1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Halo sucks?

Discussie in 'Algemeen' gestart door Gouranga, 13 sep 2004.

  1. Winter

    Winter lichtelijke held!

    Berichten:
    260
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik vind Halo inderdaad ook geen KONT aan. Ik snap echt niet waarom er zolveel mensen helemaal into deze game zijn...er zijn toch veel betere shooters?! Hoevaak komen al diezelfde rot aliens wel niet langs?! En ik vind echt elk level meer van hetzelfde. Ik ga mijn geld zeker bewaren voor eerst Fabel en daarna de beste soccer game ooit: PES4!
     
  2. hete snikkel

    hete snikkel Active Member

    Berichten:
    65
    Leuk Bevonden:
    0
    Uhm Hoe Kom Je Erbij Dat The Flood Ook In Halo 2 Zit ?
    Als Je Het Spel Uit Speeld Dan Weet Je Dat Halo Ontploft En Dat Niks Het Overleeft Hebt.
    Behalve Die Monitor En The Master Chief.
    Kweet Niet Hoe Je Erbij Komt Dat Die Beesten Weer Fijn Terugkeren In Halo 2
    Ik Wil Gewoon Wetem Waar Je Dat Vandaan Hebt.
     
    Laatst bewerkt: 17 sep 2004
  3. Rinus

    Rinus XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    1.561
    Leuk Bevonden:
    4
    Wil je in het vervolg niet zo irritant veel hoofdletters gebruiken!

    B.V.D.
     
  4. Nilamo

    Nilamo To Own or not to Own

    Berichten:
    904
    Leuk Bevonden:
    1
    Ik ben eerlijk gezegd geschrokken door het aantal mensen hier in deze thread die halo overgewaardeerd vinden. Persoonlijk is het een van de beste games die ik gespeeld heb en veel mensen zouden het met me eens zijn geweest als ik dit 2 jaar geleden zei maar het blijkt dat men er zo veel over heeft gepraat en lovend over heeft gesproken dat mensen er een beetje genoeg van hebben. Maar ja ieder z'n mening.
     
  5. Xwon

    Xwon het is wat het is.

    Berichten:
    2.853
    Leuk Bevonden:
    1
    Kan deze draad zowieso niet ff wat opgeschoond worden?? De vorige pagina in zn geheel misschien met die kindelijke opmerkingen... Ben ik niet gewend hier op het forum. Thank you
     
  6. Lord Kain

    Lord Kain Active Member

    Berichten:
    444
    Leuk Bevonden:
    2
    Heb je halo 2 dan al gespeeld want hoe weet je anders dat ie goed is :confused:
     
  7. WHAT

    WHAT Active Member

    Berichten:
    2.185
    Leuk Bevonden:
    44
    Hij kan het zeker hebben gespeeld.
     
  8. iRoy

    iRoy Held op sokken

    Berichten:
    2.125
    Leuk Bevonden:
    1
    Ik heb het ook gespeeld. Helaas maar 6 minuten, maar toch. En het speelt ook heel lekker!
     
  9. guAsTo

    guAsTo Active Member

    Berichten:
    660
    Leuk Bevonden:
    3
    halo OWNT ik speel het ook (en ninja gaiden maar praten we niet over O-))
    alleen de levels zijn soms zo ontiegelijk lang }:]
     
  10. xboxbezitter

    xboxbezitter Active Member

    Berichten:
    790
    Leuk Bevonden:
    0
    Halo is vaak eentonig qua levels, die kutflood kunnen ze volgende x ook wel schrappen... alleen de grote veldslagen zijn lijp, en het geluid is natuurlijk vet. Maar verder nog? Wat is er nou o zo vet aan de campaign. Tuurlijk, het is redelijk goed uitgewerkt, maar zo speciaal is ie toch niet. De laatste paar levels waren ronduit kut... het spel is op Xbox redelijk, maar toch niet zo ''legendarisch'' als velen bewegen. Hou toch op man!
     
  11. NapoleJon

    NapoleJon Active Member

    Berichten:
    634
    Leuk Bevonden:
    0
    Ten eerste is je post amper leesbaar vanwege je hoofdletter fetish

    Ten tweede: Op Het bungie forum stond een subtiele hint van Frankie wat duidelijk op een terugkeer van the Flood duidde. Ik heb het voor de rest ook nog ergens in een artikel overHalo 2 gelezen, maar vraag me niet waar ik die vandaan had.

    En tjah, ik heb Halo uitgespeeld(ook op legendary) en ik heb inderdaad gezien dat the Monitor en MC de enige overlevenden waren. Maar laat het nou net zo zijn dat de Monitor maybe wel een monster van the Flood heeft meegenomen. Volgens mij was dat de uitleg dat de Flood terug zou keren. Weet t niet cker maar ik gok er wel op dat we de Monitor nog terug zien. Tenminste... anders zou het hele einde van Halo op kaas slaan.
     
  12. ITNL3

    ITNL3 Jedi Knight

    Berichten:
    776
    Leuk Bevonden:
    5
    Halo ownt dus zeker wel. Dat spel speel je na 2,5 jaar!!! nog steeds. Dat zegt wel iets. Wij hebben nog steeds regelmatig halo lans 4xboxen 8 man. Echt prachtig. En de single player is beter dan het gros van andere shooters. De xbox versie is ook nog eens stukken beter dan de pc versie.
     
  13. NapoleJon

    NapoleJon Active Member

    Berichten:
    634
    Leuk Bevonden:
    0
    De PC versie is ook zo gebalanceerd als een baksteen op een breinaald. De toevoeging van banshees in MP leek geniaal maar bleek dramatisch aangezien de oorspronkelijke levels daar helemaal niet op berekend waren. Frustratie als gevolg wanneer n00bs in een banshee de hoogste kill rating halen.
    Bungie heeft dat met Halo 2 gelukkig wel gedaan en ik verw8 dan ook niets minder dan geniale stukjes leveldesign.
     
  14. Binh

    Binh asiannerd

    Berichten:
    347
    Leuk Bevonden:
    0
    misschien heeft dit forum een minimum leeftijd nodig ofzo :confused: of n aparte forum voor de kids onder ons :cool:
     
  15. pacboyslim

    pacboyslim jump for joy

    Berichten:
    1.961
    Leuk Bevonden:
    10
    Echt, lees ik nou verkeerd of wil de host (die Halo zelf super vind :confused:) weten of er mensen zijn die Halo vinden zuigen?
    Want dan begrijp ik iedereen in deze thread niet die hier reageert om te zeggen hoe vet ze Halo wel niet vinden. Maar ja, zal wel weer aan mij liggen.

    Maar ja, ik vind Halo niet leuk en ga deeltje twee dus niet halen. Maar ja, niet iedereen houdt van FPS en niet iedereen laat zich ophypen (Ilovebeesgedoe). Bovendien was de single player in deel een soms zo saai en langdradig. Geef mij maar racers en spellen als GTA, FABLE en PES.....
     
  16. godsson

    godsson Brothers in arms!!!!

    Berichten:
    214
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik hou juist wel van fps maar vond halo niet echt geweldig wel om een keer uit te spelen maar verder niet. Alleen de mp is wel leuk over een netwerk ofzo.... Ik wacht gewoon af hoe halo 2 word.
     
  17. tom_klp

    tom_klp Sarcasm Inc.

    Berichten:
    18
    Leuk Bevonden:
    0
    Misschien omdat een topic waar mensen die Halo wel leuk vinden, reageren op mensen die zeggen dat ze het slecht vinden, boeiender is dan een topic ''HALO SUCKS'' en iedereen zegt: ''Inderdaad''
    Maar misschien ligt dat wel aan mij. :{

    Ik zie hier bijna iedereen zeggen, Halo is ok, maar niet super. Want de campain is eentonig etc. Ik denk zomaar dat je dan de multi-player niet echt goed geprobeerd hebt op LAN of XBConnect.
    Oh en pacboyslim, jouw reactie voegt werkelijk helemaal niks toe, want het zegt niks over de kwaliteit van Halo, maar over jouw favoriete gamegenre. :confused:
     
    Laatst bewerkt: 18 sep 2004
  18. Escobar

    Escobar OK DEAL

    Berichten:
    215
    Leuk Bevonden:
    0
    Maar ja
     
  19. daaf

    daaf Active Member

    Berichten:
    68
    Leuk Bevonden:
    0
    vind dit toch wel een mooie thread die ik nie gezien had.vandaar dan maar ffies mijn reactie.. om eerlijk te zijn had ik gemengde gevoelens over Halo..

    t was wel de eerste FPS welke een beetje goed was uitgewerkt op een console, daarnaast vond ik t single player verhaal, levels, enz. echt slecht uitgewerkt.. te langdradig, alles leek op elkaar en het verhaal was een slap koekie..

    als je goede fps'en gewend ben op de PC, dan valt halo zwaar tegen, als je alleen maar op consoles fps'en heb gespeeld kan ik me voorstellen dat je t geweldig vind..

    waarschijnlijk zal ik halo 2 wel kopen, maar er zijn wel erg veel flame/fan-boys die het spel helemaal geweldig vinden, maar volgens mij nog nooit klassiekertjes als halflife 1 gespeeld hebben.
     
  20. FabianNL

    FabianNL Guest

    "als je goede fps'en gewend ben op de PC, dan valt halo zwaar tegen,"

    was een echte PC-gamer, xbox was mijn eerste console en Halo mijn eerste spel. Nou, geloof me, ik vond (vind) Halo helemaal geweldig! Speelde toen op de PC ook veel shooters (weet nog dat toen net Sof2 uit was volgens mij) maar vond Halo echt super bruut gewoon, ook had ik geen enkel probleem met de besturing (na een half uurtje spelen natuurlijk). Moest na Halo ook weer echt helemaal overschakelen op de PC besturing, erg vreemd was dat... :)
     

Deel Deze Pagina