Ik vind het juist een van de saaiste delen.. Alleen maar Space Combat. Dat trekt met niet zo... Maar ik moet hem nog ff uitlezen
Halo is toch op de boeken gebasseerd? Of is het andersom? Ow ja en wat is ETA? Echt geweldig om te weten te komen hoe Johnyboy de machtige Spartan 117 is geworden. Echt top om te lezen.
volgens mij is er eerst een verhaal verzonnen voor het spel, maar ging die schrijver er te diep op in. doe daar bij dat halo een succes is en de makers zien de dollars in hun ogen. of zoiets, iig zijn de boeken op het verhaal van halo gebaseerd. Elapsed Time Arrival, zoiets ongeveer. de tijd voordat ze een bestemming hebben berijkt. dat heb ik er iig altijd in gelezen.
Nee volgens mij is het verhaal er omheen nog verzonnen en moest de schrijver zich nog houden aan bepaalde eisen die bungie had over het verhaal. Er is ook een Crimson Skies verhaal btw. Ben al ruim over de helft bij The Flood en ik vind hem trouwens ook erg vet.
Zo nu bij Chapter 20. Eindelijk ground combat. Dat gevecht in space boeide dus gewoon niet. 3 Chapters die niet hoefde!