GODVERDOMME ik heb de CD besteld...krijg net een E-mail. je moet een creditcard hebben oke iemand een idee waar je de CD haalt zonder Creditcard! en nu geen gelul!!!!! over Cd`tje ruilen.... Wouter ik beloof je JE KRIJGT HEM VAN ME!!!!!!!!
ik BIED 20 EURO voor je SOUndtrack!!!!!!!! stuur me een private message! of voeg me toe aan je MSN Messenger als je die heb! MSN adres: joeri_jorna@hotmail.com
wouter? voor een leuke xbox-goodie please (ligt er aan wat) krijg je de cd met hoesje etc! please nr 26 is vet , op het doosje staat dat ie maar 2:59 min duurt maar in werkelijkheid rond de 4:00 ofzow (van 2:59 tot 3:01 ofzow is het stil) maardaar na krijg je een soory van extra
Ow shit, we zijn de db van het forum kwijtgeraakt, nu moeten we terug naar een oudere versie en daar ben jij nog geen mod in! en ik ben mijn wachtwoord kwijt
Hey QwX, gooi die soundtracks maar op kazaa, dan zijn er tenminste wat meer mensen die er wat aan hebben.
Gewoon een cd ripper proggie downloaden (zoals deze bijvoorbeeld: http://download.com.com/3000-2401-6396325.html?tag=lst-0-7) en dan de mp3tjes in je "My Shared Folder" van kazaa zettuh.
Nee hoor! Jij mag gewoon een kopie voor jezelf maken op je harde schijf Dat iemand anders dit van je computer "pikt" kan jij ook niets aan doen
Ik heb wel wat goodies, maar die zijn voor verdere prijsvragen en vereisen een groot pakket om te versturen Die ga ik dan dus ook niet gebruiken omdat ik een Halo soundtrack wil (was hem al van plan te bestellen bij proxis)
Ik heb hier : Xbox T-Shirts, 1 Xbox Trui, 3 Xbox tassen, 1 Xbox jas : Zoals ik al zei verstuur je die niet 1, 2, 3 met een envelop en ga ik deze ook ZEKER niet gebruiken voor persoonlijke doeleinden aangezien ik ze namens XBW heb gekregen.