1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[XOne] Halo: The Master Chief Collection

Discussie in 'Games' gestart door Hybrid, 14 jun 2014.

  1. X-Junk

    X-Junk GT: Reflex Xeros

    Berichten:
    4.059
    Leuk Bevonden:
    197
    19/11 de MM update.
    Dan maar weer eens proberen.
     
  2. Lethal AK47

    Lethal AK47 Broodje kroket is leven XBW.nl VIP

    Berichten:
    10.739
    Leuk Bevonden:
    4.204
    Net wel vrij snel potje H3 kunnen doen.
     
  3. Ypuh

    Ypuh Active Member

    Berichten:
    3.250
    Leuk Bevonden:
    203
    De achievements zijn inderdaad ook nog een beetje bugged. Heb vandaag met 4 spelers de Halo 3 campaign uitgespeeld, maar we missen allemaal de achievement van missie 5 en daarmee de completion. Nog een keer overnieuw doen hielp ook niets ;(.
     
  4. Lethal AK47

    Lethal AK47 Broodje kroket is leven XBW.nl VIP

    Berichten:
    10.739
    Leuk Bevonden:
    4.204
    Die blijven soms hangen en zijn dan opeens de volgende dag unlocked.
     
  5. Stingray

    Stingray NcA Clan Member

    Berichten:
    907
    Leuk Bevonden:
    29
    Bij die H3 matches gaat het bij mij meestal mis... als dat balkje van het laden na een poosje niet verschijnt weet ik al dat het mis gaat..
     
  6. Lethal AK47

    Lethal AK47 Broodje kroket is leven XBW.nl VIP

    Berichten:
    10.739
    Leuk Bevonden:
    4.204
    Maar hopen dat het vanaf de 19e soepel is.
     
  7. UpInSmoke0611

    UpInSmoke0611 Well-Known Member

    Berichten:
    12.104
    Leuk Bevonden:
    1.176
    Werkt nog steeds voor geen meter. Partys worden opgebroken, games vinden werkt niet. Etc etc klaar mee
     
  8. Lethal AK47

    Lethal AK47 Broodje kroket is leven XBW.nl VIP

    Berichten:
    10.739
    Leuk Bevonden:
    4.204
    De 19e!!!
     
  9. UpInSmoke0611

    UpInSmoke0611 Well-Known Member

    Berichten:
    12.104
    Leuk Bevonden:
    1.176
    Stop met goed praten, het moet het gewoon nu doen. Wat een troep. Ben weer Dota spelen
     
  10. Lethal AK47

    Lethal AK47 Broodje kroket is leven XBW.nl VIP

    Berichten:
    10.739
    Leuk Bevonden:
    4.204
    De 19e!!!
     
  11. UpInSmoke0611

    UpInSmoke0611 Well-Known Member

    Berichten:
    12.104
    Leuk Bevonden:
    1.176
    December hoop ik
     
  12. Lethal AK47

    Lethal AK47 Broodje kroket is leven XBW.nl VIP

    Berichten:
    10.739
    Leuk Bevonden:
    4.204
    19-11 wordt MM gefixt.
     
  13. Stingray

    Stingray NcA Clan Member

    Berichten:
    907
    Leuk Bevonden:
    29
    Helemaal mee eens!! dit soort shit valt niet goed te praten... onze zuur verdiende centen zitten er al in dus er is maar 1 partij die hier beter van word
     
  14. Lethal AK47

    Lethal AK47 Broodje kroket is leven XBW.nl VIP

    Berichten:
    10.739
    Leuk Bevonden:
    4.204
    Tuurlijk, dat sowieso. Maar ik geloof heus wel dat ze er alles aan doen om het te fixen.
     
  15. Stingray

    Stingray NcA Clan Member

    Berichten:
    907
    Leuk Bevonden:
    29
    Dat geloof ik ook wel ja, anders zouden ze het niet zo vaak melden dat ze er mee bezig zijn.. die gasten krijgen nou ook een regen aan klachten over zich heen middels twitter en weet ik het... maar goed feit blijft... dit had allemaal niet nodig geweest als men het wat beter had getest voordat men de game uitbracht.
     
  16. BigKabuto

    BigKabuto Well-Known Member

    Berichten:
    20.782
    Leuk Bevonden:
    556
    Zelfs fucking custom matches met vrienden worden verneukt....wow. Ik was de host, ineens was ik de host niet meer en bleek ik rechtsonderin zien staan 'connecting to game' , een blokje wat niet meer weg ging ook. Pas wanneer ik de game opnieuw opstartte weer. Poeh er moet een boel gefixt worden hoor. De 19e he? yeah we'll see!
     
  17. Lethal AK47

    Lethal AK47 Broodje kroket is leven XBW.nl VIP

    Berichten:
    10.739
    Leuk Bevonden:
    4.204
    Dat er ergens iets is fout gegaan is wel duidelijk ja. Ik snap wel dat ze niet met miljoenen "echte" spelers kunnen testen, maar beter voorbereiden had misschien wel gekund. Ik denk persoonlijk dat het fout is gegaan bij hoeveelheid dedicated servers.
     
  18. Stingray

    Stingray NcA Clan Member

    Berichten:
    907
    Leuk Bevonden:
    29
    Ze hadden gewoon net als bij destiny even een beta de lucht in moeten doen...

    Tis nu of ze de oude server van Halo van zolder hebben getrokken en aangesloten dit vervolgens intern hebben zitten testen met een paar mannen en maar online geknald met als gevolg ... dit!
     
  19. Wooffa

    Wooffa Deus Ex Machina

    Berichten:
    1.497
    Leuk Bevonden:
    3
    Gisteren weer een keer net zoals ik 10 jaar geleden wel eens deed in één ruimte gezeten met twee tv's en twee Xbox One's. Awesome om zo weer 2 tegen 2 te kunnen spelen met de groep vrienden waar ik het toen ook mee deed. Wel irritant dat het joinen van elkaar niet echt soepel ging en we het na iedere match ook weer opnieuw moesten doen. Ook vreemd dat de teams niet per Xbox werden ingedeeld, maar dat je dus steeds met een tegenstander op een tv aan het spelen was. Verder alles gewoon echt heel nice. Heb me bij deaths weer net zo kunnen frustreren over die Halo: CE pistol als vroeger. :p Deze box is zó geniaal als die MM problemen verholpen zijn...
     
  20. Sostic

    Sostic Sostic

    Berichten:
    2.159
    Leuk Bevonden:
    95
    Ik heb totaal geen problemen gehad met het spelen van customs, het instellen van de gamesettings is wat omslachtig dat wel. Gelukkig heb ik het toch moeilijk druk tot woensdag, zal er dus weinig last van hebben.
     

Deel Deze Pagina