Tja, Kobold. Ik wil het wel met je eens zijn, maar het lukt me niet OK, wat jij zegt is een deel ervan waar. Ga is naar een gemiddelde quake server. Idd, ik maak ze ook allemaal af. Maar ik weet zeker, dat als jij met iemand kwakt die het net zo goed kan als jij, hij dan wint met zijn mooie muis en toetsenbord. Met de muis heb je gewoon absolute controle over het scherm. Met een joystick een klein beetje, en ik spreek uit ervaring. Heb ook een dc gehad, met quake, sof, en de hele kuttemikmak. Ennuh, waarschijnlijk pas ik dan niet bij die meerderheid van de normale bevolking, dat had je al door ghe.... Als ik Halo heb op de pc, gaan we wel is een keertje fraggen. Yeahhhh!!!!! I`ll kick your ass (I think I say )
FF bij the weee. Hebben jullie de performance van de Radeon 2 al gezien. Wow!! Denken jullie dat met een nieuw kt266a, xp1800+>>2000 en een radion 2 zwaar overgeclockt Halo kan draaien? Ik had er een praatje over met een collega van mij, en hij zei dat het mogelijk moest zijn.... Ik bedoel, als je met een systeem 10.000 punten haalt met 3dmark, moet het idd lijkt me wel mogelijk zijn, maar ik zeg niks........ halo draait op 640 x 480, ziet er toppie uit...
Laatst bewerkt door een moderator: 3 jan 2002