1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Halo sucks?

Discussie in 'Algemeen' gestart door Gouranga, 13 sep 2004.

  1. holland_day

    holland_day deathbringer

    Berichten:
    20
    Leuk Bevonden:
    0
    ik ben ook geen rpg fan maar fable lijkt me ook wel leuk
    maar halo 2 blijft de topper
     
  2. Gouranga

    Gouranga ( /_ )

    Berichten:
    279
    Leuk Bevonden:
    1
    Tja dat moeten we allemaal nog zien... aangezien ze allebei nog uit moeten komen. Het kan zomaar zijn dat ik m'n geld aan een klotespel uitgeef (maar ik heb net de review op IGN gelezen, en ik weet nu bijna zeker dat 't wel wat gaat worden).
     
  3. Noodles

    Noodles Guest

    ik weet ze allebei te bemachtigen en wie heeft nog meer deze week fable? ik wel :D
     
  4. NecroSadistic28

    NecroSadistic28 Redeemed In Flames

    Berichten:
    600
    Leuk Bevonden:
    5
    Ik vind Halo een bagger spel, ik heb hem op XboX en PC gespeeld en ik moet zeggen dat ik de rage wat eromheen gegroeid is erg overdreven vind. Het is een MicroSoft paradepaardje, dat zeker... Ik persoonlijk hou ook absoluut niet van onrealistische spacey bullshit dus Halo stond me zowieso al nie aan. Ik heb ook nooit begrepen waarom mensen zo holderdebolder van het spel waren, ik bedoel, het is echt geen uitblinker tenopzichte van andere space shooters en het spel was gewoonweg te saai om te spelen, naar mijn mening dan.
     
  5. Arno S.

    Arno S. I never asked 4 this

    Berichten:
    897
    Leuk Bevonden:
    74
    Ik denk dat de meesten het er mee eens zijn dat Halo een saaie game is.
     
  6. Tim

    Tim Active Member

    Berichten:
    7.743
    Leuk Bevonden:
    1.942
    ik ben wel met je eens maar ik denk de meesten niet
     
  7. toetje

    toetje Hardcore 4 life

    Berichten:
    108
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik vond 'm aardig, lekkere shootouts af en toe, maar echt super vond ik 'm nou ook weer niet. Vooral dat level The library als je dat bolletje moet achtervolgen, dat duurde maar en dat duurde maar en dat begon behoorlijk repetitief en vervelend te worden. Halo 2 heeft voor mij iig geen prioriteit, wacht wel tot het een budget-titel wordt. Juiced, Forza Motorsport en PES 4 hebben voorlopig mijn voorkeur (en als FPS Call of Duty of Men of Valor eerst nog).
     
  8. Generator

    Generator Ik heb geen Xbox.

    Berichten:
    159
    Leuk Bevonden:
    0
    Kep Fable en Halo 2 Gespeeld... Halo 2 MultiPlayer is gewoon de Bomb
    En Fable Word Debeste RPG ooit..
     
  9. ITNL3

    ITNL3 Jedi Knight

    Berichten:
    776
    Leuk Bevonden:
    5
    Halo saai? Yeah right, en ik ben de paus
     
  10. Generator

    Generator Ik heb geen Xbox.

    Berichten:
    159
    Leuk Bevonden:
    0
  11. Reteppd

    Reteppd even niet xboxen

    Berichten:
    326
    Leuk Bevonden:
    1
    halo kan saai zijn, als je op de 2 makkelijkste moeilijkheidsgraden speelt...
    vandaar dat ik de game ook heel lang saai gevonden heb. Maar de andere 2 moeilijkheidsgraden, zijn wel uitdagend en wel spannend.

    De multiplayer heb ik heel lang saai gevonden. Maar dat kwam omdat ik maar 2 controllers had, en 1 vs 1 is bij halo niet leuk. maar met 4 spelers is de game al een stuk leuker, ben benieuwd naar 16 spelers over 2 maanden:)
     
  12. tom_klp

    tom_klp Sarcasm Inc.

    Berichten:
    18
    Leuk Bevonden:
    0
    Halo is alleen niet leuk als je niet van First Person Shooters houdt lijkt mij. Als ik dit topic lees, dan lijkt het erop dat er een hoop mensen zich totaal niet hebben verdiept in het spel. :confused:
    Wat boeit die hele Flood en enigtonige levels in godsnaam. De single player is aan de korte kant, maar er zit een goed verhaal in, en hij is vrij boeiend om te spelen. Niks mis mee zou ik zeggen.

    Multiplayer is gewoon geweldig, alle gametypes zijn ontzettend goed uitgewerkt, de maps zijn erg mooi (met uitzondering van Chiron misschien)
    De wapens zijn goed gebalanceerd. En je kan in split screen online.

    Halo is gewoon geweldig als je van FPS houdt, en hij is absoluut niet overrated vind ik. De vraag is of Halo2 ook zo goed gaat worden, maar dat is maar afwachten.
     
  13. D-STR.com

    D-STR.com Evil RaCoon

    Berichten:
    135
    Leuk Bevonden:
    0
    Tuurlijk.. ff nadenken: de game is nu al bijna 2 jaar oud. De graphics zijn natuurlijk niet meer van deze tijd en mss kan de gameplay wel beter MAAR we zijn nu 2 jaar verder en toch speelt iedereen het spel nog steeds en willen we ernog steeds over discussieren. Een saai spel is het dus zeker niet en heeft zeker veel indruk gemaakt op de gamewereld. Saai is dus absoluut niet het goede woord |:-
     
  14. Master L

    Master L Active Member

    Berichten:
    16
    Leuk Bevonden:
    0
    Halo2 8) zuigt !!!! Killzone gaat vet rulen !!!!
     
  15. BoxWarrior

    BoxWarrior Active Member

    Berichten:
    84
    Leuk Bevonden:
    0
    Voor mij was het een geweldig game moment.
    Het 1e spel wat ik in mijn doos stopte, en genoten met grote teugen !!!!
     
  16. Master L

    Master L Active Member

    Berichten:
    16
    Leuk Bevonden:
    0
    wat ben je voor mongool ?
     
  17. Heer Veer-Beer

    Heer Veer-Beer Fetimano

    Berichten:
    36
    Leuk Bevonden:
    0
    Killzone ??
    Wat is dat ??
    Dat spel wordt een Halo wannabee !!

    Halo rulez
     
  18. Master L

    Master L Active Member

    Berichten:
    16
    Leuk Bevonden:
    0
    heer veer beer heeft duidelijk geen verstand van computeren maar dat maakt niet uit als halo dweeb ! KILLZONE !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
     
  19. D-STR.com

    D-STR.com Evil RaCoon

    Berichten:
    135
    Leuk Bevonden:
    0
    ... |:-
     
  20. Master L

    Master L Active Member

    Berichten:
    16
    Leuk Bevonden:
    0
    D-STR suckie !
     

Deel Deze Pagina