1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[XOne] Halo: The Master Chief Collection

Discussie in 'Games' gestart door Hybrid, 14 jun 2014.

1. Hybrid

Hybrid Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    5.824
    Volledige docu.

2. Stephan123

Stephan123 Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    Iemand enig idee hoe ik dit irritante download probleem kan ik oplossen, pauzeer ik mijn Halo MCC download gaat hij terug naar 31% , elke keer... kan maar maximaal 1.4 mb per seconden downloaden dus als iemand anders een VOD kijkt dan moet hij uit........

3. VanDen

VanDen Denvan

Leuk Bevonden:
    28
    Ik had hetzelfde probleem dat ie weer doodleuk naar 31% ging terwijl ik hem uitzette op 60%. o_O

4. Reson

Reson Active Member

Leuk Bevonden:
    635
    Als Cosmus hopelijk over 2 weken zijn ps4 omruilt dan ben je inderdaad de laatst overgeblevene :D

Sostic, add mij even op live: reflex reson

Sostic vindt dit leuk.
  5. Lethal AK47

Lethal AK47 Broodje kroket is leven XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    4.204
    Haha, zijn er zoveel die overstappen of One hiervoor kopen? Niet heel raar natuurlijk, maar wel grappig! :D

6. Cookie

Cookie #TaylorSwift XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    528
    Eerder diep triest en tekenend voor deze generatie. We hebben spellen van een half miljard waar je doorheen vliegt en in no-time op bent uitgekeken en de consoles worden verkocht door een spel van 10 jaar oud.

7. AnubisNefer

AnubisNefer Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    3.138
    Halo is zo overrated en verkracht in de laatste paar jaar.

Waarom komt er verdomme geen vervolg op Timesplitters?

8. NuclearGoat

NuclearGoat PSN: Acrillic

Leuk Bevonden:
    863
    Ik ga ook echt nooit meer een Halo spelen die door een andere studio dan Bungie is gemaakt.
    Ze hadden gewoon na Halo 3 moeten stoppen imo, dan was het een legendarische serie geweest.
    Nu is het melkkoe #34 van MS geworden.
    Vind het bijv. ook wel jammer dat MGS 5 komt als groot fan van de serie, MGS 4 had echt een perfecte afsluiting..

9. Yellow 13

Yellow 13 Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    4.767
    Dat zou ik ook wel gaaf vinden, maar ben bang van niet. TS 4 was een tijdje in ontwikkeling, maar nooit meer weer van gehoord. En volgens mij had die game ook best een leuk concept. Een degelijke HD remake van Timesplitters I en II zie ik wel zitten. Uren en uren en uren heerlijke bot gevechten voeren. Die Hangar, die western map, jezus, wat een gouden tijden waren dat... _O__O_

10. Nightbringer

Nightbringer Wieder geil! XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    556
    Hoho, het is de MCC dus niet alleen Halo 2 ;) volgens mij is Halo 4 helemaal geen 10 jaar oud :D.

Daarnaast moeten mensen een keer ophouden te zeuren dat er vervolgen uitkomen voor games, ik zit al jaren te smeken om een vervolg op JSR(F) en die is er nog steeds niet :mad: als je het niet tof vindt, koop het dan niet.

11. Cookie

Cookie #TaylorSwift XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    528
    Je krijgt wel Timesplitters Rewind, gemaakt door een aantal fans, met alle maps en alle (300+!) karakters van de eerste 3 delen. Dit spel komt gratis op steam en krijgt mogelijk nog een versie voor de PS4. Zoveel jaar naar dato ben ik best een beetje bang voor een nieuwe timesplitters eigenlijk. Maar goed, dat is weer een hele andere discussie en we hebben nog ergens een Timesplitters 4 thread lopen als ik me niet vergis :)

AnubisNefer en Yellow 13 vinden dit leuk.
  12. Lethal AK47

Leuk Bevonden:
    4.204
    Half miljard... tja, als ze dat nou allemaal in de game stoppen en niet in marketing. Daar gaat het dus al fout en ik hoop dat er ooit weer kwaliteits games komen. Dat kwantiteit over kwaliteit kennen we nu wel. En de indie games beginnen binnenkort al die grote weg te drukken als het zo doorgaat. Misschien maar goed ook! Die zijn tenminste wel bezig zoals het hoort. En je kan zeggen wat je wilt maar 343 heeft hiermee goed z'n best op gedaan!

13. MAD 1976

MAD 1976 Useless info here...

Leuk Bevonden:
    1.285
    Weet je wat me ook een beetje terughoudend houd mbt deze game (en daarvoor een Xbone aan te schaffen);
    nostalgie is vaak beter in je herinneringen.

Ik weet dat ik een paar maandjes na Halo 4, Halo 3 weer eens opstartte, en irriteerde me echt aan het gebrek aan snelheid in die game vergeleken met deel 4....beetje bang dat ik dat ook ga hebben met deze collectie, dat het de vetste shit was toen, maar nu een beetje outdated........

14. Hybrid

Hybrid Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    5.824
    Blijkbaar is het gefixed in de laatste preview update van wat ik zo lees. Als je daar niet in zit dan zal er wel snel een andere kleine update komen.

15. Reckuuza

Reckuuza #ACHTERBUURTHOOLIGAN#LOMPEBOER#NEKDIE#NEKNEKNEKNEK

Leuk Bevonden:
    17.955
    Word, daarom wordt dit pakket ook awesome!!
    Ben benieuwd naar de docu, zoveel nostalgie. Cant handle.

16. Hybrid

Hybrid Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    5.824
    Heb hem gisteren gekeken. Ben zelf geen Halo fan maar vond de docu zelf wel super.

17. Lethal AK47

Leuk Bevonden:
    4.204
    Ik heb er echt heel veel zin in, tel de dagen echt af! :D

18. EL RIFLE

EL RIFLE paf!

Leuk Bevonden:
    0
    Heb een duffe vraag maar kunnen we hier in dit topic ook even aangeven of, wanneer en waar het "blast fest party mcc pack inclusief xbox one" uitkomt/te koop is.Thanks.

Offtopic: Wacht al héééééél lang op Voodoo Vince 2

19. X-Junk

X-Junk GT: Reflex Xeros

Leuk Bevonden:
    197
    Verrader is het die Cosmus ;)

20. Stephan123

Stephan123 Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    Thanks voor de reply
    sent from a wp phone using tapatalk