[Halo] Red vs Blue

Discussie in 'Algemeen' gestart door SjoerdV NL, 28 jul 2003.

1. Outlaw of NvM

Outlaw of NvM I like me...

Leuk Bevonden:
    0
    Als Super Sponsor is mijn DVD nu onderweg naar mij, maar voor al jullie niet sponsors. Kan je de DVD nu ook kopen in de Rvb store www.redvsblue.com

2. Kryalis

Kryalis De Man met de Hamer

Leuk Bevonden:
    0
    Ik dacht dat jullie dit wel fijn zouden vinden om te horen:
    Season 2 is begonnen, er zijn al 2 afleveringen te downloaden en de humor is er nog steeds, dus meteen downloaden en lachen maar!!!

3. SijmeZ

SijmeZ Family Guy

Leuk Bevonden:
    4
    Voor de liefhebbers van RvB: seizoen twee is dus begonnen en we zijn alweer bij aflevering 23! Zeer fraaie aflevering, vooral omdat er wat fraaie quotes in voorkomen uit het vorige seizoen. Weet je nog dat Sarge grapjes maakte over zijn reanimatie met zijn 'bulletwound in the head'? De paarse dokter vindt dit heel normaal en heeft de schotwond in Caboose's teen ook geholpen door aloëvera in z'n nek te smeren, waar Sarge het vorig seizoen over had! Echt heel grappig, check em op http://www.redvsblue.com/

4. solo-superior

solo-superior ruil nooit met shloo

Leuk Bevonden:
    0
    was dat niet ''albo graeve'' wat ze het altijd over hadden? idd hiliarisch

5. SijmeZ

SijmeZ Family Guy

Leuk Bevonden:
    4
    Dat "albo graeve" was elbow grease volgens mij, dat moest die Rookie halen (ben even z'n naam kwijt) toen hij de vlag had gejat. Nu hadden ze het over dat aloëvera om je nek mee te masseren als je in je voet was geschoten... hoe verzin je het! Echt meesterlijk...

6. Socks

Socks a.k.a sokken

Leuk Bevonden:
    0
    die lui zijn idd masterlijk (om maar eens een term te gebruiken)

7. Xelif

Xelif I'm born to be me

Leuk Bevonden:
    0
    donut heet hij

maar echt zo super masterlijk

8. Matrix

Matrix Semi-Définie Positive XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    1.471
    Kon iemand aflevering 33 downloaden? die lukte bij mij maar niet.:confused:

9. SijmeZ

SijmeZ Family Guy

Leuk Bevonden:
    4
    Ja ik heb 'm gedownload gewoon hoor :confused: Ik weet niet welke versie je hebt geprobeerd, want er staat wel een verhaaltje boven dat de DivX versie niet helemaal pluis was ofzo. Ik heb WMV en hij doet 't prima hoor! Ik heb wel een vraagje, normaal komt elke zondag de nieuwe aflevering uit voor de niet-sponsors, maar aflevering 34 is nog niet beschikbaar :confused: Aangezien hier ook een paar sponsors zijn, hebben jullie 'm al kunnen downloaden (aangezien jullie hem eerder kunnen downloaden)?

10. Matrix

Leuk Bevonden:
    1.471
    @ SijmeZ, soms is er een week dat ze niets uitbrengen (ik meende dat dat om elke 4 weken was, maar dat lijkt me sterk).

Ik had btw de quicktime versie geprobeerd, ik download nu de wmv versie. Die overigens -zie ik nu- ook al blijft haken bij 1%. :confused:

Laatst bewerkt: 17 mei 2004
  11. Velvet_Dark

Velvet_Dark Finish the Fight...

Leuk Bevonden:
    3
    Laten we hopen dat ze verder gaan mer RvB als Halo 2 er is !
    Een oorlog tussen Sparan's en de Elites !

12. WHAT

WHAT Active Member

Leuk Bevonden:
    44
    Nee ik hoop dan gewoon spartans versus spartans

13. iRoy

iRoy Held op sokken

Leuk Bevonden:
    1
    Ik heb alle Eps en PSA's al gezien en luister nu ook te vaak naar de Red vs. Blue muziek ^^ DVD1 heb ik ook thuis liggen ^^ Echt GE WEL DIG GE serie! Vooral hoe ze Doc introduceerden =P Owja... O'Mally is gaaf B)

14. SijmeZ

SijmeZ Family Guy

Leuk Bevonden:
    4
    Waarschijnlijk weet ik waarom episode 34 is verlaat, er is nu namelijk een video te downloaden op RedvsBlue van een Bungie Fanfest. Echt grappig, nogal parodie op het 'no comment' gezeik...

15. finnthegamer

finnthegamer xbox owns everthing

Leuk Bevonden:
    0
    Ben Nu 34 Aan Het Downloaden. Ik Hep Alevering 1 En 2 Nog Een Paar Niet!waar Te Downloaden Op Redvs Blue Is Die Er Niet Meer

16. Matrix

Leuk Bevonden:
    1.471
    Dat komt omdat ze het eerste seizoen in gedeeltes online zetten. De ene week die afleveringen, de andere weer die afleveringen en de week daarop...enz.enz. Maar ik weet in hoeveel afleveringen ze die weken precies hebben opgedeeld.

17. iRoy

iRoy Held op sokken

Leuk Bevonden:
    1
    Ep 34 was er niet omdat dat een week vrij van hun was ;)

Maar ik heb ze nu nog steeds allemaal en heb ook alle muziek die ze in de serie gebruiken en tabs om ze op de gitaar te spelen enzow. Ep34 beloofd weer veel goeds (Doc met de AI en een Ghost!). In juli komt de nieuwe DVD geloof ik dus dat wordt weer lekker bestellen!

Btw. de hele eerste serie is ook op Winamp TV te zien. In Winamp 5 naar je media library, dan op TV shows (oid) klikken en dan Red vs Blue!

18. BUZZA

BUZZA dit is mijn internet

Leuk Bevonden:
    0
    Er zijn weer nieuwe episodes -----> extreem grappige plottwist en het gaat nu verder met Halo 2!!!!!

Caboose is de garppigste character ooit :D

Red vs Blue

19. apoc123

apoc123 Lucian

Leuk Bevonden:
    0
    oooh man seizoen 1 was geweldig ban nu bezig met de rest:p:p by seizoen 1:

" ITS NOT PINK!!!!!! its lightish red"

"You know dude they already have a nam for lightish red its PINK!!!"

Deel Deze Pagina