Ik zit de 1080p60fps filmpjes van DF nu even te kijken op Eurogamer en ben nu officieel wel jaloers. Wat een mooie bundel en wat zien de remasters er gelikt uit op 60fps. En wat een content krijg je voor je geld. Beste bundel sinds the Orange box Enige kleine minpuntje voor mij persoonlijk is dat ze gekozen hebben om die resolutie switch er in te houden ipv dat een aparte mode te maken. In Anniversary heb ik die misschien 3 keer gebruikt en je levert er toch een beetje performance voor in. Verder ziet het er echt geweldig uit, vooral Halo 4 schaalt zo moeiteloos naar current gen
Ik denk dat de meeste mensen toch de MP kapot gaan spelen, volgens mij heb ik met de release van Halo 2 de campaign maar 1x ooit uitgespeeld.
Ja, precies! Het gaat mij ook vooral om de MP en dat is natuurlijk ook de meerwaarde van dit alles. Halo 2 MP was gewoon epic!
Als ik die fimpjes zie krijg ik juist zin om met een maat op de bank de campaign te co-oppen op legendary. De MP was natuurlijk ook geweldig maar co-op campaign in Halo en Halo 2 is voor mij de dikste nostalgie trip in die bundel
Tuurlijk, Halo co-op is altijd fijn. Maar ik bedoel dat mp de meerwaarde van Halo is en het heerlijk is om lekker online te knallen met je buddies!
Ik kijk ook het meeste uit naar de co-op campaign. Halo 1 en 2 zijn nog helemaal nieuw voor mij! In de docu hadden ze een leuk stukje over 'Awkward conversations with old friends'. Zo heb ik ook even wat vrienden van vroeger gepolst of ze een Xbox met de nieuwe Halo gaan kopen. Eéntje is al om en heeft kortgeleden een X1 gekocht. Kan niet wachten om als vanouds een weekend op te sluiten, biertje erbij en de campaign te spelen in splitscreen coop.
Op dat station op Jupiter ofzo, wanneer je die kabels hebt doorgesneden en je dan naar boven kijkt als je met een rotgang naar beneden valt. Toen der tijd de meest realistische scene die ik ooit had gezien. En ook om die reden dat ik de box wil en wil zien hoe het er met de verbeterde graphics uit ziet.
"On Tuesday, 4th November at 10am PST, reviewers can stream 4 more campaign levels and start streaming multiplayer. Content update will be out at this time or maybe earlier." 20gb update dus ook morgen waarschijnlijk.
Schijnbaar dus achievements in de Day One Patch met "finish the game on Legendary under 3h30min." Daaaamn. Mijn broer en ik hebben in de Co-op toch wel aardig lang over missies als the Library gedaan.
Ik moet het nog maar zien. Nu CoD nog gestoordere en snellere gameplay heeft met AW zal die trend in de toekomst wss wel voortgezet worden en het lijkt me sterk dat 343 daar niet een beetje vanaf gaat kijken.