1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Halo: Reach

Discussie in 'Algemeen' gestart door DulleNL, 1 jun 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Willem

    Willem Obi-Willem XBW.nl Bestuur

    Berichten:
    13.173
    Leuk Bevonden:
    686
    Wauw, ziet er goed uit zeg! Animaties ook veel verbeterd.
     
  2. Kevf

    Kevf Hardcore poster

    Berichten:
    16.896
    Leuk Bevonden:
    983
    en ook xboxonly zet hem via youtube er op...doen ze normaal nooit :mad:
     
  3. DulleNL

    DulleNL I'm a little teapot Magic Member

    Berichten:
    36.665
    Leuk Bevonden:
    313
    Omdat dit denk ik een leak is. ;)

    Ik denk dat het eigenlijk pas later vandaag vrij gegeven moest worden
     
  4. Weggooi32

    Weggooi32 Active Member

    Berichten:
    2.391
    Leuk Bevonden:
    60
    Ziet er tof, maar niet echt wereld schokkend uit. Nou vind ik dat de multiplayer van Halo 3 sowieso staat als een huis, maar kan niet echt uit het filmpje halen wat er nou echt vernieuwend is?

    - Spartans vs Elites. Nou woohoo, hadden ze eigenlijk vanaf Halo 2 al in kunnen stellen, dus stelt imo niet veel voor.
    - Nieuwe melee animaties. We wisten al dat de assasination verandert was, maar in het begin zie je het ook van voren gebeuren. Again, not that big of a deal.
    - Armor Upgrades. Wisten we eigenlijk al, kan een leuke toevoeging zijn, maar vind het jammer dat equipment eruit is gehaald. We hebben nu iig jetpacks, invisible en sprint. Je ziet ook een ghost tegen een gastje aanrijden en dan ontploft ie ofzo?
    - Nieuwe game modes. Invasion en headhunter. Invasion zie je eigenlijk alleen maar heel veel gastjes naar binnen stormen dus daar wordt ik niet echt veel wijzer uit. Je ziet trouwens wel in het begin een phantom aan komen vliegen, dus miss soort firefight? Headhunter lijkt wat weg te hebben van Juggernaut (je killt de JG en neemt zijn punten over oid).

    Er komt ook nog te staan Active Roster en Arena, maar weet niet echt wat daarmee bedoelt wordt. Iemand anders?
     
  5. Reckuuza

    Reckuuza #ACHTERBUURTHOOLIGAN#LOMPEBOER#NEKDIE#NEKNEKNEKNEK

    Berichten:
    11.693
    Leuk Bevonden:
    17.901
    Huh...waarom heb ik het idee dat ik gewoon naar een soort van multiplayer uitbreiding van Halo 3 ziet te kijken?
    Zelfde geluiden, sfeer, kutzwaard weer, kuthammer weer, whatsup straks weer in de matchmaking? team hammers, team swords en gezeik? en weer een ghost in een map en een warhough in een map die alle kills halen?
    dit zijn gewoon nieuwe maps, wapens, en een assassination move erbij..that's it.
    Verder gewoon weer Halo 3.
    en Spartans vs Elites? dude dat is toch niet nieuw?

    - 1
     
    Laatst bewerkt: 3 mrt 2010
  6. Flix

    Flix Active Member

    Berichten:
    4.837
    Leuk Bevonden:
    2
    Dude, doe je ogen eens open..
    Dat is altijd zo het geval met games waar een volgend deel van komt...
    Het lijkt het zelfde met verbeteringen.
     
  7. Tripletth

    Tripletth ɹǝsn pǝɹǝʇsıƃǝɹ

    Berichten:
    1.543
    Leuk Bevonden:
    402
    Inderdaad, ik kan me niet een game bedenken die echt een enorm revolutionaire multiplayer had ten opzichte van het vorige deel. MW en MW2, GOW 1 en 2, BFBC 1 en 2. Het is allemaal steeds hetzelfde principe, met meer mogelijkheden in het vervolg. En trouwens, ik neem aan dat ze echt wel meer dingen veranderd hebben dan dat ze in de trailer laten zien. We zullen het op 3 mei wel zien...
     
  8. Graveheart

    Graveheart Groovy XBW.nl VIP

    Berichten:
    10.384
    Leuk Bevonden:
    1.548
    Huilie.
     
  9. Delphiki

    Delphiki Active Member

    Berichten:
    19.061
    Leuk Bevonden:
    467
    Ziet er vet uit. Ik zou bijna gaan klagen dat er teveel goede spellen uitkomen, ik ben nog bezig met Borderlands DLC, ben net begonnen aan Bioshock 2, heb net BFBC2 gehaald, krijg de komende maanden nog Splinter Cell en Red Read Redemption en moet nog beginnen aan mijn 2e mass effect 2 playthrough en dan komt de Reach beta ook nog eens bij :) Ongekende weelde zo vroeg in het jaar
     
  10. Tripletth

    Tripletth ɹǝsn pǝɹǝʇsıƃǝɹ

    Berichten:
    1.543
    Leuk Bevonden:
    402
    Halo reach komt pas in het derde kwartaal van 2010 uit hè;). Je hebt dus nog genoeg tijd voor je andere games.
     
  11. Delphiki

    Delphiki Active Member

    Berichten:
    19.061
    Leuk Bevonden:
    467
    maar de beta komt al in Mei ;) Zeg nou zelf, het is toch echt ongekend hoeveel goede games er het eerste half jaar uitkomen. Dit zag je een paar jaar terug rond de kerst nog niet eens.
     
  12. Willem

    Willem Obi-Willem XBW.nl Bestuur

    Berichten:
    13.173
    Leuk Bevonden:
    686
    En wat dacht je van de andere nieuwe gamemodes, die zien er toch wel hartstikke tof uit? Daarnaast hoef je helemaal niet die gamemodes te spelen als Team Hammers die je helemaal niet leuk vind.
    Dat de Warthog of Ghost alle kills halen zegt ook wel iets over hoe jij speelt denk ik. :+

    Ik kan in ieder geval niet wachten. Nieuwe graphics, animaties, moves en speelstijl. Maar wel in de oude vertrouwde Halo wereld!
     
  13. Reckuuza

    Reckuuza #ACHTERBUURTHOOLIGAN#LOMPEBOER#NEKDIE#NEKNEKNEKNEK

    Berichten:
    11.693
    Leuk Bevonden:
    17.901
    Ik vind het ook wel tof.
    Ik ben alleen bang dat het gewoon weer de MP van Halo 3 zal worden, want die is op dit moment gewoon echt niet dope (vind ik). De Beta van Halo 3 was freakin' awesome, dat wel.
    Ik kan me gewoon herinneren dat Bungie eens zijn dat er major veranderingen kwamen. Bron? Nee. Staat me gewoon ergens bij.
    Ik ga toch wel die Beta kapotspelen, daar niet van..maar mensen die zeggen dat het betere/nieuwe graphics heeft, komop..grafisch 0 verschil met Halo 3 Multiplayer. Boeit ook verder niet, echt niet, maar vertel mij maar waar je grafische verbeteringen ziet als je dat zo beweert.
    edit: precies wat rigest ook zegt.
     
    Laatst bewerkt: 3 mrt 2010
  14. LeGeNdaRisCh

    LeGeNdaRisCh Je ziet ons

    Berichten:
    2.453
    Leuk Bevonden:
    0
    Alsof de beta van 3 zoveel verschilde met de uiteindelijke game.
     
  15. Daz

    Daz

    Berichten:
    16.101
    Leuk Bevonden:
    2.258
    Omg, het ziet er zó tof uit! Echt een lange tijd geleden dat ik Halo online gespeeld heb, heb ook nog geeneens ODST gespeeld maar man man man wat ziet dit er lekker uit!
     
  16. Delphiki

    Delphiki Active Member

    Berichten:
    19.061
    Leuk Bevonden:
    467
    Ben nog steeds wel benieuwd naar wat er nu met Forge en Theater gaat gebeuren. Daar zullen ongetwijfeld ook uitbreidingen/aanpassingen voor komen.

    EN natuurlijk de vraag of Firefight uit ODST ook mee komt. En dan natuurlijk de ultieme vraag die een paar pagina's terug al gesteld wordt, kunnen we dan Forge mappen in Firefight gebruiken.
     
  17. Weggooi32

    Weggooi32 Active Member

    Berichten:
    2.391
    Leuk Bevonden:
    60
    Naja je weet verder niks over die gamemodes.. alleen dat ze Invasion en Headhunter heten, het is nog maar afwachten of ze echt wat nieuws bieden. Vraag me af of ze de max speler eens een keer gaan opschroeven. Tis al sinds Halo CE max 16 man, mag nu wel eens naar 24 o.i.d.
     
  18. Daz

    Daz

    Berichten:
    16.101
    Leuk Bevonden:
    2.258
    Firefight komt geloof ik niet.. ik meen ergens gelezen te hebben dat ze daar spijt van hebben, dat ze die in ODST gebracht hebben. Dit leidde namelijk door minder mensen die andere modes gingen spelen oid..
     
  19. DulleNL

    DulleNL I'm a little teapot Magic Member

    Berichten:
    36.665
    Leuk Bevonden:
    313
    Zover ik weet is het enige waar ze spijt van hebben dat ze geen matchmaking hadden voor Firefight. Niet dat ze spijt hebben van FF zelf.
     
  20. Nightbringer

    Nightbringer Wieder geil! XBW.nl VIP

    Berichten:
    12.896
    Leuk Bevonden:
    556
    Damn wat vet!

    Toch maar even gold + ODST aanschaffen voor 3 mei :D !!
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina