Direct na de update werkte het bij mij ook niet gelijk lekker en heb toen bij Halo "Quit" gedaan via Dashboard en opnieuw opgestart. Daarna meteen een match!
Wie willen MM in een party van 4 met mij testen? M'n gamertag is Causa Tui. Add me als je mee wilt doen.
Als alle andere games normaal werken zou ik me hier niet mee bezig gaan houden, dan is de conclusie voor mij zo helder als wat!
Matchmaking gaat stukken beter. Nog steeds niet super goed, maar wel beter. Kwam net in een potje en daar bleef ik als enige in mijn team over, tegen 4 man... Ik het spel verlaten omdat ik niet geraped wenst te worden, gaat mn rank van 10 naar 6... Wtff is dat normaal?
Dan ben ik misschien fucked, want ik kan sowieso bij tele2 niet port 80 openen. Daarnaast ga ik ook niet teveel kloten door bijv mijn router te resetten want het staat nu al langer dan een maand open en daarvoor ineens een hele tijd strict om onbekende reden. Zelfs na een hard reset van X1 (x knop op console 10 seconden ingedrukt houden toch?) Blijft de NAT open, en dat is heel nice. Straks Halo maar testen.
Wat een verschrikkelijk slechte update is dit. Je kan eindelijk een beetje matchmaken (al zijn 3 van de vier potten disconnect) maar vervolgens, als je dan in een pot zit, is de verbinding zo verschrikkelijk slecht. Niet normaal. Ik krijg gewoon niemand doodgeschoten. Echt niet te doen dit. Werd zo gefrustreerd dat ik de xbox met een stomp heb uitgeramd... Die was eigenlijk bedoeld voor 343. Ik ga lekker mn tijd aan wat anders besteden want dit is huilen met de pet op. 343, microsoft, schaam je diep..
Ik zie geen verschil. Alleen zoeken ging al redelijk voor de patch (2-4 min). Game loopt nog steeds vast. Je kan als party niet bij elkaar blijven. Elkaar joinen levert nog steeds problemen op. Potjes zijn nog steeds 5vs4 4vs3. Het lijkt er op dat de dedicated servers niet aanstaan aangezien er bijna altijd een host is en mensen met strict NAT daardoor problemen hebben. Het lijkt me dat we gewoon kunnen concluderen dat 343 zelf de kennis niet in huis heeft.
Matchmaking zegt vrij gauw...players found...dan connecting session en dan.....connection failed. Your connection to the host has failed. try again. Belachelijk dat je speciaal voor deze game alles eraan moet doen om shit open te zetten, ook al staat de NAT open, terwijl dat voor geen enkele andere online game nodig. Spijt me....extreem droevig dit. Hoe de fucking hel 343i?!!! Met Halo 4 ging dit allemaal een stuk beter....ze falen op epische manieren nu.
lullig voor al de mensen die helemaal niet in een match komen maar mijn nat is moderate en kom gewoon best snel in matches
Hij zegt links players found terwijl er rechts nog staat.....searching...en daarna de rest met als resultaat een error weer. Zou gewoon voor iedereen moeten werken. Oh....wow...een match, hoe is het mogelijk?
Mijn NAT is open maar ik heb zulke ontiegelijk harde lag continu dat de game echt niet te spelen is voor mij momenteel. Ik blijf het proberen: Als ik een match vind die goed loopt is deze game fantastisch, maar dit is eigenlijk echt niet goed voor mijn bloeddruk of mijn krimpende kans om in de hemel te komen.
Ok ik zat net in een team slayer game en heb iets van 3 of 4 maps gespeeld. Geen lag ook. Als je eenmaal in een match zit...lijkt het goed te gaan. Nu maar eens Halo2A proberen. Een match van Halo 2A kunnen doen, dan laad hij de volgende map in en blijft nu steken op 6 seconden...is toch godverdomme niet normaal zeg. Opnieuw een match van Halo2A klaar en dan staat er....Match incomplete Team Slayer BR. En dan komt er dus ook geen volgende match..........zucht.
Een vroege Halo 5 beta? De problemen rondom de MCC komen door het feit dat de game is geoutsourced aan allerlei studios en 343 het maar bij elkaar heeft moeten gooien. Wellicht een goed idee om dan de Halo 5 beta alvast te starten als excuses terwijl ze de MCC MP proberen te maken.
Nah nevermind...ik bedoelde het anders. Ik wist niet dat TMMC was geoutsourced was? Naar welke studios dan?