zou wel cool zijn een film van halo.. moeten ze inderaad Master Chief wat interessanter maken.. actie en spectakel genoeg natuurlijk..
van perfect dark zouden ze ook nog altijd een film maken En kijk eens naar tombraider dat was echt een goeie film gaaf vette stunts ook.. en er is nu bijna al deel 2.
goeie film?? alleen omdat angelina Jolie erin voorkwam ik vond de film namelijk geen zak aan . een film over Halo Kan leuk zijn, maar dan moet het gewoon geanimeerd denk ik. Maar als ik dan weer aan Alien denk zie je hoe mooi ze dingen kunnen maken dus... alleen het verhaal zou wel bagger zijn
Ja het is wel zo dat je biij de masterchief dan zo'n stormtrooper(SW) achtig pak krijg dat aan 3 kanten niet past en overal gaten openlaat waar ze dan maar een stukkie stof plakken.
Hoeft niet...kijk maar naar Robocop 1. Zie jij daar een stukkie stof? Een CGI film kan heel mooi zijn op grafisch gebied. Toch heeft een film met acteurs gecombineerd met SFX (Special effects) zeker wel mijn voorkeur. Temeer omdat je zo toch volgens mij een iets realistischere film krijgt. MC is toch menselijk en geen robocrap. En het werd al gezegd, voor aliens hadden ze ook geen cgi nodig. En voor wat betreft grunts die er niet uit zouden zien of brutes, jurassic park 1 had voor die tijd een hele kewle T-rex...laat staan wat men nu kan.
Ze moeten over Halo geen film maken. Te weinig verhaal voor een film. Ze moeten films maken van Max Payne en Splinter Cell, zat actie en nog een goed verhaal ook. Het enige probleem is dan welke acteurs je kiest, want de verkeerde kan het hele verhaal verpesten.