1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Halo sucks?

Discussie in 'Algemeen' gestart door Gouranga, 13 sep 2004.

  1. fallout

    fallout Active Member

    Berichten:
    1.521
    Leuk Bevonden:
    3
    Jezus man, je zet toch wat geld opzij om ze allebei te kopen.
     
  2. masterninja

    masterninja Active Member

    Berichten:
    606
    Leuk Bevonden:
    0
    Halo is erg cool vind ik niet het beste spel ooit dat is final fantasy 7 voor mij dan(wel beste spel op de xbox tot fable of halo 2 komt).
    Maar hij kon natuurlijk veel beter idd herhaalde leveldesign in single of coop daardoor was vooral the library op een lagere moeilijkheidsgraad dan very hard erg saai.
    Op very hard was the library mijn favo coop level dat is echt lachen the flood uit de lucht knallen.
     
  3. FabianNL

    FabianNL Guest

    Dit kent de hele simpele reden dat Bungie gewoon helemaal nix wil vrijgeven van de singleplayer aangezien het dan niet meer echt een verrassing zal zijn en alles, dus hebben ze alleen maar dingen laten zijn van de multi-player en is dat dan ook het enigste waar je van hoort in de previews. Ze zeggen zelf dat de MP net zo belangrijk word als de SP (en in deel1 lag de nadruk in eerste instantie op de SP, alleen MP is gewoon ook erg populair geworden).
     
  4. a man with a 45

    a man with a 45 Active Member

    Berichten:
    10
    Leuk Bevonden:
    0
    niet mijn game
     
  5. The Outsider

    The Outsider Know your damn role!

    Berichten:
    169
    Leuk Bevonden:
    0
    Halo suck? Halo boring...ben je gamer of....?

    In ieder geval, ik vind het een van de beste games die verkrijgbaar is op de xbox, singleplayer is heel leuk, multiplayer is heel leuk met vrienden, wat nog leuker is met z'n 4 online gaan via xbc :9.

    Ik heb alle vertrouwen in Halo2, je hebt de basis van halo al, dus...

    Halo2 zal voor mij weer een reden zijn om online te gaan gamen, alle live games die ik tot nu toe had, vielen online tegen. Ow ja battlefront komt er ook al bijna :).
     
    Laatst bewerkt: 13 sep 2004
  6. svennies

    svennies Active Member

    Berichten:
    575
    Leuk Bevonden:
    11

    Ja kerel ik ben het volledig met je eens, maar weet je , er zijn ook mensen hier die halo niet geweldig vinden en die hebben ook het recht om hier hun mening in deze topic neer te schrijven :cool:
     
  7. VliegtuigNL

    VliegtuigNL Non-Xbox Hokken Slet

    Berichten:
    358
    Leuk Bevonden:
    0
    Eindelijk :) Iemand die hetzelfde denkt als mij... Ik vind dat Halo 1 en 2, veels te veel overhyped werden/worden.
     
  8. the predator

    the predator Vliegent frietje

    Berichten:
    786
    Leuk Bevonden:
    0
    halo 1 vind ik ook echt niks, darom zou ik ook nooit maar dan ook NOOIT halo 2 in mun box proppen...
    bij halo 1 vind ik de gameplay gewoon tetraag, en de flood werd gewoon saai.
    ik heb hem dan nog wel uitgespeeld in 1 dag op legendary en meteen geruild voor een ander spel
     
  9. DiaLogical

    DiaLogical 3 red lights

    Berichten:
    2.175
    Leuk Bevonden:
    2
    Op de dag van release neem ik vrij. Ik zeg tegen mn vriendin dat ik een besmettelijke ziekte heb en dat ze beter niet langs kan komen. Tegen mn leraar op school zeg ik dat ik op vakantie ga. Aan mn moeder vraag ik of ze me met rust wil laten.
    Halo 2 wordt de shit. Niet lullen hier.
     
  10. roy844

    roy844 Active Member

    Berichten:
    22
    Leuk Bevonden:
    0
    halo is een heel cool spel voor online maar ofline wat minder :)
    wel kut dat je op de xbox geen halo kan doen online :confused: best
    en als je het dan zou willen spelen moet je je pc aan zetten daar een server uit kiezen :confused: best klote :mad:
     
  11. Game Error

    Game Error Active Member

    Berichten:
    541
    Leuk Bevonden:
    0
    halo kan je wel onlien doen op de Xbox met XBC
     
  12. Wooffa

    Wooffa Deus Ex Machina

    Berichten:
    1.497
    Leuk Bevonden:
    3
    Wat het voor mij zo'n leuke game maakte, is de multiplayer [met system link]. Heerlijk met 4 tot 8 man in 1 level. Dat heb ik deze zomervakantie nog ontzettend vaak gedaan. Daarbij komt nog de singleplayer. De levels zijn niet zo bijzonder ofzow, maar met co-op is hij ook héél leuk. Ik ben dus meer iemand die graag met of tegen mensen speelt. [daarom baal ik ook dat ik geen Xbox Live heb :p ]. Maar als ik eerlijk ben zou ik de singleplayer uit Halo alleen nooit uit hebben gespeeld.
     
  13. Furies

    Furies XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    2.777
    Leuk Bevonden:
    6
    Halo is heus wel een vermakelijke shooter. Maar om het nou legendarisch te noemen? Nee dat gaat me wat te ver. Komt waarschijnlijk omdat ik niet de grootste FPS-Fan ben. Ik ga wel Halo 2 halen...
    Nogmaals ik vind Halo geen slechte game. :)
     
  14. Sen

    Sen Active Member Hoofdredacteur

    Berichten:
    4.521
    Leuk Bevonden:
    378
    Ik ga zelf zeker Halo 2 op de release kopen, maar ik ben wel bang dat de single player er bij in is geschoten....
    Dat zou ik doodzonde vinden.
     
  15. flyingDUTCHY

    flyingDUTCHY blaat

    Berichten:
    152
    Leuk Bevonden:
    0
    yes halo haters...ze bestaan!! *) halo 2 gaat ook zuigen hoor...zo overhyped dat het de understatement van de eeuw word...sick gewoon
     
  16. r8ter

    r8ter Active Member

    Berichten:
    111
    Leuk Bevonden:
    0
    ik snap niet wat iedereen in Halo ziet, XIII vind ik dan nog leuker. Halo 2 ga ik ook zeker niet kopen, ik bewaar mijn zuur verdiende centjes liever voor Splinter Cell 3!!
     
  17. Sora

    Sora Spicy

    Berichten:
    599
    Leuk Bevonden:
    2
    ach mensen toch, dat spel is zo gehyped dat je zelfs gaat geloven dat je het een geweldig spel is 8)
    Maargoed, Halo is een spel met flink wat tekortkomingen zoals een (te)korte singleplayer, je loopt wat aan de trage kant, Flood die zeer verlept en irritant is + zo'n kansloos level ala Library. Ook is de MP ook niet geweldig behalve de co-op dan (ondanks enkele framedrops toch goed te pruimen)
    Hij dankt zijn populatiteit ook meer dan het verdient aan de hype.

    Verder vindt ik hypen zwaar kansloos, zo vallen de games 9/10 keer tegen en leg je veel druk op de makers met als resultaat een slecht afgewerkte game.
    En aan wie heb je dat dan te danken? aan jezelf :{
     
  18. Xtinction

    Xtinction Uitsterving ja :D

    Berichten:
    183
    Leuk Bevonden:
    2
    En wat nou als je het spel ook echt zo goed vond als je van tevoren dacht. Ik vind halo echt op elk punt fantastisch, net als bijv KoToR. De hoofdreden waarvoor ik voor mijzelf zeggen kan dat ik halo fantstisch vond, is waarschijnlijk omdat ik het inmiddels 6 keer heb uitgespeeld, dat doe je simpelweg niet met een slechte game.

    Sure library was klote, maar voor mij is dat dan ook het enige nadeel aan de singleplayer, wat de rest nog ubersweet maakt :)

    Wat ik overigens zo slecht vind aan sommige replies, is dat ze impliceren dat andere mensen gewoon ONGELIJK hebben, dat ze geen smaak hebben of whatnot. Nee ze hebben gewoon een andere smaak. Mij zal je nooit achter GTA of PES vinden, maar ik ben de laatste die gaat lopen spuien dat het daarom slechte games zijn.

    als laatste: de te korte singleplayer??? heb je het spel op easy gespeeld of zo? Halo is echt allesbehalve kort.
     
    Laatst bewerkt: 14 sep 2004
  19. helaas moet ik wel stellen dat halo erg kort is. op legendary uitgespeelt binnen 5 dagen :mad: dat vond ik echt jammer maar multiplayer en co-op is zow vet _O_ ik vindt de game goed maar niet geweldig daarvoor irriteer ik me teveel aan het library level en de flood |:- halo 2 multiplayer heb ik gespeelt even en die ownt egt dus halo 2 O-) is van mij op 11 november :D :D
     
    Laatst bewerkt door een moderator: 14 sep 2004
  20. Daddy Snow NL

    Daddy Snow NL Ijskoud de lekkerste

    Berichten:
    73
    Leuk Bevonden:
    0
    Dat vind ik dan weer een vergelijking van niks!! Halo vergelijken met Riddick is net zoiets als je pc van nu ophemelen tegen een commodore 64 ofzo. Halo is een jaartje of 3 oud (correct me if I'm wrong ok??) en Riddick is poeppie nieuw!! Ok, Halo is natuurlijk niet perfect, maar toch ook zeker niet bagger!! En uiteraard heeft iedereen zo zijn eigen smaak, maar hou een vergelijking wel enigzins realistisch!! Geloof me maar dat als er een Halo 3 komt die vele malen beter zal zijn dan Riddick nu. Simpelweg omdat de technologie steeds maar verbeterd!! Oh ja, ik ga Halo 2 dus zeker wel kopen!!

    Greetz,
     

Deel Deze Pagina