1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Halo: Reach

Discussie in 'Algemeen' gestart door DulleNL, 1 jun 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. LocKuM

LocKuM Active Member

Leuk Bevonden:
    52
    Ja, alleen als je odst koopt nadat de beta is geweest heb je er natuurlijk niks aan.

2. Flix

Flix Active Member

Leuk Bevonden:
    2
    Let wel op dat er op het hoesje iets staat over die beta.
    *pakt zijn hoesje erbij*

Er staat op dat het een limited time offer is.

3. Stephan123

Stephan123 Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    Bedankt, ik heb hem voor mij verjaardag gevraagd \o/

4. Fardo

Fardo Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    224
    BR

it is a one shot battle rifle with 12 rounds, pretty powerful and effective long range.

Perks

This is what the HUD looks like. In the bottom left, you can see your squadmates health and names.
    Right above the radar shows what perks you are carrying. When I played there were 3 perks-sprinting, cloaking, and halogram.
    The sprinting makes you run when you hold LB,
    cloaking makes you invisible (when you cloak your radar jams and you can't really hear anything around you).
    The halogram creates a hologram of yourself, so enemies will shoot at both.

5. Willem

Willem Obi-Willem XBW.nl Bestuur

Leuk Bevonden:
    686
    Dat van die Perks vind ik maar lame, en als het spel zich daadwerkelijk afspeelt tijdens de eerste aanval op Reach, snijdt het aanwezig zijn van een Spartan Laser geen hout (bij mijn weten). Aan de andere kant zien de shots er wel redelijk realistisch uit, maar waarom iets als het ridicuul veranderen? :eek:

6. Alizor

Alizor Murdaturk

Leuk Bevonden:
    0
    Moet je je nou registreren voor de beta ofwat? Staat iets van een Limited Time Offer op m'n hoesje.

7. Fardo

Fardo Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    224
    er komt een menu ootie als de beta er is. je hoeft je niet te registreren

8. Jingga

Jingga Hand in Hand

Leuk Bevonden:
    139
    mmm de spartans waren er natuurlijk wel, maar idd nog niet in de armor zoals in Halo 1,2,3.. We weten natuurlijk niet echt wnaneer de Spartan laser in gebruik is genomen (vergeten we maar even dat ie niet in Halo 1 en 2 zir :+)

9. Weggooi32

Weggooi32 Active Member

Leuk Bevonden:
    60
    Die screenshots zijn zo vaag dat de kans best groot is dat ze nep zijn. Ben zelf geen expert, maar vind het niet erg overtuigend.

10. LocKuM

LocKuM Active Member

Leuk Bevonden:
    52
    Sick!!
    Kan niet wachten om te zien hoe het speelt, ondanks de slechte kwaliteit van de foto's zie ik al aardig wat grafische verbeteringen. Ben ook erg blij dat de battlerifle terug is gekeerd en er van een "spread" geen sprake meer zal zijn.

Perks kan ik mee leven zolang het allemaal nog in balans blijft, Bungie mag er zoveel aan veranderen als ze willen zolang het maar Halo blijft.

Hoop dat de screens echt zijn want het bevalt me wel wat ik zie.

Laatst bewerkt: 5 nov 2009
  11. Weggooi32

Weggooi32 Active Member

Leuk Bevonden:
    60
    Je kan echt niets zien aan die screenshots qua kwaliteit. Het enige wat we nu dan weten is dat die perks er zijn. Dit zou net zo goed gewoon weer de Halo 3 engine kunnen zijn.

De hype is alweer begonnen...

Laatst bewerkt: 6 nov 2009
  12. LocKuM

LocKuM Active Member

Leuk Bevonden:
    52
  13. Fardo

Fardo Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    224
    even hier neer gezet :)

Gameplay Details:

Campaign
    Elites - Better than monkeys!
    Privacy - potential drop in, drop out co-op multiplayer

Weapons:
    New Needler-based Heavy Weapon - Looks like a Covenant version of the Spartan Laser!
    BR - It's back with a new look!
    AR - Same old, MLG favourite!
    Needler - Now with more pink!
    Laser - Red eye again!

Originally Posted by HBO Forum Folks:
    One of the screenshots showed the start menu during a campaign level. One of
    : the options was privacy. Halo 3 didn't have that option in campaign, only
    : during multiplayer games. Drop-in Co-op?

I found a thread that accompanied pictures, it says that is one of the features, along with perks.

: And the weapons looked very customizable. The BR had a clip of 12, looks like
    : it's firing single shots just like it did in early Halo 2 builds.

Really? I think you might be reading too much into it (or I might be mis-understanding what you mean, customizable weapons to me means something like they are going to have in Army of Two: 2)

Kinda got myself to hyped up, on the picture with the Sp'lazer I thought they where in space (space combat!) but I think it is just the light. And one last question, does anyone else see a giant (missile launcher maybe?) thing on the back of the warthog? Other than that I am a little skeptical about how good some of these look, it is like they are farther then what I thought they would be by now, although they have been working on it longer than I have known, so...

14. Viktortje

Viktortje Rest in pieces!

Leuk Bevonden:
    11
    Vraag me af of het wat wordt:)
    De laser ziet er vrij dodelijk uit:+

En die plaatjes zijn wel echt, dat zie je aan het Tom Morrello ding.
    Toen er plaatjes werden geleaked van de nieuwe achievements van Halo 3 dacht ook vrijwel iedereen dat ze nep waren..

Wat zou de gamemode Activities inhouden?

15. Willem

Willem Obi-Willem XBW.nl Bestuur

Leuk Bevonden:
    686
    Gaat om het feit dat er gebruik wordt gemaakt van een Spartan Laser wapen, ten tijde van de aanval op Reach. Dat was vrij kort na het eerste contact met de Covenant, dus het is volgens mij onmogelijk dat de UNSC zo snel laserwapens heeft ontwikkeld. Althans, dat doen alle boeken en verhalen ons vermoeden. Zou het jammer vinden als daar opeens van afgeweken wordt, tenzij er een goede verklaring voor is. :)

16. Unrealist

Unrealist A Real Unreal Fan

Leuk Bevonden:
    0

Die laser ziet er zeer vet uit!_O_ Dit plaatje laat ook wel zien dat het bijna niet nep kan zijn, of iemand moet zeer goed zijn geweest met photoshop en het modeleren van wapens met 3D software. Ik ga ervan uit dat de graphics (nog lang) niet op hun uiteindelijke niveau zitten. De rotsen op het laatste plaatje zien er namelijk behoorlijk slecht uit met die uitgerekte textures.

Laatst bewerkt: 6 nov 2009
  17. Daz

Daz

Leuk Bevonden:
    2.258
    Dat wapen ziet er zo bruut gedetailleerd uit. _O_

18. Heroic

Heroic Halo

Leuk Bevonden:
    0
    Muah, is opzich wel te doen hoor in 3D. Maar toch betwijfel ik het, denk wel dat het echt is.
    Ziet er zeer tof uit, die wapens. _O_

19. Weggooi32

Weggooi32 Active Member

Leuk Bevonden:
    60
    Zou het jammer vinden als er opeens heel veel wapens ontbraken omdat het anders niet klopte met de boeken...

20. Cookie

Cookie #TaylorSwift XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    528
    Ach, hoe meer het op het boek lijkt hoe meer het op Halo 1 lijkt, in theorie dan. Maar ze zullen de wapens in het boek niet precies volgen denk ik, ook na het zien van de shots. Het zal wel uitmonden in een mix van nieuwe wapens en de wapens in het boek.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina