1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Halo sucks?

Discussie in 'Algemeen' gestart door Gouranga, 13 sep 2004.

  1. Elgee

    Elgee Active Member

    Berichten:
    1.864
    Leuk Bevonden:
    1
    Halo trekt mij nog niet zo erg aan.Ik vind dat space gedoe sowieso nooit wat.
    Ik heb hem nu geleend van een vriend van me. Ben benieuwd of ik het wat ga vinden.
    Halo online op de PC vind dan wel weer vet. Nu nog de singleplayer:D
     
  2. The Stig

    The Stig www.snyggast.se

    Berichten:
    718
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik zou het nieteens zo erg vinden als de single player niet geweldig is, aangezien ik dit spel eigelijk alleen gekocht heb omdat het me een geweldig MP spel lijkt. De SP van Halo vond ik ook niet mijn favoriete SP ervaring, ik vind de 5.1 mooi uitgwerkt en een aantal levels egt gaaf, maar sommige waren egt slecht zoals de Library en zodra die stomme Flood eraan komt, ik haat die wezens egt. Hopelijk laten ze die eruit in deel 2. Het moets de halo ervaring ook een beetje eng maken, maar die Flood maakte het spellen alleen maar iritant. Dus van mij mogen ze ook gewoon halo live maken, met alleen maar de mogelijkheid om dat spel live en system link maken voor Lan's!
     
  3. Renegades NL

    Renegades NL Active Member

    Berichten:
    1.019
    Leuk Bevonden:
    2
    Zo zo, in 5 dagen _O_ .................. |:-


    Sommige games speelt men in ongeveer 5 uur uit :eek: (Spiderman 2 / COR)
     
  4. Xwon

    Xwon het is wat het is.

    Berichten:
    2.853
    Leuk Bevonden:
    1
    De sfeer in Halo is naar mijn idee toch echt wel anders dan andere games (geluiden op de achtergrond e.d.) Het is het enige spel waar ik de tussenfilmpjes keer op keer af kijk (en Ninja Gaiden natuurlijk!!) _O_

    Ik wist niet van de hype bij deel 1 maar hoorde alleen de verhalen over het spel.... Maar wat mij betreft blijft het "mijn lievelings";)
     
  5. Sora

    Sora Spicy

    Berichten:
    599
    Leuk Bevonden:
    2
    Easy? wat is dat? ik speel nooit op easy, altijd hard of hoger, en het zijn maar 10 leveltjes hoor. :{
     
  6. Gouranga

    Gouranga ( /_ )

    Berichten:
    279
    Leuk Bevonden:
    1
    Nou moet jij niet Riddick met Halo 3 (als die ooit mag komen) gaan vergelijken, als je het zelf hebt over realistische vergelijkingen :). Als Halo 3 komt zal het vast op de volgende Xbox zijn.
     
  7. Gouranga

    Gouranga ( /_ )

    Berichten:
    279
    Leuk Bevonden:
    1
    Ik doel niet voor niets op de budgetbak, er zijn ook mensen met niet zoveel geld om achter mekaar games te kopen ;).
     
  8. HomerJ

    HomerJ Active Member

    Berichten:
    420
    Leuk Bevonden:
    0
    Lol, ik weet nog niet eens of ik Halo vind sucken. Ik kijk nauwlijks filmpjes en screenshots. Ik heb hem al betaald en als hij niet leuk is verkoop ik hem :)
     
  9. FabianNL

    FabianNL Guest

    halo is al lang uit hoor ;)
    je zal wel halo2 bedoelen dan neem ik aan (hoop ik voor jouw iig)
     
  10. ITNL3

    ITNL3 Jedi Knight

    Berichten:
    776
    Leuk Bevonden:
    5
    halo systemlink is nog altijd de best mp ervaring die er is. Met 8 man (4 tv`s) lekker ctf of koth doen. Echt prachtig.
     
  11. EVERT NL

    EVERT NL *

    Berichten:
    888
    Leuk Bevonden:
    0
  12. Sora

    Sora Spicy

    Berichten:
    599
    Leuk Bevonden:
    2
    Kun je misschien je mening beargumenteren?
     
  13. iRoy

    iRoy Held op sokken

    Berichten:
    2.125
    Leuk Bevonden:
    1
    Op het moment was het gewoon een geweldig spel. Ik snap best dat er mensen zijn die nu zeggen dat de graphics kut zijn en de balance gewoon af en toe mist, maar het verhaal was gaaf en het spel zoog je ook gewoon in de wereld. Vooral omdat je geen idee had wie/wat je nou precies bent en waar je tegen vecht maakt dat nog leuker. Maar dat je sommige levels gewoon 2 keer speelt (weliswaar achterstevoren, maar toch) is misschien gewoon luiheid van de makers. Verder is het gewoon nog steeds een spel dat door iedereen gespeeld wordt omdat het gewoon goed in elkaar zit.
     
