1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[XOne] Halo: The Master Chief Collection

Discussie in 'Games' gestart door Hybrid, 14 jun 2014.

  1. BigKabuto

    BigKabuto Well-Known Member

    Berichten:
    20.782
    Leuk Bevonden:
    556
    Lol,...gewoon de tweede dag nu. Denk dat niemand verwacht had dat dit zo erg zou zijn. Probeer nu samen met twee vrienden Halo2A....nope. Ook niet door effe de mm te stoppen en weer te proberen.
     
  2. Wooffa

    Wooffa Deus Ex Machina

    Berichten:
    1.497
    Leuk Bevonden:
    3
    Gaat sowieso gebeuren straks. Ranking systeem wordt uiteindelijk ook ingevoerd voor Halo 3 e.d. en las een bericht dat ze bij het invoeren daarvan ook een reset doen.

    Oh, en over die dedicated servers: http://www.neogaf.com/forum/showpost.php?p=138727444&postcount=278
     
  3. Hybrid

    Hybrid Well-Known Member

    Berichten:
    33.413
    Leuk Bevonden:
    5.824
    Frankie blijft een toffe gast.
     
  4. JustBlaze

    JustBlaze Active Member

    Berichten:
    107
    Leuk Bevonden:
    23
    Zo, toch maar een Xbox one bundel met MCC (wist niet eens dat er een bundel werd aangeboden met MCC tot vandaag) via mycom besteld; nog iemand toevallig zijn/haar Xbox One aangeschaft via deze webshop? Duik waarschijnlijk (tot na het weekend) niet meteen de multiplayer in om ergernissen zoals instabiele servers, oneerlijke teams 2v5 en bugs etc. te besparen.
     
  5. BigKabuto

    BigKabuto Well-Known Member

    Berichten:
    20.782
    Leuk Bevonden:
    556
    Wauw....


    eindelijk een match gevonden. 6 tegen fucking 3....really?!! Server issues, mensen die hun rank kwijt zijn, game die vastloopt na een potje, lags, etc....zucht.
     
  6. JustBlaze

    JustBlaze Active Member

    Berichten:
    107
    Leuk Bevonden:
    23
    Haha, struggles. Gewoon custom games of campaign spelen tot de update die dit weekend zou plaatsvinden en veel problemen zou verhelpen (hard hoofd in), scheelt je vast een hoop frustraties.
     
  7. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.049
    Leuk Bevonden:
    4.701
    Fijn dat er dan nog vier SP's in zitten die ik toch altijd eerst doorloop voor ik aan een MP begin. Ik zit wel met enig leedvermaak deze berichten te te lezen. Mijn excuses, maar ga dan eerst even de SP een paar dagen, met die vier die je hebt ben je wel een uurtje of 30-40 zoet mee. Ik vertrouw er echt wel op dat ze dit fixen, dus een beetje geduld nog aub. En tuurlijk mag dit er niet zomaar inzitten, maar verwacht je dan anno 2014 en meer dan een miljoen of wat mensen die de box gekocht hebben. ;)
     
  8. UpInSmoke0611

    UpInSmoke0611 Well-Known Member

    Berichten:
    12.104
    Leuk Bevonden:
    1.176
    Fok die SP. Hebben we al uit
     
  9. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.049
    Leuk Bevonden:
    4.701
    Dus je hebt al vier SP's op legendary uitgespeeld solo? :lol:
     
  10. UpInSmoke0611

    UpInSmoke0611 Well-Known Member

    Berichten:
    12.104
    Leuk Bevonden:
    1.176
    Koop ik die game niet opnieuw voor man. Kwil mp. Heb die box gekocht voor een schijt prijs om Halo MP en Gears te spelen. En dan dit
     
  11. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.049
    Leuk Bevonden:
    4.701
    Dan had je simpelweg moeten wachten met de aanschaf van de game. Ze zeggen wel eens: Bezint, eer ge begint. ;)
     
  12. BigKabuto

    BigKabuto Well-Known Member

    Berichten:
    20.782
    Leuk Bevonden:
    556
    Had ik net na een match van Halo 2A dat hij gewoon niet naar de volgende match ging, terwijl hij dat eerder wel deed. Dus dan kun je alleen maar er uit gaan. Weer een bug dit?
     
  13. Striker NL

    Striker NL Gaming = Living

    Berichten:
    2.269
    Leuk Bevonden:
    6
    Dikke bullshit natuurlijk. Als je in 2014 een (al eerder uitgebrachte serie) games koopt mag je er vanuit gaan dat het feilloos werkt. Niet deze shit. Dat is gewoon te triest voor woorden.
     
  14. BigKabuto

    BigKabuto Well-Known Member

    Berichten:
    20.782
    Leuk Bevonden:
    556
    Oh dit kan dus ook....de match hoort de beginnen, map laden duurt echter te lang. Dan ineens een scherm van match incomplete en ik lig eruit. Mooi geweest voor vandaag. Hopelijk in het weekend verbetering.
     
  15. Lethal AK47

    Lethal AK47 Broodje kroket is leven XBW.nl VIP

    Berichten:
    10.739
    Leuk Bevonden:
    4.204
    Klopt, had ik ook. Werd er ook uitgegooid met match incomplete. Beetje jammer allemaal, maar komt vast wel goed. Ik heb wel geduld...
     
  16. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.049
    Leuk Bevonden:
    4.701
    Gast, het zijn vier games in 1 box, met jaren van release er tussen. 100 maps, MM, DD servers en weet ik wat nog meer en dat geprogrammeerd op PC's van nu. Dat is minder simpel dan jullie frustratie doet voorkomen. Het lijkt mij zelfs nog moeilijker soms dan van de grond af opbouwen. Soms is het ook goedkoper omdat te doen, dan te renoveren, dat heb ik wel van verbouwingen geleerd. Ik snap echt die frutratie niet. Pak een andere game, de SP van deze game, en hou op met janken. :x
     
  17. Hybrid

    Hybrid Well-Known Member

    Berichten:
    33.413
    Leuk Bevonden:
    5.824
    "I’d like to take a moment to address the state of matchmaking in Halo: The Master Chief Collection, and tell you what we’re doing about it.

    Players have expressed frustration at poor matchmaking times, or bad experiences in general. This is something we are working 24/7 to isolate and fix. Since launch, we have done a number of daily server-side tweaks to improve this experience and our data indicates these adjustments have helped considerably, but the state is still far from where it needs to be.

    Over the past 48 hours, we believe we have identified the primary matchmaking issue, and are working on a solution right now. In the meantime, we’ll be rolling out additional tweaks over the next days to further improve the experience while we ready this solution. We are monitoring the data and working on tweaks that should continue to improve your matchmaking experience while we prep. In addition, we’ll be releasing a game Content Update tomorrow that will address non-matchmaking related issues. For more details, please visit our support FAQ on our forums that is being updated in real-time: http://bit.ly/11eRtP0.

    An additional measure you will see take effect today, is that we’ve decided to trim the hopper list to allow us to drive population to those that are functioning the best – this will serve to further increase the speed with which you find games. We will bring the other hoppers back online as things improve, but our primary focus right now is getting you into matches. For details on which matchmaking playlists are being temporarily taken offline, please visit our support FAQ here: http://bit.ly/11eRtP0.

    We are doing everything we can on an hourly basis to improve the experience, while we work on our solution. In the meantime, we’ve found a few things looking at the data that can help you a little as well. We’re seeing successful match times from anywhere from 15 seconds to 4 minutes. 4 minutes is a long time to wait for a match, but don’t quit out too quickly as it will come. If you haven’t found a match within about 4 minutes, please exit the search and restart, as this will reset the parameters and increase the likelihood of entering a match. I realize this isn’t ideal, but it’s temporary while we sort things out.

    I’d like to personally apologize to you all for the current situation. I can assure you we’re attacking this from all directions from 343 Industries to the Xbox platform, and we won’t rest until it’s what it should be. People are reporting improvements across the board, which is great, but we’re not backing down until we finish this fight.

    Here’s a bit more information on what to expect next week in terms of MCC updates:

    Daily server-side tweaks to continue to improve time to get into games
    A Content Update tomorrow that addresses some campaign fixes and scoring issues
    Content Updates and server side tweaks over the next week focused on matchmaking

    Dan Ayoub
    Executive Producer"
     
  18. Edjuuuuuh

    Edjuuuuuh -

    Berichten:
    2.119
    Leuk Bevonden:
    61
    :+
    Als mensen ergens 60 euro voor neertikken mogen ze toch verwachten er meteen mee aan de slag te kunnen of niet dan?
    En als je dan wat lag hebt hier en daar in de eerste dagen... Prima! Maar dit is gewoon te slecht.

    Als jij tijdens de verbouwing een boormachine koopt en die werkt niet ga je toch ook geen week wachten en het dan nog eens proberen?
     
  19. Lethal AK47

    Lethal AK47 Broodje kroket is leven XBW.nl VIP

    Berichten:
    10.739
    Leuk Bevonden:
    4.204
    Ben benieuwd. Krijgen we nog een soort van vergoeding? :+
     
  20. Jorrie

    Jorrie ¯\_(ツ)_/¯ Moderator

    Berichten:
    18.430
    Leuk Bevonden:
    4.955
    Zit er trouwens bij Halo 2/3 ook de inhoud van de DLC?
     

Deel Deze Pagina