Bij mij blijft de update hangen op 100%, het spel is dus vanaf nu onspeelbaar haahahahahaaha........ughhh
Ik heb nog nooit een Halo game gespeeld, ben dan ook van plan om deze te halen en alle delen in co-op uit te spelen. Is dat wel de moeite waard of zit dat ook vol met bugs?
Allereerst, ga je schamen.... Ten tweede, de sp is prima te spelen en werkt prima. Alleen de unlocks van de achievements werken niet altijd even goed..
Don't shoot me. Kan je trouwens ze allevier in co-op spelen? Dacht enkel de laatste 2 delen? Don't shoot me, maar 4 had Nederlandstalige ondertiteling, ik vind dit bij deze niet terug?
Jup, merk het. Meteen matches en even teams. Alleen gaat het soms wel heel snel en kan je niet eens voten!
Heb inmiddels alles gedaan om mijn Xbox One fatsoenlijk ingesteld te krijgen. Inmiddels een static IP met de juiste ports geforward, als resultaat een open 'cone nat'. Toch vind ik nog steeds 0,0 games. Heb net praktisch elke playlist geprobeerd, maar er gebeurt niks.
Hoeft helemaal niet aan je connectie te liggen. De updates werken niet voor iedereen kennelijk: er zijn mensen die progressie merken, er zijn mensen die er weinig van merken. de ene sessie vind ik zo een potje, om vervolgens weer 5+ minuten te moeten wachten om een laggy fuckfest te omarmen. Ik heb die shit nu al een weekje niet geprobeerd, maar het schijnt dat de laatste patch ook weer geen flikker geholpen heeft. Ik zou even checken of je andere games wel zonder problemen kan spelen en gewoon wachten met MCC. Het is belachelijk dat de game na dik een maand nog steeds niet normaal speelbaar is.
Vannacht nog gespeeld en werkt bij mij als een tiet nu, achterelkaar matches en even team. Voor deze laatste patch duurde het veel langer en waren de teams bijna nooit even.
De mensen die nog problemen hebben kunnen misschien een hard reset proberen. Lees dat als er een update is geweest een hard reset dan extra helpt.
Ik heb net even een aantal uurtjes gespeeld en het werkt beter dan voor de vorige patch inderdaad. Ik vind sneller potjes (niet altijd) en er is veel minder lag aanwezig. het is speelbaar laten we maar zeggen. Lag is vergelijkbaar als bij AW maar bij een game als Halo merk je het toch sneller vind ik.