Tsja, welkom op het Xbox gedeelte? De game functioneert prima behalve de online matchmaking, het hele SP aspect van de game loopt volgens mij als een trein.
Ik begrijp het wel. Misschien had ik het ook wel gedaan als ik de game niet had gekocht via de US store. Er lijken in de campaigns ook dingen niet te kloppen, een vriend was bezig met Halo 1 en hij kon een heel stuk opnieuw doen van een missie terwijl hij bijna klaar was.
begrijp mij niet verkeerd.. Ben een Xbox speler van het eerste uur, bedoel absoluut niet dat xboxers hier fanboys zijn. Doel op vrijwel alle uitgaves vandaag de dag.. Het is gewoon lame dat het bijna allemaal bijgepatchet moet worden. Gelukkig dat het gebeurt maar het is ergens gewoon belachelijk dat je een product koopt voor de volle mep die vaak nog van geen kant deugt. Stel je hebt geen internet? Dan speel je bijna standaard een kapot product.. In een andere branche word dit vaker veel strenger beoordeeld
heb vandaag nog op het punt gestaan de game gewoon weer terug te brengen naar de store.. ik hoef en wil geen half product.. die dingen koop je nergens toch? Dan eindelijk heb je toch beeld bij de matchmaking en doet het dat wat het moet doen en vermaak ik me er prima mee.... tot dat het weer mis gaat..
Yep; MS moest en zou een 'klapper' hebben rond deze periode, anders hadden ze geen exclusive topper voor deze periode, net als PS4... (ja ik weet; Xbone heeft Sunset en PS4 heeft LBP3, maar dat zijn geen grote trekkers qua naam) Helaas; ook met de SP is veel mis. Ik zou de game mooi terug brengen...maar natuurlijk wel weer kopen als het goed werkt. Alleen als dat massaal gedaan wordt zal het een signaal zijn voor de uitgevers. Ik ben serieus echt, écht blij dat ik geen Xbone gekocht heb voor deze game...zou me behoorlijk genaaid voelen als ik 400 euro neergeklapt heb voor een game die gewoon niet normaal werkt....
Vannacht de hele nacht games kunnen vinden. Er was een moment waarbij ik een aantal disconnects kreeg. Maar na 15 minuten werkte het weer. Alleen de big team playlist werkt gewoon niet of nauwelijks. Andere playlists lijken prima te werken.
Veel lag, en lang wachten... begin die shit nu echt kots beu te worden met die mongolen van 343. Wat hebben ze daar aan de loop gezet? Die oude servers die ook voor de eerste xbox gebruikt werden?
Aaaah dat verklaart het een en ander... same shit dus als COD. Als ik dat geweten had dan had ik hem nooit gekocht!!
Het is heel simpel te zien, want als je die balkjes/streepjes ziet op het scorebord zoals toen al is het P2P en anders speel je via dedicated servers. Ik heb tot nu toe maar 1 potje via P2P gespeeld, maar het is niet goed te praten... het is kut zo en heel erg jammer.
Net contact gehad met MS via de support chat. Als je Halo als DLC gekocht hebt dan kan je dus gewoon een refund krijgen! Hun zijn op de hoogte van de problemen en doen dus absoluut niet moeilijk. Echter heb ik hem dus op disc gekocht , dus ga vanmiddag vragen bij de store... maar ben bang dat ik minder succes ga hebben daar Edit : de winkel gebeld... en het antwoord was "Kom hem maar omruilen... "