Is later terug te zien toch? Ik ben benieuwd of ze ook Halo 4 gaan tonen. Ik wil dat nou toch wel eens zien. En ik neem aan dat in Halo 4 we ook alle DLC maps krijgen?
Benieuwd of ze Halo 4 gaan tonen, grapje neem ik aan? Halo 4 was niet eens de Halo naam waardig; sowieso geen idee waarom deze game in de MCC zit verwerkt.
Haha, de campaign ging nog wel. Maar de mp was echt een aanfluiting. Het gaat mij vooral om de H2 mp!
Ik heb echt genoten van de Halo 4 campaign en yep....online vond ik ook fucking cool. Alleen jammer dat die DLC maps te weinig voorbij kwamen. Maakt mij echt geen donder uit wat mensen vinden, ik kijk er ook absoluut naar uit om de campaign opnieuw te doen maar dan met 1080p resolutie en 60fps. Sweet!
Heb jij wel echt Halo gespeeld? Halo 4 mp heeft weinig met Halo mp te maken namelijk. Het heeft invloeden van allerlei andere games waaronder die vervloekte CoD of speel je graag CoD?
Nah ik was fan van CoD met MW1, daarna niet echt meer. Ik vond Halo 4 alles behalve als Halo 4 aanvoelen. Ach, ieder zijn ding toch?
Jezus wat draait die shit allemaal soepel zeg. Lightning in Halo 3 blijft ook echt top notch. Mag ik van iemand een Xbox One??
Ik ga deze ook zeker halen. Maar het zegt eigenlijk wel wat als we allemaal zo enthousiast zijn over jaren oude remakes... :-/
Toch, als ik zo naar de niet geremasterde maps kijk in die filmpjes vrees ik dat de graphics-hoer in mij vrij rap alleen maar de anniversary maps zal willen spelen in Halo 2. Hoe dan ook: echt veel zin in deze game. wat een content!