Dat is allang niet meer, laatste bestelling was er binnen een week. Maar wat langer wachten moet helaas ja voor deze prijs...
Trouwens voor degene die het nog niet wisten: Het ranking systeem is zoals bij Halo 2 met skill-based levels. Zie ook hieronder level 46 met volle maan als achtergrond (zoals bij Halo 2). Erg positief vind ik!
Zeker positief nieuws en zonder had ik deze game niet eens gekocht. Ik dacht dat ieder Halo deel in de MCC een ranking systeem krijgt
Beetje een gedachte over deze bombastische box: Faalt hij, dan faalt hij als een baksteen. Slaagt hij, dan word die platgebombardeerd met 9ens en 10en en verklaard. Lijkt me wel duidelijk dat die moet slagen dus.
Op de één of andere manier vermoed ik toch dat veel mensen het teveel van het goede gaan vinden en ik hem na een paar dagen voor 40 euro inclusief voor de One van Marktplaats kan plukken. Alien Isolation had ik voor 37,56 inclusief, Nostromo Edition en die codes gebruik ik bewust niet voor eventuele doorverkoop. Hetzelfde ga ik de hele maand november doen, komen gewoon nog teveel goede games uit dan en ik maar denken dat Oktober de maand was. Fart Cry 4, Halo box, twee AC games, poe hee. Niet goed voor mijn beurs als ik alles via shops haal.
Huh? Ik heb 'm zelf trouwens voor 39,- door inlevering van een oude game. Prima prijsje zo en wat leuke bonus content erbij.