Best wel ja. Als je echt een classic fan bent en de multiplayer back in de days helemaal kapot hebt gespeeld dan zit je niet echt op dit soort shit te wachten.
Beetje mierenneuken Reckuuza. Ik heb 'm gespeeld en het was echt leuk om te spelen (big smile). Het voelde goed aan en ik zat er al vrij snel helemaal in. Ik kan ook een zeikerd zijn en zeg het eerlijk als iets me stoort.
Ik weet niet man ,maar als je zo hardcore bent ga je toch Team Hardcore playlist spelen of MLG (hopenlijk) straks. Dan gaat die overbodige shit er allemaal netjes uit Er zitten zoveel Halo Pro's in het dev team van 343 dan ik wel vertrouwen heb. Zij weten ook wel wat er niet goed was aan Halo Reach en Halo 4 en die fouten willen ze niet eens maken.
Jup, klopt. Die willen ook gewoon spelen zoals wij willen. Dit was trouwens het eerste wat ik zag toen we binnenliepen!
Sowieso zal de skill cap denk iets hoger liggen dan eerst. 60fps dus minder input delay, hogere resolutie makkelijker om accuraat te zijn omdat je tegenstanders beter ziet en dedicated servers dus geen host voordeel en rare ping.
Halo moet je kunnen spelen, zeker de classic. Dus is zeker wel voor ekte mannen. En voor Gears geldt je speelt Gears of je speelt Gears.
Halo is echt het enige stukje media waar laser guns enigszins 'stoer klinken'. Star Wars zijn gewoon waterpistooltjes.