halo: the library

Discussie in 'Algemeen' gestart door tfo, 3 dec 2002.

1. BFalcon

BFalcon Cupra power

Leuk Bevonden:
    4
    ik vond de flood eigenlijk wel vet!
    vooral in de situaties waarin er gigantische veldslagen komen met 3-way fights! echt ruig ;)

2. tyrone

tyrone BattleChaserOriginal

Leuk Bevonden:
    0
    De flood deed wel maar na een tijdje was het weer iets teveel van het goede

3. king of XBOX

king of XBOX active user agian

Leuk Bevonden:
    1
    bij the maw op heroic vind ik de flood geneens zo heel moeilijk ik had meer moeite met de covenant en dan vooral met die grote mee dat schild die komen daar wel regelmatig voor.
    het is wel een van de leukste levels maar dat einde met dat racen vind ik niet bij halo passen.

4. GForce

GForce Danica Patrick

Leuk Bevonden:
    14
    Covenant is altijd moeilijker als de Flood. Zodra je de library uit komt staat de Covenant meteen op je te wachten. Eindelijk weer een echt gevecht naar 1,5 uur.

5. tyrone

tyrone BattleChaserOriginal

Leuk Bevonden:
    0
    flood is simpel maar bij the flood zijn er altijd zo veel tegelijk bij covenant niet.:9

6. Ruttyx

Ruttyx Oh inverted world

Leuk Bevonden:
    5
    ja, ik vind library niet het leukste level. andere zijn leuker. Maar als ze deze er uit hadden geflikkerd hadden we nog een level minder, en er zijn er al niet al te veel...

7. Angelus

Angelus Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Het is niet de leukste level maar. Een paar vrienden van mij vinden het toch een van de tofste levels dus de meningen liggen weer eens verdeeld. Iedereen vind de level met de tank het leukst:+ (die heb ik al wel 100 keer gespeeld)

8. tfo

tfo gta vc verslaafd

Leuk Bevonden:
    0
    ik heb al heel vaak level 4 gedaan met die beach das een vet lvl alleen jammer dat de framerate enorm dropt als je co-op speelt. het leukste is van het lvl dat je allebei een aparte jeep krijgt of warthog maakt mij nie uit en het leukste is dan tegen elkaar botsen en dan proberen de vetste stunts uit te halen.

9. wilco

wilco Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Aan de ene kant vind ik het wel een leuke draai aan het verhaal, maar aan de andere kant vond het ook niet een echte briljant ras. Ben het hele zombie (zonder nadenken en massaal op je afkomen) verhaal, in welk spel dan ook, een beetje beu.
    Wat ik wel kewl vond is dat je covenant met de flood ziet vechten. Waar je volgens mij wel meer op kunt rekeken in Halo2 is MEEER flood..

10. tfo

tfo gta vc verslaafd

Leuk Bevonden:
    0
    reken ook maar slimmere flood, ik heb gehoord dat de flod auto kan rijden in deel 2 enz. iniedergeval het zou wel vet zijn! :)

Deel Deze Pagina