De co-op single player is ook voor mij het belangrijkste. Ik vind het ontzettend jammer dat games als Battlefield, CoD en ook andere genres geen split screen co-op meer hebben (laat staan voor 4 spelers). Dat was voor mij altijd het leukste, een spel kopen en een weekend met wat vrienden samen op de bank gamen. Vooral de N64 was leuk met 4 spelers.
Ik twijfel echt over dit project. Heb 1, 2 en 3 grijs gespeeld. 4 nooit gedaan. Maar om nou 60 euro neer te tellen voor extra Graphics, hmm... Moet t besluit nog nemen.
Voor zo'n 40 euro via de marketplace met een US account. No way 60 euro, totaal niet nodig. Alle Halo's inclusief Halo 4 in 1080p en 60fps, dat gaat zeer nice worden. Halo 4 campaign moet je echt spelen vind ik.
Ik zou er niet speciaal een Xbone voor kopen, maar als je die al hebt; must buy, genoeg plaatsen voor een mooiere prijs. Houd budgetgaming.nl in de gaten zou ik zeggen.
Ik trek hem lekker van de US market af. 47 euro is echt een belachelijk goeie deal voor deze games, hoewel ik er met gemak 100 euro neer voor zou tellen.
Moet ik wel even wat xbox live buddies ronselen voor de multiplayer. Moet gelijk weer aan Red vs. Blue denken. Denk inderdaad dat ik M wel ga kopen. Tegen de tijd dat de xbox one officieel in Nederland komt inclusief marktplaats enzo dan neig ik er wel naar om M op NL te zetten. US store is wel echtveel goedkoper, snap niet dat ze daar niks aan doen.
Nice, dat laatste wat die vloekt zou mijn gedachte zijn geweest als ik nu nog een One moest aanschaffen.
NOOOO niet weer die map. Hij wordt constant geremaked en degene die hem goed vind moet ik nog ontmoeten
Die cinematics zien er echt ziek uit. Jammer dat het alleen van halo2 zo is. Wel beleef je die game wel op een totaal nieuwe manier.