Ik hoop er een voor een game die ergens in oktober uitkomt te regelen, met daarbij nog wat andere leuke goodies, maar nog niks is zeker.
niet tenzij iemand een geinige sleuten(xbox) hanger goodie kan regelen. anders geef mij gewoon een review game ofzo
voor sound tracks uit games... klink hier ze hebben niet zoveel xbox nummers....nu alleen nog maar jsrf...maar de site is nog "nieuw" dus geef ze de tijd... deze link mocht ik van wouter posten in het onzin forum...dus mag het hier ook wel
je kunt bij proxis ook zonder creditcard!!!!! WOUTER ik moet maandag ff geld overmaken naar proxis als de Cd onderweg is hoor je het nog van me en als ik hem heb maak ik er mp3`tjes van en kan iedereen hem van me krijgen P.S ik hoef er niks voor
ik zet ze op kazaa En als je MSN messenger heb wil ik ze ook wel geven! Adres: joeri_jorna@hotmail.com
Net besteld bij Proxis.be .... --> overschrijven: en ontvangen kwacht gespannen af mzzl Munch and Abe
Me auch Gister besteld, vandaag shit overgemaakt, meteen ook wat boeken bij besteld, maar bij Halo staat dus 'Usually ships within 10 days..' Hmm even wachten dus, zullen ze wel niet op vooraad hebben
hmm ja ... ik wilde daar gelijk ff Fall of Reach bestellen (heb ik nog njet) maar die hadden ze niet naja je ken niet alles hebben he: dan maar bij Bol.com bestellen mzzl munch and ABE