1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[XOne] Halo: The Master Chief Collection

Discussie in 'Games' gestart door Hybrid, 14 jun 2014.

1. Hybrid

Hybrid Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    5.824
    Weet niet. Halo Channel blijft toch een apart app. Net zoals je je TV niet kan livestreamen.

2. Lethal AK47

Lethal AK47 Broodje kroket is leven XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    4.204
  3. BigKabuto

BigKabuto Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    556
    Niemand die hem dus op de NL Marketplace heeft gehaald hier? :)

4. UpInSmoke0611

UpInSmoke0611 Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    1.176
    Staat op niet beschikbaar ofzo?

5. Lethal AK47

Leuk Bevonden:
    4.204
    Ok... zojuist de Halo 5 footage gezien en het lijkt toch helaas Halo 4.5. Het ziet er wel tof uit, maar er zit ADS in genaamd "Smart Scope". Je kan dit kiezen zoals ook bijvoorbeeld Thruster Pack of Sprint etc. Ik moet het nog maar zien...

6. Ypuh

Ypuh Active Member

Leuk Bevonden:
    203
    Zit je nu ook te wachten tot je kan spelen ;P? Het is nogal vroeg/laat.

7. Lethal AK47

Leuk Bevonden:
    4.204
    Haha, nee ik was gewoon benieuwd naar de Halo 5 footage... ik ga zo weer pitten en Halo: MCC ophalen straks! :p

Hier de Halo 5 beta footage:

8. Ypuh

Ypuh Active Member

Leuk Bevonden:
    203
    Ik ga over een paar uurtjes ook los. Las helaas dat je Halo 1 en 2 maximaal met 2 personen in co-op kunt spelen? Had net een groepje van 4 man bij elkaar gesprokkeld.

9. Yellow 13

Yellow 13 Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    4.767
    Dat kan kloppen, maar was het op de originele Xbox niet 4 player splitscreen? Vreemd als dit dan veranderd is. ODST had vooral een heerlijke co op, maar die zit hier helaas niet bij. Paar keer co op gedaan en dat is wel een plus in Halo, want het deed mij op een paar momenten denken aan de lol die ik had in co op Timesplitters. Ik ben benieuwd naar je bevindingen. Ik moet nog tot halverwege de middag wachten en waarschijnlijk pas de avond, post komt hier soms bizar laat aan.

10. Ypuh

Ypuh Active Member

Leuk Bevonden:
    203
    Alleen Halo 3 en 4 kun je in 4 player co-op spelen. Ook kun je dus geen 4 player offline splitscreen meer spelen. Heel erg jammer allemaal, maar geen dealbreaker. Had alleen gehoopt Halo 1 en 2 singleplayer ook met zn vieren te kunnen spelen.

Bron

Yellow 13 vindt dit leuk.
  11. Yellow 13

Yellow 13 Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    4.767
    Ik snap je kleine teleurstelling, maar aan de andere kant als dat de performance van de box ten goede komt. Waarschijnlijk speelt iedereen die hem haalt toch wel enkele tientallen uren minimaal, sommigen zullen aan het einde van deze box wellicht de 1.000 uren hebben aangetikt. Als het mij allemaal bevalt, wat ik wel vermoed, dan denk ik dat ik ook wel over de 100 ga, maar 1.000 uren heb ik nog nooit aangetikt met een shooter. Alleen met twee RPG's, één daarvan was een MMO. Misschien SWTOR nog, maar shooters hebben dat bij mij nog nooit gedaan. De enige shooter die meer uren met mij bezig kan zijn dan Halo, dat zou Timesplitters 4 moeten worden, maar dat is net als hopen op KOTOR 3 of zoiets. :+

12. Rivanov

Rivanov Apple Fanboy

Leuk Bevonden:
    559
    Zojuist even gestart met de Halo 1 Campaign. Gaaf zeg. Wat een gigantisch grafisch verschil als je switched tussen de oude en nieuwe graphics. Is ook instant.. Erg nice!

En de soundtrack als je de game start in het hoofdmenu.

13. xboxlol

xboxlol Active Member

Leuk Bevonden:
    40
    Oftewel PRECIES zoals de originele games ook waren, daar kon je ook maar met 2 spelers COOP lokaal. Alleen multiplayer is altijd 4 player splitscreen geweest. Waarom is dit nieuws?

Wat is de community een zielig aftreksel van vroeger tegenwoordig. Ik ga vanavond heerlijk Halo spelen en de community zit te zeiken om een FUCKING FEATURE DIE IN HET ORIGINEEL OOK NIET ZAT. DE TERING.

14. Delphiki

Delphiki Active Member

Leuk Bevonden:
    467
    Overdrijven is ook een vak

Over het algemeen is iedereen toch gewoon enthousiast

15. Jingga

Jingga Hand in Hand

Leuk Bevonden:
    139
    haha wtf is dat voor post

16. xboxlol

xboxlol Active Member

Leuk Bevonden:
    40
    Sorry, iets teveel op Reddit gezeten. :+

17. Delphiki

Delphiki Active Member

Leuk Bevonden:
    467
    Reddit vind alleen Dark Souls leuk, alle andere games zijn slecht en geldklopperij :+

xboxlol vindt dit leuk.
  18. Max_Payne

Max_Payne Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Wanneer kan je de digitale versie spelen? Heb het een paar dagen geleden al binnen gehaald en toen stond er 11/11. Nu staat er 12/11, meer mensen met dit?

19. Nightbringer

Nightbringer Wieder geil! XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    556
    Waar heb je hem digitaal gekocht? Ik kon gisteren de HK versie al spelen, de US moet inmiddels ook al unlocked zijn.

20. Max_Payne

Max_Payne Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Die van België. Ik had daar nog tegoed opstaan die deze maand kwam te vervallen.

Deel Deze Pagina