Hmm, dit is niet echt waar.. De Covenant achtervolgde de POA. Maar ze kwamen niet naar Halo om de technologie, Ze wisten er zelfs vanaf! Er staat zelfs in The Flood dat een 'hogere' elite een plasma wapen wou afschieten, maar een 'lagere' elite verbood dat hem omdat de ring (Halo) een heilig voorwerp was, en hij het misschien kon beschadigen. Dat had een prophet tegen hem gezegt.
vreemd mn post werd niet geplaatst. De Covenant wisten er zeker vanaf(de Prophets zijn immers de nakomelingen van de Forerunner) Met dat plasma wapen bedoel je zeker een plasma-torpedo. Hun pulse laser zijn precies genoeg.
Ja er zijn er twee. Halo: the fall of Reach en Halo:the Flood. Lees de thread maar door om te ijken waar ze over gaan
ff voor de zekerheid: The fall of Reach telt 352 bladzijden. The Flood telt er 408. ik hoop dat First Strike er ets van 500 of meer gaat tellen
Heel veel dingen op het forum kun je zelf vinden, daarom mag je het nog wel vragen, toch?:{ EDIT/ Staat ook btw niet in deze thread
Dat staat op bladzijde 242 We believe there is 'race' of fieldcommanders, wich we are currently calling Elites. Op bladzijde 313 onderaan ontmoet de Master Chief voor het eerst een Elite.
zijn die boeken ook gewoon verkrijgbaar bij de bruna enzo?? Want dit is egt gaaf....... iemand die hem in de winkel heeft gekocht?
in belgie zijn er winkels zoals Fnac en Standaard boekhandel waar je ze zeker ook kan bestellen, weet niet of die winkelketens in nederland ook bestaan mijn komt trouwens van Proxis.be voor 7.08 e der is trouwens ook een proxis.nl
2 weken weetje hoe lang dat is, jammer dan benk al op vakantie maarja boeiend, het lijkt me vet de wereld van mc in detail
Dan bestel je ze toch na de vakantie. Op die paar weken komt het nu toch niet meer aan lijkt me. Of je besteld ze, en leest ze als je weer terug bent van vakantie.
Deze zin: "Maar die technici in the Flood zijn niet dezelfde als die Prohpet in Côte D'a-Zur (die stad op Sigma Octanus IV). Dat waren volgensmij gewoon Elites die dat deden, of heb ik dat nou verkeerd gelezen." Met die Elites die dat volgensmij deden bedoelde ik die technici uit the Flood, die Orna 'Fulsmaa (of hoe heette die Elite?) tegenkwam met zijn grunt-vriend terwijl hij opweg was naar om de Prophet aanboord te spreken. Dat was nogal onduidelijk geformuleerd.
Heb The Fall of Reach en The Flood gelezen, ik vond het allebei erg leuke boeken, zoals je hier: The Fall of Reach en hier: The Flood kunt lezen(aan The First Strike ben ik begonnen). De boeken zijn bij Bol.com, maar ook bij proxis.nl te verkrijgen. Trouwens de meeste van jullie zouden die boeken wel iets beter moeten lezen, want: -Tuurlijk zaten in The Fall of Reach al Elites -De covenant technicie komen pas in The First Strike voor en zijn dus andere wezen dan de wetenschappers van de Covenant(Prophets dus) p.s. Ik hoop dat het niet erg is dat ik zo'n oude topic boven haal
Vond je de schrijfstijl en de letterlijke weergave van het spel in The Flood niet irritant? Ik heb hem half uitgelezen. Je weet toch wel wat er gaat gebeuren als je het spel hebt uitgespeeld. De verhaallijn is helemaal niet uigebreid ofzo.