Lastpak

    Le Lastpak (◕‿◕✿)

    Berichten:
    6.574
    Leuk Bevonden:
    798
    Needler was ziek overpowered in H3 op midrange. Als je met 1 Needler niet kan winnen ben je echt een aap. :+

    Dual wield is idd kut en nergens goed voor.
     
  19. tricker

    tricker Semper Fi

    Berichten:
    3.343
    Leuk Bevonden:
    0
    *voelde zich altijd wel badass als je een plasma rifle voor schild weg te halen en shotgun om het af te maken vast hield* :x
     
  20. Alizor

    Alizor Murdaturk

    Berichten:
    2.223
    Leuk Bevonden:
    0
    Dat kan nog steeds hoor, dat is namelijk geen dual wield.
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina