1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[XOne] Halo: The Master Chief Collection

Discussie in 'Games' gestart door Hybrid, 14 jun 2014.

1. BigKabuto

BigKabuto Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    556
    Mijn X1 staat in instant on als het goed is, dus die patch zal al wel binnen zijn. straks eens kijken.

2. Hybrid

Hybrid Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    5.824
    Is een server patch.
    Zoals ik al plaatste. ;)

"Again, these are server-side fixes, so you won't need to take a content update or reboot your console; you should see the effects right away."

3. vanDulken

vanDulken Active Member

Leuk Bevonden:
    225
    Ziet er naar uit dat het inderdaad erg verbeterd is. Wel na een potje gelijk een vastloper, dus dat moet nog even verholpen worden.

4. Ypuh

Ypuh Active Member

Leuk Bevonden:
    203
    Het regent achievements gedurende de single player. Net met Halo 3 begonnen omdat we met zn 3'en waren. Ben niet heel erg onder de indruk van de graphics, maar Halo 3 is dan ook de minste van de 4 wat dat betreft.

5. Reson

Reson Active Member

Leuk Bevonden:
    635
    Fucking falers bij 343 zeg, multiplayer werkt voor geen meter......

6. Yellow 13

Yellow 13 Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    4.767
    Gast, chill, box is net een paar dagen uit. Geef ze de tijd om dit te fixen en als je de vorige pagina had gelezen werken ze er al 24/7 aan. En vergeet de drukte niet, ook iets wat ik al genoemd heb.

7. XLNC

XLNC Active Member

Leuk Bevonden:
    14
    Alsnog een schande natuurlijk.

8. UpInSmoke0611

UpInSmoke0611 Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    1.176
    Bullshit Yellow. Bij DC was het bullshit. Dit is ook bullshit. Sony en MS fokken het allebei op. We betalen verdomme 60,- per jaar en 60,- voor de game maar kunnen pas 3 dagen later spelen. Iedereen heeft elk recht van klagen over deze fuckups

9. Hybrid

Hybrid Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    5.824
    Kwam die zondag uit dan? :+

10. Flavourlicious

Flavourlicious Game Developer Moderator Redacteur

Leuk Bevonden:
    1.409
    Ik betaal net iets meer dan 80 voor gold en de game samen dus val wel mee. :p

11. PyamaManNL

PyamaManNL Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ze hadden de game beter een week kunnen uitstellen, want op dit moment is het vrijwel onspeelbaar. Je mag toch wel verwachten van een release als Halo dat de servers voor in ieder geval één playlist in orde zijn. Ik sta niet te springen om de campaign opnieuw door te lopen, ik wil online knallen.

12. BigKabuto

Leuk Bevonden:
    556
    Begrijp goed dat men boos is, zeker wanneer MS zo blij was met hun dedicated servers en onlangs liet Phil Spencer ook weten erg blij te zijn met hoe alles ging qua dit op Xbox One, dit is en blijft gewoon slecht. Het was vorig jaar met GTA Online ook slecht, net zoals het met Driveclub ook slecht is. Ben zelf erg benieuwd of GTAO volgende week goed gaat draaien gelijk. Helaas valt er allemaal weinig aan te doen, we willen bij console gaming blijven, helaas moeten we dit ook maar slikken dan.

13. Flavourlicious

Flavourlicious Game Developer Moderator Redacteur

Leuk Bevonden:
    1.409
    Een week later was het ook wel fout gegaan. Het probleem zit het in het feit dat servers gewoon vaak stuk gaan als er in 1 keer zoveel man online komt. GTA was hetzelfde verhaal vorig jaar idd.

Yellow 13 vindt dit leuk.
  14. UpInSmoke0611

UpInSmoke0611 Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    1.176
    Hmm waar is mn post heen. Maar dit ligt echt niet aan teveel man. Ze hebben toch zoveel servers. En cod heeft sowieso meer verkocht en loopt niet op de servers en had niet deze problemen

15. Reson

Reson Active Member

Leuk Bevonden:
    635
    Mijn opa zei altijd: Verneuk de massa, grijp de kassa.

Ik ben het niet gewend om de massa te zijn, ik accepteer het ook niet om de massa te zijn.

Shit moet gewoon werken, mocht het niet werken dan moeten ze dat een week voor release aangeven aan iedereen. Deze problemen zijn 100% al bekend voordat de game in de winkels ligt, zoniet dan zijn er gewoon 0 komma 0 tests geweest en dat is net zo kwalijk zoniet kwalijker.

Yellow 13 vindt dit leuk.
  16. BigKabuto

Leuk Bevonden:
    556
    Las dit op een andere forum.....

What you have to do is, when you start up a search; if it doesn't start finding people within a minute, you just back out (then wait about 5 seconds) start it back up. I've been finding games within a decent amount of time all day.

17. Hybrid

Hybrid Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    5.824
    Ja dat zei 343 zelf gisteren ook. :)

18. Reson

Reson Active Member

Leuk Bevonden:
    635
    En elke game die opstart, is 3vs4, 5 vs 2, je wordt geboot, giga delay en lag.

Well played 343!

edit: zelfs 5vs5 in een 4vs4 playlist, dit zijn GEEN server problemen.

Dit zijn puur programmeerfouten die al lang en breed bekend zijn, kan niet anders.

Laatst bewerkt: 12 nov 2014
  19. Nightbringer

Nightbringer Wieder geil! XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    556
    Om die online shit perfect te krijgen is gewoon lastig, is natuurlijk geen excuus maar denk je nou echt dat ze dit niet gaan fixen? Uiteraard zijn er tests geweest maar ik denk dat dit wel verreweg de zwaarste test is voor Xbox Live, we moeten (helaas) gewoon even geduld hebben.

20. BlackmasterNL

BlackmasterNL Gamertag BlackmasterNL Halo Player add me

Leuk Bevonden:
    1
    Ik moet zeggen ik merk toch wel dat er verbeteringen in zit.

Deel Deze Pagina