opstelling chimpy champs: freakezoid: verdediging green goblin: aanvallend verdedigen mr digles: aanvallen hunter: aanvallen
ONLINE oefenen Yo mensen, Wij gaan 12 juli oefenen. Maar misschien willen er nog meer mensen voor we in Rdaal gaan strijden online oefenen. Laat ff weten wanneer jullie online zijn, ik zal proberen om mijn team geregeld te krijgen. niet door de weeks Tao fan: probeer onze asses maar eens te kicken Wij beaten zelfs darkwingduck van XBW
Re: ONLINE oefenen oh nee nu ben je stoer. wij kicken jullie ass met 2 vingers in onze neus terwijl we met die andere 8 aan onze kont aan het krabben zijn
links onder met cab op niet de donald duck gast. Sorry ik ben niet zo'n ego gast freakezoid. Ik zal niet meer onzin uitkramen.
zo''n lange wedstrijd stelt alleen het onvermijdelijke uit. ONZE OVERWINNING he space ninja's ik heb een vraagje. 15 vlaggen duurt dat niet veel te lang, want als we bij ons gaan lannen duurt het een uur voordat we eindelijk 5 vlaggen hebben ofzo. En welke werelden doe je allemaal
Wat is ook alweer de site van dit toernooi?? Ik kom uiteindelijk toch, ze hadden nog net 2 plaatsen over relax.
haha, BBE gaat dus ook. Alvast gefeliciteerd...... Alhoewel, op de lan is het natuurlijk wel iets anders. Rel en The One zijn wel goede spelers, ze zijn de enige die ons ooit hebben verslagen op de eigen host (lag niet aan mij, ik had 28 frags ). Ik denk dat ze goede kans maken op lan. Maar Rel, jou heb ik al tijden niet meer op Xboxconnect gezien........ Speel je overdag ofzo ?