1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Halo: Reach

Discussie in 'Algemeen' gestart door DulleNL, 1 jun 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Kevf

    Kevf Hardcore poster

    Berichten:
    16.896
    Leuk Bevonden:
    983
    Zijn er geen grafische verbeteringen?! :eek:
     
  2. Nightbringer

    Nightbringer Wieder geil! XBW.nl VIP

    Berichten:
    12.896
    Leuk Bevonden:
    556
    Hmm, valt mee als je de footage zo ziet. (wel meer details)

    Maar de trailer focust zich ook meer op gewoon gameplay en nieuwe stuff. (grafisch zal het vast wel beter zijn)
     
  3. FinalBob

    FinalBob Active Member

    Berichten:
    1.476
    Leuk Bevonden:
    901
    Ik denk dat je de Vidoc van een paar pagina's terug even moet gaan kijken...dan hoor en zie je precies waar de veranderingen in zitten. En daarnaast kan je duidelijk zien dat ze veel meer detail in de omgeving, de characters en de wapens hebben gestopt. Zelfs in dit mp filmpje.

    Kevf: Jij moet ook even de Vidoc kijken van een paar pagina's terug :p wel een beetje geinformeerd blijven he ;)
     
  4. latino

    latino World Fineszt Gamer!

    Berichten:
    251
    Leuk Bevonden:
    0
    je moet de video ook Full HD 1080 kijken dan zie je wel wat. Prachtig gewoon en dit is maar beta wacht maar af voor de echte _O_
     
  5. Silver92

    Silver92 Active Member

    Berichten:
    850
    Leuk Bevonden:
    0
    Behoorlijk vet filmpje! Kijk heel erg uit naar de beta. Vooral dat invasion gedeelte was cool.
     
  6. Vegetom

    Vegetom whojow!

    Berichten:
    1.810
    Leuk Bevonden:
    3
    Rechtsonder in het filmpje staat ook nogsteeds Reach_Alpha, hopelijk bedoelen ze hiermee dat sommige textures nog geupdate zullen worden.
     
  7. Nightbringer

    Nightbringer Wieder geil! XBW.nl VIP

    Berichten:
    12.896
    Leuk Bevonden:
    556
    Alpha is voor zover ik weet de eerst lopende build. (beta zal er waarschijnlijk stukken beter uitzien)
     
  8. DulleNL

    DulleNL I'm a little teapot Magic Member

    Berichten:
    36.665
    Leuk Bevonden:
    313
    Laatst bewerkt: 3 mrt 2010
  9. Vegetom

    Vegetom whojow!

    Berichten:
    1.810
    Leuk Bevonden:
    3
    Daarom idd. :)
    Maar gezien de korte tijd tot de beta ben ik er bang voor...
    Nouja, niet dat het er super slecht uit ziet ofzo.
     
  10. LocKuM

    LocKuM Active Member

    Berichten:
    3.171
    Leuk Bevonden:
    52
    De MP trailer was echt een genot om naar te kijken....game of the year 2010 voor mij.
    Ik zie trouwens dat het een trailer is zou dit betekenen dat er nog een multiplayer Vidoc komt, hoop van wel.
     
  11. Weggooi32

    Weggooi32 Active Member

    Berichten:
    2.391
    Leuk Bevonden:
    60
    En hier wordt uitgelegd wat er allemaal in de trailer te zien is

     
  12. Gakkie

    Gakkie Black Queen

    Berichten:
    9.595
    Leuk Bevonden:
    689
    Mja, mja, mja ... is dat alles. Maar ja, ik ben dan ook niet zo geinteresseerd in de MP. Ik hoop op een kick-ass SP ervaring!
     
  13. LeGeNdaRisCh

    LeGeNdaRisCh Je ziet ons

    Berichten:
    2.453
    Leuk Bevonden:
    0
    Over de gametypes, invasion klinkt een beetje als RTCW achtig, een verdedigt, ander valt aan en moet je punten controlleren om het jezelf makkelijk te maken om het uiteindelijke doel te bereiken. Lijkt me wel een toffe gametype als ze dat goed uitwerken. Of zoiets als in UT2004 waar je scenarios uitvecht (ben de naam vergeten).

    Headhunter lijkt op wat je in quake ook had (harvest). Hier bij moet je skulls verzamelen, die worden gedropt als je iemand killed, maar wordt jij gekilled dan ben je al je skulls kwijt (liggen dan op de grond) en zo kan de tegenstander ze vergaren. Als je wat skulls hebt, ga je terug naar je base om ze te kappen (of naar hun, ik weet het niet meer). Beetje saaie gametype.

