Ok een goeie team snpers map ben ik altijd wel blij mee. Moeten ze wel deze playlist eindelijk gaan toevoegen.
Is iemand hier al aan de LASO playlist begonnen? Heb nu alles op legendary uitgespeeld, maar ben best vaak dood gegaan. In de LASO playlist wordt het echt nog veel moeilijker. Iemand die tips en/of ervaringen wilt delen?
Het spijt me wel, maar het blijft hier een draak...zo slecht. Matchmaking duurt echt LANG. We zitten makkelijk 5 minuten nu te wachten terwijl er staat players found...en er gebeurd niets. Ik heb zelf een moderate NAT, maar dat maakt voor andere MP games niets uit. Hiervoor hadden we een match maar twee vrienden van mij werden er gewoon uit geflikkerd. Om te kijken of het aan mijn NAT lag, gingen die twee vrienden de matchmaking opnieuw proberen en exact hetzelfde verhaal. Voor ons is deze game qua online gewoon een triest gebeuren. Dikke MP madness dachten we.....maar nee hoor.Pak ik nu CoD AW erbij....dan heb ik binnen een paar seconden een match en kan ik spelen. Fuck off met die matchmaking in TMCC man.
Nee heel zuur dat het nog niet werkt, 29e is de 29e vind ik dan. Totaal irrelevant of het daar pas later 'kantoortijd' is. Kunnen ze gewoon allemaal programmeren lijkt mij.
Nog 8 uur wachten, dan gaat hij pas live (9 AM PST) Dan maar alvast wat Halo MCC doen. Live kanaaltje up:
Eens. Het was echt een ramp voor ons gisteravond. Dachten we na iets van twee weken eindelijk effe te gaan spelen, nou niet dus. Ben blij voor de mensen waar het gewoon werkt, helaas kunnen wij niet hetzelfde zeggen. Vanavond Halo 5 maar eens 'proberen'. Zal mij benieuwen.
Dat praat ik ook niet goed, maar na een van die laatste patches heb ik achterelkaar binnen paar seconden een match en altijd op dedicated servers. Dus tja, geen problemen!
Het werkte de afgelopen weken prima, alleen sinds die DDOS aanval is het weer gebrekkig. Vooral big team. Ik kan overigens iedereen afraden instant on te gebruiken, dat werkt niet goed met UPnP. Indien je dat toch wilt gebruiken, zul je de Xbox in DMZ moeten zetten. Helaas werkt dat niet als je meerdere Xbox apparaten hebt.