1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[XOne] Halo: The Master Chief Collection

Discussie in 'Games' gestart door Hybrid, 14 jun 2014.

1. BigKabuto

BigKabuto Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    556
    Ik lees net op Gamefaqs dat de hele campaign speelbaar is. Het zal wel te maken hebben met die server issues.

Heeft MS/343 helemaal geen statement afgelegd trouwens?

Laatst bewerkt: 11 nov 2014
  2. UpInSmoke0611

UpInSmoke0611 Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    1.176
    Is MM al gefixt?

3. Edjuuuuuh

Edjuuuuuh -

Leuk Bevonden:
    61
    Mwa... als je 5/10 min wacht vind je wel spelers uiteindelijk.

4. BigKabuto

Leuk Bevonden:
    556
    Ik had er zelf geen last van, want ik had de digitale preload, maar een maatje van mij is al vanaf 20:00 of eerder bezig met de installatie van de game en het staat nu op 99%. Dat is gewoon absurd. Is dit een gevalletje Ryse? Waar je de game echt offline moet installeren en dan offline gaan weer voor de patch?

5. Sostic

Sostic Sostic

Leuk Bevonden:
    95

Reckuuza vindt dit leuk.
  6. Numberless Zero

Numberless Zero Member

Leuk Bevonden:
    19
    Ik dacht dus de game gecancelled te hebben.. Spel werd dus gewoon bezorgd.

What to do?

7. Hybrid

Hybrid Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    5.824
    Ninja stream.

8. UpInSmoke0611

UpInSmoke0611 Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    1.176
    Game afsluiten en opnieuw opstarten

9. vanDulken

vanDulken Active Member

Leuk Bevonden:
    225
    Hm, ben weer rank 1 in de mp. Hoopte dat het door een reset komt en de mm dus beter is, maar nee. Wat een drama.

10. BigKabuto

Leuk Bevonden:
    556
    Goed om te weten. Zal het hem melden de volgende keer dat hij dit weer krijgt.

Dat matchmaking...wtf man, mag toch wel verwachten dat dat morgen verholpen is. En dit allemaal zonder ook maar een woord van MS of 343?

11. Hybrid

Hybrid Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    5.824
    Ze zeggen genoeg op de support site, Halo Waypoint en Twitter.

12. BigKabuto

Leuk Bevonden:
    556
    Ooooh ok, ik zag het hier niet voorbij komen, vandaar. Normaal worden zulke dingen hier wel gepost enzo. Net gelezen...ze doen hun allerbest om het zo snel mogelijk te fixen. Je vraagt je toch af wtf er nou precies mis is.

13. Yellow 13

Yellow 13 Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    4.767
    Drukte denk ik, lijkt me normaal. Kan me dit van Halo 3 ook nog wel herinneren, maar dan fixen ze het en loopt het weer als een geoliede trein.

14. Lethal AK47

Lethal AK47 Broodje kroket is leven XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    4.204
    Jup, Halo 3 had toen ik de game voor het eerst had opstart 1,4 miljoen spelers online.

Yellow 13 vindt dit leuk.
  15. Rbz NL

Rbz NL Xbox Juan XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    8
    Mijn eerste ervaring is niet geweldig te noemen. Serieus 3 uur bezig met een missie op legendary met een maat via xbl. Signt zijn kinect tegen het einde van de missie mij in op zijn console, word ik eruit gegooid. Kan de missie gewoon opnieuw beginnen. Wat is dit voor iets achterlijks?

Edit: je moet de missie dus in een keer doorspelen. Checkpoints onthoudt ie niet.

Laatst bewerkt: 12 nov 2014
  16. Yellow 13

Yellow 13 Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    4.767
    Zal ook nog wel wat aan gedaan worden denk ik. Had gisteren zelf serieus moeite om te kijken waar ik moest beginnen. Menu's zijn er wennen moet ik zeggen en behoorlijk gevoelig ook.

Flavourlicious vindt dit leuk.
  17. Hybrid

Hybrid Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    5.824
    "Since the launch of Halo: The Master Chief Collection, we've received several, well deserved, complaints related to slow matchmaking and other issues. From everyone at 343 Industries, we are truly sorry and feel your frustration. You deserve better and we are working day and night to find solutions as quickly as possible, with our first priority focused on matchmaking improvements.

Tomorrow morning (Wednesday morning Pacific Time) we plan to roll out a number of server updates to help improve matchmaking. Again, these are server-side fixes, so you won't need to take a content update or reboot your console; you should see the effects right away.

In addition, we are targeting another release for this weekend, which will address a number of other community priorities. An unrelated issue with services is also causing achievements to not unlock correctly, and we realize this just makes it all feel a bit worse.

A game as large as Halo: The Master Chief Collection has a massive surface area, and while we made every effort to have the best launch possible for our fans, issues surfaced with launch and we're committed to improving this as fast as possible and get you all into matches. We're committed to improving things as fast as possible so you can have the Halo experience you've been waiting for.

Your feedback has been helpful for us in isolating issues, so please keep the input coming. We thank you for your continued patience and understanding while we work through these challenges. The development team at 343 Industries worked insanely hard to create Halo: The Master Chief Collection for you, and we won't stop until it's worthy of your passion for our franchise.

Dan Ayoub
    Executive Producer

18. Reckuuza

Reckuuza #ACHTERBUURTHOOLIGAN#LOMPEBOER#NEKDIE#NEKNEKNEKNEK

Leuk Bevonden:
    17.945
    Aan mij geven

Numberless Zero vindt dit leuk.
  19. Sostic

Sostic Sostic

Leuk Bevonden:
    95
    Komt allemaal wel goed schatjes, ik heb het toch te druk om nu al hardcore te gaan spelen. Bungee / 343 kennende zullen ze dit wel snel op de rit krijgen.

Wel voelt alles echt heel goed en soepel aan, wat een verrijking om halo eens proper op 60FPS te spelen. Vannacht weer wat oude vrienden van XBC en Live (H1 en H2) toegevoegd, heb mij serieus al goed vermaakt door al die herinneringen op te halen met die gasten.

20. Striker NL

Striker NL Gaming = Living

Leuk Bevonden:
    6
    Gisteren samen met een maat splitscreen gedaan. Super gaaf. Wat we wel raar vonden was dat met halo2:anniversary we verschrikkelijke framedrops ervaarden.... In de singleplayer van Halo 1 hadden we nergens last van en ook met halo 2 classic ging het soepel als een trein... Heel frustrerend.. Of zal het toch de verbinding zijn geweest?

Deel Deze Pagina