Is dat al de final build? Er zitten zo te zien wel wat drops in, maar dat merk ik toch waarschijnlijk niet
Er zitten ook drops van 60 naar 35 in en dat terwijl er niet eens heel veel gebeurd, die drops zie je wel. Ze hadden beter een lock kunnen doen van 40fps...maja...dat verkoopt minder.
Nou ja 80% van de tijd is het gewoon 55/60fps. Soms is het druk en is het goed en soms is het rustig en dat valt het wat naar beneden. Blijven natuurlijk ports en geen games die van de grond af zijn opgebouwd. Eigenlijk belachelijk hoe mooi Halo 4 eruitziet btw met alleen maar de res bump.
Docu is echt super. Ben zelf nooit Halo fan geweest maar zo'n docu's vind ik altijd prachtig om te zien.
Heb hem net ook gekeken, leuk om te kijken. Heb Halo 1 en 2 nog nooit gespeeld en krijg er nu alleen nog maar meer zin in. Ik vraag me overigens af of ze deze hype nu ook weer verwacht hadden. Deze game lijkt me de grootste systemseller te worden sinds de release van Titanfall.
Welke docu? Die over 2 op de vorige pagina is verwijderd van YT. Heb 4 niet gespeeld. Heel kort filmpje gekeken en zag er wel dik uit. Wellicht dat ik de MCC nog wel eens koop als ik de One heb. Oude herinneringen ophalen en zo 4 nog eens spelen.
Wel jammer dat het niet gewoon constant 60fps kan draaien. Tuurlijk het zijn ports van oudere games, maar dat is een TLOU op PS4 ook en die draait wel 60fps locked toch? Maar ja niks aan te doen.
Dan nog. Niet iedere engine is hetzelfde. En Naughty Dog zelf zei ook dat het een hel was om de game te porten.
Zie alleen de trailer op de dash van m'n 360. Zoek hem wel op het internet. Al die filmpjes op de dash zijn low quali en daar overtuig je toch ook geen mensen mee.
Mja, moet het nog doen met een 360. Net alsnog gekeken via post van Rivanov. Krijg er toch wel weer erg veel zin in. Ze hebben er enorm veel tijd en moeite in gestoken en dat is duidelijk te zien. Mogen ze eigenlijk ook wel met GoW doen.