    Die laatste gametype lijk een beetje op Guerilla/UT onslaught, gewoon bepaalde punten vernietigen, met een twist.

    Maar bungie is goed in iedereen voor de gek houden, dus je weet eigenlijk niet wat het gaat worden, maar toch leuk om ff een verhaaltje bij te verzinnen.
     
  14. Heroic

    Heroic Halo

    Berichten:
    1.290
    Leuk Bevonden:
    0
    Ziet er erg vet uit.
    Vind het de algemen impressie erg vet. Spartans vs elite's ziet er cool uit. De nieuwe wapens zien er tof uit. Ben ook benieuwd naar (eventuele) nieuwe voertuigen.
    Sprint / Assasinations / Jetpacks. Mehh, ik weet het niet. Het pakt waarschijnljk wel goed uit kendende Bungie.
    Dit ziet er wel redelijk casual uit opzich (Big team Battle en shit). Ben erg benieuwd hoe MLG uit gaat pakken (het meer serieuze althans, zo ver ik weet gaan ze verder met MLG supporten).
     
  15. Fardo

    Fardo Well-Known Member

    Berichten:
    27.147
    Leuk Bevonden:
    224
    Laatst bewerkt: 3 mrt 2010
  16. Reckuuza

    Reckuuza #ACHTERBUURTHOOLIGAN#LOMPEBOER#NEKDIE#NEKNEKNEKNEK

    Berichten:
    11.693
    Leuk Bevonden:
    17.901
    Als je de Halo 3 Trailers op 1080p zet zien die er ook gewoon even mooi uit.
    Mag ie wel Alpha zijn, mooier wordt ie niet. Miscchien een tikje, maar het verschil is nu gewoon niet te zien.
    Verder zijn er wel nieuwe animaties en dergelijke. Ben wel benieuwd hoe je al die speciale jetpakdingen enzo kan krijgen. Da's wel leuk gevonden :)
    En sorry hoor, maar wat ik op die gifjes zie is toch gewoon niet mooie dan Halo 3? :+ Het enigste wat ik zie is dat ze wat meer blur hebben toegevoegd lijkt wel?
     
    Laatst bewerkt: 4 mrt 2010
  17. Porunga NL

    Porunga NL zo laat alweer?

    Berichten:
    621
    Leuk Bevonden:
    17
    Ik doe het alleen al voor de customizable loadouts_O_

    Enige reden dat ik geen halo meer speel is dat ik na COD MW geen zin meer heb om old-school op zoek te moeten naar mijn favo wapen op een map.

    Gewoon mee beginnen en knallen maar!

    Het zal wel iets genuanceerd worden in dit spel (anders loopt iedereen met een sniper en een rocket launcher straks) maar toch ben ik er erg blij.

    Vind alleen die rol-move wel wat minder. Dat gaat alleen maar irritant worden als mensen al rollend en springend door de maps heen stuiteren.
    Gaat me een hoop kills kosten:mad:
     
  18. Kevf

    Kevf Hardcore poster

    Berichten:
    16.896
    Leuk Bevonden:
    983
    Gisteravond eindelijk ook even kunnen kijken en ik was niet zo heel erg onder de indruk :eek:

    Ik had het idee dat ik naar Super Halo 3 zat te kijken. Ik hoop heel erg dat er nog een 1080p versie van dit filmpje komt.
     
  19. Weggooi32

    Weggooi32 Active Member

    Berichten:
    2.391
    Leuk Bevonden:
    60
    Waarschijnlijk zal dat rollen ook zo'n Armor ding worden.

    En over de graphics, ik ben het er wel mee eens dat het niet echt een wereldschokkende verbetering is t.o.v. deel 3. Hoewel in de videodoc je wel erg duidelijk de verschillen ziet is dit misschien wat minder in de multiplayer. Maar ik vond Halo 3 ook helemaal niet zo'n grote verbetering t.o.v. deel 2 en die heb ik helemaal kapot gespeeld. Zo lang de gameplay maar van hetzelfde niveau is (of beter) hoor je mij niet klagen.
     
  20. latino

    latino World Fineszt Gamer!

    Berichten:
    251
    Leuk Bevonden:
    0
    Gewoon wachtte tot het echte spel uitkomt en speel het op je Full Hd tv LED Komt goed
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina