1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Halo: Reach

Discussie in 'Algemeen' gestart door DulleNL, 1 jun 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Willem

    Willem Obi-Willem XBW.nl Bestuur

    Berichten:
    13.173
    Leuk Bevonden:
    686
    De mens kan helemaal geen 60 fps waarnemen. :+

    Halo is van zichzelf een trager spel EN draait op 30 fps, in tegenstelling tot MW. Het aantal fps is een mooi marketingtrucje, voornamelijk.
     
  2. NeonovA

    NeonovA XBW VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    1.285
    Leuk Bevonden:
    14
    Met Halo 3 heb je volgens mij gewoon een FPS van max 30. Als je hiervoor een 60FPS shooter heb gedaan merk je dat in het begin weldegelijk. Nu is dat geen ramp want na 15 minuten spelen ben je er al aan gewend.

    Ook merk je met Halo 3 dat zo af en toe de framerate gaat wankelen. Ga maar is naar de map High Ground. Ga dan buiten de basis in het midden van het veld staan. Draai dan langzaam rond en je zult merken dat het beeld op sommige stukken gaat stotteren.

    Bovenstaande staat los van het feit dat de gameplay van Halo 3 een stuk lager ligt dan de gemiddelde shooter.
     
  3. Reckuuza

    Reckuuza #ACHTERBUURTHOOLIGAN#LOMPEBOER#NEKDIE#NEKNEKNEKNEK

    Berichten:
    11.693
    Leuk Bevonden:
    17.901
    Halo 3 stotteren?
    Halo 3 trage gameplay?
    vind het juist focking snel gaan allemaal.
    Misschien moeten jullie gewoon allemaal de look sensivity wat omhoog gooien? :+
     
  4. Willem

    Willem Obi-Willem XBW.nl Bestuur

    Berichten:
    13.173
    Leuk Bevonden:
    686
    Nah, door de vaak grote, open maps, is lopen best traag, zeker vergeleken met een Call of Duty. ;)
     
  5. Reckuuza

    Reckuuza #ACHTERBUURTHOOLIGAN#LOMPEBOER#NEKDIE#NEKNEKNEKNEK

    Berichten:
    11.693
    Leuk Bevonden:
    17.901
    euwh,lopen ja..
    ja heb zelf nooit van de grote maps gehouden want ik hou niet van voertuigen..maar kleine maps vind ik superriant.
     
  6. NeonovA

    NeonovA XBW VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    1.285
    Leuk Bevonden:
    14
    In CODMW2 zijn kleine maps irritant. Met Halo vind ik dat reuze meevallen maarja dat ligt ook aan de snelheid van de game natuurlijk. :+
     
  7. kleinenberg

    kleinenberg Member

    Berichten:
    3
    Leuk Bevonden:
    0
    Helemaal correct;)
     
  8. Le Lastpak

    Le Lastpak (◕‿◕✿)

    Berichten:
    6.574
    Leuk Bevonden:
    798
    Mensen die een verschil in FPS niet kunnen waarnemen zijn gewoon veel te oud :+

    Edit: holy shit, dat was gewoon een reactie op mij! ff terug reageren,

    Bijna geen enkele game is 60 fps? Alle games draaien op 60 fps!

    op een dikke game pc :+

    Ik zie het verschil zeker wel tussen het aantal frames per seconde. Stiekem gaf jij ook aan dat je het verschil kon zien. Je zegt dat als een FPS van 60 naar 50 dropped dat je het kan merken. Je kan dus wel een verschil tussen 60 en 50 waarnemen! Ik zie niet in dat wanneer je gewend bent om met 60 fps te spelen en daarna een game opstart met 30 fps, je helemaal geen verschil merkt.
     
    Laatst bewerkt: 7 apr 2010
  9. Gallardo

    Gallardo De vrolijke strijder

    Berichten:
    704
    Leuk Bevonden:
    0
    Je merkt wel degelijk verschil als je eerst een 60 FPS game speelt en daarna een 30 FPS. Maar na een paar minuten ben je alweer gewend aan de 30 FPS en heb je er geen last van.
     
  10. Lenny-t

    Lenny-t Melted Forest XBW.nl VIP

    Berichten:
    12.445
    Leuk Bevonden:
    79
    Wat een discussie :lol:
    Een DVD film en televisie uitzendingen gaan iets van 24 fps, maar dan gaan op zondag die F1 wagens ook niet in slo-mo door het beeld :emo:
     
  11. Le Lastpak

    Le Lastpak (◕‿◕✿)

    Berichten:
    6.574
    Leuk Bevonden:
    798
    Daar gaat deze discussie toch ook niet over? Het probleem is dat sommige mensen niet willen toegeven dat een verschil in FPS merkbaar is omdat ze het zelf toevallig niet kunnen zien.
     
  12. LocKuM

    LocKuM Active Member

    Berichten:
    3.171
    Leuk Bevonden:
    52
    Ik stoor mij er absoluut niet aan dat Halo:Reach 30fps is, met h3 had ik er ook geen problemen mee dus nu ook niet. Het is alleen merkbaar wanneer je wisselt tussen games die verschillende framerates hebben binnen een korte periode, uiteindelijk is een constante framerate belangrijker dan een hogere framerate.

    trouwens heb ik nu goed begrepen uit de podcasts en bungie weekly updates dat de beta een volle maand gaat duren? Ze gaven al eerder aan dat een seizoen 1 maand is, en de beta 1 seizoen zou duren...
     
  13. Lenny-t

    Lenny-t Melted Forest XBW.nl VIP

    Berichten:
    12.445
    Leuk Bevonden:
    79
    Dan nog, sommige mensen zien het verschil schijnbaar niet in fps en gameplaysnelheid.
     
  14. Jorrie

    Jorrie ¯\_(ツ)_/¯ Moderator

    Berichten:
    18.485
    Leuk Bevonden:
    5.087
    [/discussie FPS]
     
  15. XxTopgear360

    XxTopgear360 Hasta la Vista

    Berichten:
    249
    Leuk Bevonden:
    7
    omdat het te veel pagina's zijn doe ik het even zo deBeta maps voor de hoe kan het anders de Beta :p

    Enjoy
     
  16. Unrealist

    Unrealist A Real Unreal Fan

    Berichten:
    655
    Leuk Bevonden:
    0
    Deze beta-map ziet er echt vet uit:

    [​IMG]

    Voor grotere afbeeldingen, klik op de link in de post boven mij.
     
  17. Jorrie

    Jorrie ¯\_(ツ)_/¯ Moderator

    Berichten:
    18.485
    Leuk Bevonden:
    5.087
    3 mei de beta al _O_, ik verstond 30 mei 8). Vette shit!

    EDIT: Is het al bekend of je weer met z'n 2/3/4en kan multiplayeren op 1 X360?
     
    Laatst bewerkt: 9 apr 2010
  18. FinalBob

    FinalBob Active Member

    Berichten:
    1.476
    Leuk Bevonden:
    901
    All hail the evolution of grass\o/

    Halo 1 was al een evolutie op grasgebied, en hier staan ze ook nog eens mooi omhoog :D
     
  19. LocKuM

    LocKuM Active Member

    Berichten:
    3.171
    Leuk Bevonden:
    52
    Bedoel je voor in de BETA of de volledige game?
    Bungie heeft gezegd dat alle functies die in H3 te vinden waren terug zouden komen in Reach, dus daar kan het wel. De BETA weet ik niet maar ik zou er maar niet te veel op verheugen.
     
  20. Weggooi32

    Weggooi32 Active Member

    Berichten:
    2.391
    Leuk Bevonden:
    60
    In de beta van Halo 3 kon je ook met guests online iig.
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina