1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Halo sucks?

Discussie in 'Algemeen' gestart door Gouranga, 13 sep 2004.

  1. FabianNL

    FabianNL Guest

    tis natuurlijk alleen niet de bedoeling dat het verhaal van een spel pas interresant word nadat je er 3 boeken over gelezen hebt
     
  2. fallout

    fallout Active Member

    Berichten:
    1.521
    Leuk Bevonden:
    3
    Halo was al vet zonder die boeken, maar als je ze leest dan word het nog eens 3 x zo vet. Try it, you'll like it.
     
  3. daaf

    daaf Active Member

    Berichten:
    68
    Leuk Bevonden:
    0
    e-book iemand? :D..ik haat boeken kopen en meenemen enzo..liever die zooi op mn pda..
     
  4. nietvorspiet

    nietvorspiet Fuck Armageddon

    Berichten:
    43
    Leuk Bevonden:
    0
    nou ik vind Halo wel leuk. :p in het begin niet omdat ik het doel van het spel niet interessant genoeg vond maar nu is mijn mening wel wat bijgesteld. _O_ Halo is alleen NIETLEUK om met zn tweetjes te spelen :+
     
  5. SabZero NL

    SabZero NL Sexyback

    Berichten:
    1.346
    Leuk Bevonden:
    5
    Halo is juist wel leuk om met zijn 2en te spelen. Ik heb het hele spel uitgespeeld met kamaraad. Dit was juist veel beter dan alleen!.
    Elkaar dekking geven enzovoorts. Maar wel slecht dat als je co-op doet dat er dan geen save points zitten tussen de levels in! want als je nu aan een level begon was je al zo 40 min bezig
     
  6. Zilverpijl

    Zilverpijl GT: MVP4Riaz

    Berichten:
    590
    Leuk Bevonden:
    11
    Ik ga niet drie boeken lezen om te zorgen dat een game een boeiend verhaal heeft. Dat moet een game gewoon van zichzelf al hebben. En alleen het verhaal uit de game is nou niet bepaald spectaculair ofzo, het is niet slecht maar zeker niet diepgaand en meeslepend.

    Voor de rest zijn de levels redelijk eentonig (en daardoor de gameplay ook), maar is het geheel voor de rest wel goed afgewerkt qua graphics en geluid. Als ik kijk naar dat Halo2-filmpje van de sp in die stad dan ziet dat er veel gevarieerder uit, qua gameplay. Enige wat Halo echt onderscheidt van de concurrentie is natuurlijk de fantastische co-op mode. _O_
     
    Laatst bewerkt: 6 okt 2004

Deel Deze Pagina