Hey Priority sidekick! @X-Junk: Zie paar posts terug. Speelde echt heerlijk. Classic feel zonder poespas. Halo MP in een nieuw jasje, maar wel gewoon zoals het hoort te zijn.
Voelt het niet...sloom aan? Tijdje terug voor de gein eens Halo 3 weer een paar potjes MP gespeeld, maar ik miste echt de sprint knop!
Ja, opzich wel. Het is even wennen, maar het lijkt ietsjes sneller (kan er naast zitten hoor). Omdat ik de laatste tijd veel Reach speelde ging ik wel gelijk op de sprint-knop drukken, haha!
Ik realiseer me nu pas dat er een Assault Rifle in zit. Die heeft nooit in Halo 2 gezeten. Flikker gewoon op met die extra's als je die shit 1 op 1 wilt namaken. Dat doen ze dus klaarblijkelijk niet.
Als je dan toch moet zeiken zou ik zeggen waarom die Reach medals gebruiken? Al ga je beast mode met de sniper is het geen ''Sniper spree'' of ''Sharpshooter'' meer na 5 of 10 kills. Snipen lijkt heel gemakkelijk (grotere hit box a Halo 4?) Verder ziet er natuurlijk heel vet uit.
Snipen was in H2 ook makkelijk, is de enige Halo waarin ik kon sniperen Speelde dan ook vaak Team Snipers.
Not impressed. Dit kan nog op een 360 gedraaid worden. Daarnaast zie ik medals en shit die nooit in Halo 2 hebben voorgekomen. Ik snap wel dat je die shit wellicht niet 1 op 1 kan namaken, maar alle wapens klinken ook nog eens als een schorre kat. Classic sniper en BR geluiden ftw. En beter remaken ze Lockout nog. Verder wacht ik het af. Zou ook zomaar kunnen dat 343 dit gewoon weer helemaal opfuckt en de trend voortzet met het verneuken van de franchise. Edit: en wtf granaatindicators. Fuck off.
Ik ben classic Halo 2 fan puur sang en het ziet er wel uit als Halo 2 maar het klinkt als Halo 4. Ben echt enorm benieuwd hoe het aanvoelt.