  14. Ereinion

    Ereinion Active Member

    Berichten:
    98
    Leuk Bevonden:
    0
    Dat eerste argument vind ik niet echt sterk. Single player spellen als Fable of Kotor laten ook veel zien, maar heb nooit het gevoel gehad dat dat voor minder verassing zorgde. Maar ik begrijp dus dat ze in deel 1 meer nadruk hadden gelegd op single player, en dat dat nu nog minder wordt. Ik vrees dus het ergste.
    Je kritiek zou correct zijn, als ik het over de graphics gehad zou hebben. Dat heb ik echter nooit gedaan. Ik vind juist dat de gameplay en leveldesign van Halo zo zwaar tegenvallend zijn. Het is bekend dat de graphics van een console vaak beter worden naarmate hij ouder wordt. En riddick ziet er ook veel beter uit dan Halo. Maar er is geen enkele reden aan te nemen waarom het leveldesign zo zwaar bagger zou moeten zijn. Oudere spellen als Deus Ex of Medal of Honor hadden al beter level design. De meeste levels van Halo zijn gewoon een stel gangen die allemaal precies op elkaar lijken, alleen de buiten locaties zien leuk. De gameplay lijkt niet veel te veranderen van een spel als Wolvenstein 3d. Je loopt door gangen en schiet alles wat je tegen komt, totdat je bij het einde van het level komt. Soms moet je dan ook nog terug door het level, om de singleplayer game iets langer te maken. Ik betwijfel sterk of ik Halo 2 of 3 leuker vind dan Riddick, verbeterde techniek of niet. Mijn smaak komt gewoon veel meer overeen met de filosofie van de makers van Riddick, een spel waar je veel afwisseling hebt, tempo wisselingen, opdrachten die je moet voltooien etc.
    Overigens vind ik de screenshots van Halo 2 tot nu toe er een stuk minder mooi uitzien dan wat ik van Riddick heb gezien.
     
  15. XiroKe

    XiroKe <font color="orange"><b>XBW.nl VIP</b></font> XBW.nl VIP

    Berichten:
    3.070
    Leuk Bevonden:
    26
    Nou ja, 'luiheid'?

    De game is niet precies geworden wat Bungie ervan wou, maar Halo moest een launch titel worden (van Microsoft). Bungie had bijvoorbeeld de Flood een veel uitdagendere tegenstander willen maken, maar daar was simpelweg de tijd niet voor. Waarom denk je dat ze voor Halo 2 zoveel tijd maken?

    Halo is niet perfect, maar blijft een enorm goede game. Beter dan het gros van spellen op andere platforms en beter dan zo'n beetje alles op de Xbox (mening). Samen met de boeken is het gewoon heel erg boeiend. :)
     
  16. Xwon

    Xwon het is wat het is.

    Berichten:
    2.853
    Leuk Bevonden:
    1
    Helemaal mee eens!! _O_

    Vrijdagavond, 8 gasten, 4 Xboxen + tv, een router, kratje bier, pizza om de avond mee te starten, chipje voor later en HALO!!

    Iedereen die dit nog niet heeft gedaan geef ik de tip dit toch eens te ondernemen (is wel wat gesjouw). Dit zijn echt de betere game avonden.

    And trust me, ik ben 29, heb een hele leuke vriendin, genoeg te doen qua sporten en uitgaan maar dit soort game avonden zijn toch een fantastische aanvulling in mn leven :cool: _O_

    En alle spellen ten spijt.. We beginnen met Halo, dan ff een ander spelletje tussendoor... En dan de latere uurtjes tot de vogels beginnen te fluiten O-)

    En dat komt niet door een of andere hype maar heeft alleen te maken met GAMEPLAY _O_

    Dus, succes met het regelen en ik lees de reacties nog wel een keertje :9

    p.s. Helemaal leuk als dan wat vrienden die niet Xboxen spontaan over de vloer komen... Die staan dan met open mond te kijken 8) 8)
     
    Laatst bewerkt: 14 sep 2004
  17. the_lionhard

    the_lionhard Guest

    gozer niet zo zeuren.. ik heb halo 2 gespeeld op gameplay en hij is ronduit geweldig...

    goeie grafics goede multiplay goede wapens.. enz....

    Niet zo lopen zeiken op t spel...
     
  18. NL_Wouter

    NL_Wouter The_Guardian

    Berichten:
    413
    Leuk Bevonden:
    4
    aha..halo sucks.. je hebt het niet eens gespeeld.
    Eerst moet je het spel testen voordat je een oordeel kan maken. Ik heb m een paar minuten gespeeld op de gameplay. Hij speelt goed. IK ga m zeker halen
     
  19. holland_day

    holland_day deathbringer

    Berichten:
    20
    Leuk Bevonden:
    0
    halo 1 en 2 zijn de beste die er zijn ze zijn vet wijs
     
  20. tha messenger

    tha messenger limited

    Berichten:
    1.212
    Leuk Bevonden:
    2
    ja man vet wijs. 2 is er trouwens nog niet. Ik snap de mensen niet echt dat ze halo vinden sucken. Als je totaal niet van het genre houd dan nog blijft dit een goede game denk. En dat zijn juist de toppers der toppers. Net als fable de non-rpg fans misschien kan intereseren.
     

Deel Deze Pagina