Wat ik niet begrijp is dat Microsoft 343 zo laat spartelen. Je zou zeggen dat ms hier voldoende verstand in house zou hebben om dit zo snel mogelijk op te lossen? Speel voornamelijk single player btw en dat gaat goed ook met de achievers, binnenkort online co op proberen met een maatje van me.
Toch vrij ironisch dat volgende week de beta van Halo 5 komt, maar MCC nog steeds niet perfect werkt.
Bij mij werkt het gewoon sinds de laatste patch.. beetje jammer dat ze er zo lang over deden. En veel van de problemen komen ook door NAT
Wauw, het werkt eindelijk na al die updates! Net heerlijk potje classic Halo 2 (dedicated server) gedaan en het was smooth as fuck! En 't beste: Match binnen paar seconden.
En hoppa... 2e, en 3e potje ook meteen binnen paar seconden met even teams. Lekker hoor! /Edit: Oeps, dubbel post!
WhOohoo. Bijna klaar met al de campaigns solo legendary. Dus komt mooi uit. Daarna lekker de multiplayer en Halo 5 beta.
FEEST! Halo 3 ODST komt als gratis DLC naar the Halo Master Chief Collection als je de game tussen release en 19-12 gespeeld heb. In 1080p/60fps http://news.xbox.com/2014/12/games-halo-thank-you-to-our-fans
We krijgen ook nog 1 maand gratis gold en een h2a map relic en wat nutteloos ingame content, zodat je kan showen dat je door hel bent gegaan.
Kom ik goed mee weg dan, ik heb hem al ff liggen, maar door al die problemen hem nog maar één keertje gespeeld. Ik was ook met een hoop andere games bezig. Gelukkig dat ik ff gespeeld heb, anders had ik weer een game misgelopen, gelijk met de seasonpass van AC