nou k heb nog wel andere coop spring truuk waar je wel wat aanhebt: level: 2e sneeuwlevel (na silent cartographer) ga naar de eerste brug in het spel. maak iedereen af. ga naar de onderste ''verdieping'' van de brug en loop terug naar de kant waar je vandaan kwam. aan de rechterkant van de brug kan je op een soort van richel springen. spring daar allebei op. nu moet 1 iemand dood gaan. de ander moet zich naar beneden op de witte besneeuwde richel laten VALLEN. diegene moet dat zo timen, dat de ander respawned op die richel. als de andere speler op de witte richel staat, loop je richting de marines, en op een gegeven moment val je vanzelf naar beneden. en als het goed is leef je dan en heb je de rest van het level voor jezelf zonder enemy's, dit is natuurlijk erg saai, maar er zijn nu ook 2 onbemande banshee's in het level, pak de banshee's, vlieg naar de brug waar je begonnen was, en ga verder zoals je verder moest. nu heb je 2 banshee's om het level verder te voltooien.
lijkt me ook zo logisch ja maar dat is niet zo, je maakt een 360 waardoor je precies hetzelfde neerkomt op de muur, maar hierdoor minder je snelheid en vlieg je recht door( anders vlieg je naar beneden met een 180
ey, is het iemand al gelukt om op de top van halo te komen (level 2)???? want dat ene stukkie waar je de warthog krijgt moet je heel hard tegen de berg aanrijden en dan kom je vanzelf omhoog, maar die filmpjes die ik heb gezien zijn helemaal niet volledig, dus ik weet ook niet wat ik goed/fout doe (wil je een filmpje zien klik dan hier, hij is 4.5 mb
wazig ja, maar het is niet echt leuk daarboven, ze zeiden dat je boven de watervasl kon komen met de juiste timing( steeds als ie blauwe stralen worden geschoten freeze je), dus moet je daartussen rijden